سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

کامل

جامع ترین سایت روانشناسی

کامل

۸۱۰ بازديد
بنیاد AAA برای برآورد ایمنی ترافیک برآورد می‌کند که میانگین تصادفات سالانه در ایالات‌متحده شامل یک راننده خواب‌آلود از جمله ۱۰۹، ۰۰۰ است که منجر به زخمی شدن ۶۰۰۰ نفر می‌شود که شامل تلفات می‌شود . هیات ایمنی حمل و نقل ملی همچنین شامل " کاهش تصادفات مربوط به خستگی " در سال‌های ۲۰۱۷ - ۲۰۱۷ آن خواهد بود .
در ماه فوریه ، شرکت ridesharing اعلام کرد که رانندگان برای مدت ۶ ساعت پس از ۱۲ ساعت رانندگی مجبور به خارج شدن از کشور هستند . به طور مشابه ، Lyft به رانندگان خود نیاز دارد که هر ۱۴ ساعت رانندگی برای هر ۱۴ ساعت رانندگی کنند . با این حال ، AASM این محدودیت‌ها را برای ناکافی بودن در نظر می‌گیرد زیرا بسیاری از رانندگان تاکسی کار چندین شغل دارند و یا بیش از یک شرکت ridesharing کار می‌کنند و اغلب در ساعات صبح و اوایل صبح وقتی خواب‌آلودگی ممکن است اوج بگیرد ، رانندگی می‌کنند .
دکتر Ilene روزن ، رئیس بخش پزشکی آمریکا ، گفت : " آکادمی آمریکایی طب خواب از شرکت‌های ridesharing ، مقامات دولتی ، متخصصان پزشکی و افسران انتظامی خواسته‌است تا با یکدیگر برای پرداختن به خستگی و خواب‌آلودگی در صنعت ridesharing هم‌کاری کنند .
از پروژه تمرین چرخ برای نکات از پروژه آگاهی سالم خواب بازدید کنید تا به شما کمک کند علائم هشدار رانندگی خواب‌آلود را تشخیص دهید .
زمان شروع مدرسه واقعا ً زمان خواب را بهبود می‌بخشد
مبدا :
انتشارات دانشگاه آکسفورد
خلاصه :
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که تاخیر زمان شروع مدرسه منجر به خواب بیشتر دانش آموزان می‌شود و احساس بهتری دارد، حتی در جوامعی که در آن خواب تجاری برای موفقیت تحصیلی رایج است .
یک مطالعه جدید در SLEEP ، منتشر شده توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد ، نشان می‌دهد که تاخیر زمان شروع مدرسه منجر به خواب بیشتر دانش آموزان می‌شود و احساس بهتری دارد، حتی در جوامعی که در آن خواب تجاری برای موفقیت تحصیلی رایج است .
هدف از این مطالعه بررسی تاثیر کوتاه‌مدت و بلند مدت یک تاخیر ۴۵ دقیقه در زمان شروع مدرسه بر روی خواب و سلامت نوجوانان است .
سنگاپور ، جهان را برای رتبه‌بندی بین‌المللی ارزیابی دانش آموزان هدایت می‌کند ، که عملکرد تحصیلی بین‌المللی را در کودکان ۱۵ ساله اندازه‌گیری می‌کند . دانش آموزان آسیای شرقی در یک فرهنگ زندگی می‌کنند که در آن اهمیت موفقیت تحصیلی عمیق‌تر شده‌است . این حرکت برای دستیابی به تحصیلات دانشگاهی منجر به دستیابی به ارزیابی‌های علمی بین‌المللی می‌شود اما در محدود سازی خواب شبانه در شب‌های مدرسه و در زیر ۸ تا ۱۰ ساعت خواب و قرار دادن دانش آموزان در معرض مشکلات شناختی و روان‌شناختی نقش داشته‌است .
در سنگاپور به طور معمول حدود ساعت ۷ : ۳۰ صبح شروع می‌شود که یک ساعت زودتر از ساعت ۸ : ۳۰ بامداد یا دیرتر شروع می‌شود توسط آکادمی پزشکان اطفال آمریکا ، انجمن پزشکی آمریکا و آکادمی پزشکی آمریکا توصیه می‌شود . محرومیت از خواب در میان نوجوانان سنگاپوری شایع است و متوسط زمان در رختخواب در شب‌های مدرسه ۶ و نیم ساعت است .
در ژولای ۲۰۱۶ ، یک مدرسه متوسطه دخترانه در سنگاپور زمان شروع خود را از ۷ : ۳۰ به ۸ : ۱۵ : ۱۵ در صبح با بازسازی برنامه خود به شیوه‌ای که زمان اتمام مدرسه را به تاخیر نمی‌انداخت ، به تعویق انداخت . محققان تاثیر مدرسه را بعد از یک ماه و نه ماه پس از اینکه موسسه زمان شروع را به تعویق انداخت ، مورد بررسی قرار دادند .
این نمونه شامل ۳۷۵ دانش‌آموز در کلاسه‌ای ۷ تا ۱۰ سال از دبیرستان دخترانه در سنگاپور بود که زمان شروع خود را از ساعت ۷ : ۳۰ به ۸ : ۱۵ در صبح به تعویق انداخت. محققان گزارش‌ها خود از زمان‌بندی خواب ، خواب‌آلودگی و سلامتی ( علایم افسردگی و حالات افسردگی ) را قبل از اینکه مدرسه تغییر برنامه را تغییر دهد ارزیابی کردند و دوباره اقدامات را تقریبا ً در حدود یک و نه ماه پس از تاخیر ارزیابی کردند . زمان خواب کامل نیز اندازه‌گیری شد .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.