شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

تخلیه

جامع ترین سایت روانشناسی

تخلیه

۸۶۲ بازديد
اما زمانی که محققان هر سه جنبه خواب را با هم بررسی کردند و برای سن , عوامل فردی - اجتماعی و شرایط سلامت روانی مانند اختلال کاستی توجه / بیش‌فعالی , افسردگی و اضطراب تنظیم شدند , این تمایلات خواب‌آلودگی روزانه و تمایلات " جغد شبانه " بود که به طور مستقل خودتنظیمی را پیش‌بینی می‌کردند .
نوجوانان بزهکار بیشتر از خود تنظیمی گزارش دادند , مانند نوجوانانی که تمایل داشتند تا " جغدها شب‌ها " را به جای " " پرنده‌های " صبح " ببینند . یافته‌ها برای تمام انواع خودتنظیمی وجود داشت اما برای جنبه‌های شناختی و عاطفی بسیار قوی بودند .
اونز معتقد است که پشتیبانی داده‌های او از زمان‌های شروع مدرسه راهنمایی و دبیرستان , برای مطابقت با تغییر طبیعی در الگوی شبانه‌روزی نوجوانان نسبت به دوران نوجوانی است . آکادمی پزشکان اطفال آمریکا توصیه‌هایی را برای آغاز یک مدرسه برای شروع مدرسه صادر کرد .
اونز می‌گوید : " انحراف یا عدم انطباق بین زمان‌های شروع مدرسه ابتدایی و ریتم شبانه‌روزی نوجوانان - که معمولا ً بعدا با بلوغ تغییر می‌کند - ممکن است خود تنظیمی یا به اصطلاح " کارکرد اجرایی " را بدتر کند . اونز می‌گوید : " با این حال , یک گزارش اخیر از مراکز کنترل و پیش‌گیری بیماری نشان داد که کم‌تر از ۹۰ درصد مدارس راهنمایی و متوسطه دولتی در زمان پیشنهادی شروع به کار می‌کنند . " امیدواریم نتایج این مطالعه بر پایه شواهد علمی که از زمان آغاز مدرسه سالم حمایت می‌کنند , بیافزاید . "
محققان توجه دارند که خارج شدن از همگام‌سازی زیستی با برنامه‌های مدرسه , نوجوانان را مجبور به بیدار شدن می‌کند که در پایین‌ترین سطح هوشیاری باشند . آن‌ها همچنین در خواب سریع هستند که در ساعات اولیه صبح متمرکز است و برای شکل‌گیری خاطرات و یادگیری اطلاعات جدید حیاتی است . در اواخر هفته , زمان‌های بیداری تاخیری و بیداری دیرهنگام به شدت بیشتر شده و به پدیده " تاخیر جت اجتماعی " و تشدید خواب‌آلودگی در روزه‌ای مدرسه کمک می‌کنند .
یک نویسنده در مطالعه و استاد بهداشت عمومی و اطفال در تمپل می‌گوید : " کودکان و نوجوانان با خودتنظیمی بهتر سلامت جسمانی , سلامت روانی و امنیت مالی بیشتری دارند . " بنابراین ما باید درک کنیم که چگونه خواب و عوامل دیگر توسعه خودتنظیمی را بهینه می‌کنند . "
موتانتهای با نقص خواب ممکن است بر روی اسرار خواب تاثیر بگذارند
منبع :
موسسه پزشکی هاوارد هیوز
خلاصه :
اولین پرده شفاف ژنتیکی برای نقص‌های خواب در موش‌ها , دو جهش‌یافته جالب , خواب‌آلود , خواب‌آلود , خوابی بیش از حد و بدون رویا است که فاقد حرکات سریع چشم هستند . محققان می‌گویند که یافته‌ها اولین گام در جهت کشف بیوشیمی است که سوئیچ را از خواب بیدار می‌کند .
اولین پرده شفاف ژنتیکی برای نقص‌های خواب در موش‌ها , دو جهش‌یافته جالب , خواب‌آلود , خواب‌آلود , خوابی بیش از حد و بدون رویا است که فاقد حرکات سریع چشم هستند . محققان می‌گویند که یافته‌ها اولین گام در جهت کشف بیوشیمی است که سوئیچ را از خواب بیدار می‌کند .
اگر چه خواب برای زندگی ضروری است و ما یک سوم زندگی خود را با انجام آن , کارکرد خواب و فیزیولوژی که آن را تنظیم می‌کند , می‌گذرانیم . محققان فرض کرده‌اند که ماده‌ای وجود دارد که وقتی بیدار هستیم ساخته می‌شود و پس از خوابیدن باید تخلیه یا بازیابی شود . اما ما هنوز این فرایندها را درک نمی‌کنیم . "
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.