چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

فیزیکی

جامع ترین سایت روانشناسی

فیزیکی

۸۷۵ بازديد
آمبر Watts ، استادیار روانشناسی بالینی در دانشگاه کانزاس می‌گوید : " فعالیت فیزیکی برای عملکرد مغز بسیار مهم است . ما می‌دانیم که افرادی که از نظر فیزیکی فعال هستند احتمال کمتری دارند که بعد از میلاد رشد کنند . اما ما همچنین می‌دانیم که برای افرادی که پیش از پس از میلاد زندگی می‌کنند ، فعالیت فیزیکی می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا بهتر عمل کنند ، آهسته‌تر کاهش یابند و با نشانه‌هایی مانند اضطراب ، سرگردان و بی‌خوابی به آن‌ها کمک کنند ."
به گفته واتس آن هم در مورد الگوهای فعالیت برای افرادی که مراحل اولیه بعد از میلاد را تجربه می‌کنند ، شناخته می‌شود . به عنوان مثال ، محققان اطلاعات مفیدی در مورد این که چگونه پیشرفت بیماری خود در کاهش فعالیت فیزیکی روزمره نقش ایفا می‌کند ، نداشتند .
او گفت : " بخشی از مساله این است که آن‌ها یک جمعیت سخت برای مطالعه هستند و اغلب فرض می‌کنند که آن‌ها فعال نیستند ، اما تحقیقات ما نشان داد که افراد در مراحل اولیه بعد از میلاد قادر به فعال بودن هستند - - آن‌ها فقط به کمک نیاز دارند ."
واتس ، که رفتارهای بهداشتی ، استراتژی‌های پیش‌گیری و فرآیندهای زیستی مربوط به زوال شناختی و زوال عقل را بررسی می‌کند ، می‌خواست بداند که آیا تفاوت‌هایی در فعالیت فیزیکی بین این دو گروه وجود دارد یا خیر.
او اخیرا ً با نوشتن تحقیق در ژورنال of reviewed که از شتاب‌سنج‌ها برای هنر برای پی‌گیری فعالیت فیزیکی روزمره افراد سالم و افراد در مرحله اولیه بعد از میلاد استفاده کرده‌است ، هم‌کاری کرده‌است .
واتس گفت : " در تحقیق درباره فعالیت فیزیکی ، افراد در گذشته داده‌ها را با استفاده از دستگاه‌های فرسوده از بدن مانند Fitbit و accelerometers جمع‌آوری کرده‌اند که داده‌ها را هر ثانیه جمع‌آوری می‌کنند . کاری که ما انجام داده‌ایم این است که به تنوع فعالیت فیزیکی در طول کل روز توجه کنیم . این کار ممکن است به ما در سفارشی کردن مداخلات کمک کند ، و ممکن است به ما کمک کند تا چرخه خواب را نیز درک کنیم ."
همراه با Vijay ر . ر. Varma موسسه ملی پیری ، فعالیت‌های فیزیکی روزانه ۹۲ داوطلب را با و بدون بعد از میلاد در مرکز بیماری‌های Alzheimer's در کانزاس آنالیز کرد . شرکت کنندگان actigraph GT۳X + accelerometers برای یک هفته داشتند .
واتس گفت : " ما افرادی را پیدا کردیم که بعد از میلاد الگوهای روزانه متفاوتی از فعالیت دارند تا مردم بعد از میلاد ، آن‌ها زمان کمتری را در فعالیت‌های با شدت متوسط سپری می‌کنند . اما این کار باید با زمان روز انجام شود . آن‌ها در صبح خیلی کم‌تر فعال هستند ، زمانی که اکثر مردم در اوج فعالیت هستند - - و این ممکن است بر مراقبین و افرادی که تلاش می‌کنند با زوال عقل به مردم کمک کنند تاثیر بگذارند ."
محقق دانشگاه کراچی گفت که درک این الگوی روزانه در فعالیت فیزیکی می‌تواند کلید طراحی مداخلات و بهبود خواب برای افراد با اوایل بعد از میلاد و شاید با هدف قرار دادن فعالیت فیزیکی بیشتر در صبح باشد .
واتس گفت که انواع فعالیت فیزیکی برای افراد مبتلا به بعد از میلاد می‌تواند به سادگی یافتن زمان برای گردش در اطراف منطقه باشد . تحقیقات گذشته او شامل مطالعاتی در مورد منافع جوامع walkable برای بزرگسالان مسن می‌باشد .
او گفت : " راه رفتن در واقع بهترین چیز است ، اما خطر اندک ، بی‌خطر بودن ، هر کسی می‌تواند این کار را بکند ، اما این کار به تجهیزات ویژه‌ای نیاز دارد و می‌تواند در هر جایی انجام شود . فعالیت‌های مربوط به سبک دیگری مثل کشش ، انجام کاره‌ای خانه ، باغبانی ، پیاده‌روی در اطراف مرکز خرید وجود دارد - - آن‌ها نیز مفید هستند . افراد با بعد از میلاد باید به باشگاه بروند ، آن‌ها فقط باید کاری انجام دهند که آن‌ها را در حال حرکت نگه می‌دارد و آن‌ها را از نشستن مرتب نگه می‌دارد ."
چالش‌های برای افراد بعد از AD برای فعال کردن فعالیت فیزیکی شامل تغییراتی در آنچه که محققان " برنامه‌ریزی حرکتی " می‌نامند ، همراه با علایم معمولی بعد از AD ملایم ، حتی اگر عملکرد موتور ناخالص تا حد زیادی حفظ می‌شود .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.