یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

پزشکی

جامع ترین سایت روانشناسی

پزشکی

۸۵۵ بازديد
زمان شروع مدرسه به نفع خواب و رفاه در فرهنگ‌های غربی نشان‌داده شده‌است ، اما فایده آن در کشورهای شرق آسیا که دانش آموزان برای موفقیت تحصیلی به خواب می‌روند کم‌تر آشکار است . اکثر مطالعات در مورد زمان شروع مدرسه در کشورهای غربی انجام شده‌است . این مطالعات به طور مداوم مدت خواب شبانه را در شب‌های مدرسه با زمان‌های شروع بعد پیدا کرده‌اند . با این حال ، پایداری بهبود عادت خواب نیز به خوبی مشخص نیست .
محققان در این فکر بودند که اگر مدارس زمان شروع خود را به تعویق بیاندازند ، اگر دانش آموزان به تدریج وقت خواب خود را به تعویق بیاندازند ، ممکن است ادامه پیدا نکند . برای مثال ، یک مطالعه نشان داد که خواب دو ماه پس از یک تاخیر ۴۵ دقیقه‌ای در زمان شروع بعد از هفت ماه دیگر به دلیل تاخیر در دوره خواب مشاهده نشد . تاخیر اندازی به تاخیر اندازی ، تا حدودی در نتیجه افزایش حجم کاری تحصیلی ، یک واقعیت فشرده در اغلب خانواده‌های آسیای شرقی است . تخریب این فرسایش در جوامع آسیای شرقی ، مقاومت در برابر تغییر برنامه آموزشی شلوغ است . برای مثال ، اخیرا ً یک دبیرستان در هنگ‌کنگ به تعویق افتاد تا زمان شروع خود را به تعویق بیاندازد ، اما فقط تا ۱۵ دقیقه . با این وجود ، افزایش چهار دقیقه‌ای در طول هفته در روزه‌ای هفته ، همراه با دستاوردهای سلامت روانی ، رفتار اجتماعی و توجه بهتر در روابط طبقاتی و همسالان ، یافت شد .
نتایج این مطالعه جدید نشان می‌دهد که بعد از یک ماه ، bedtimes در شب‌های مدرسه تا ۹ دقیقه به تاخیر افتاد در حالی که تعداد دانش آموزان تا حدود ۳۲ دقیقه به تعویق افتاد و منجر به افزایش زمان در بس‌تر ۲۳ دقیقه شد .
شرکت کنندگان همچنین سطح پایین‌تر خواب‌آلودگی شخصی و بهبود در رفاه در هر دو طرف را گزارش کرده‌اند . قابل‌ذکر است، افزایش بیشتر در طول مدت خواب در شب‌های مدرسه با پیشرفت بیشتر در هوشیاری و رفاه همراه بود .
به طور بحرانی ، با شروع مدرسه ، درصد افرادی که زمان خواب گزارش‌شده در روزه‌ای هفته در روزه‌ای هفته را گزارش کردند ، حداقل ۸ ساعت بود - - میزان آن به طور کلی برای نوجوانان مناسب بود - - افزایش ، از ۶.۹ درصد به ۱۶ درصد . کل زمان خواب تا حدود ۱۰ دقیقه در بعد از ۹ ماه افزایش یافت .
مایکل Chee ، محقق رهبری paper's ، می‌گوید : " شروع مدرسه در شرق آسیا امکان پذیر است و می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد . " اثر ما ، شواهد تجربی جمع‌آوری‌شده توسط همکاران در غرب را گسترش می‌دهد و قویا ً به اختلال در عمل و رفتار پیرامون خواب و رفاه در جوامعی که به اعتقاد آن‌ها مانع پیشرفت اجتماعی هستند ، می‌پردازد .
کمبود خواب ریسک سقوط یک وسیله نقلیه موتوری را افزایش می‌دهد
مطالعه نشان می‌دهد که کمبود خواب ناشی از کمبود خواب و یا مدت‌زمان خواب ناکافی به شدت با تصادفات وسایل نقلیه موتوری در ارتباط است ، صرفنظر از سطح خواب‌آلودگی گزارش‌شده خود ،
مبدا :
بیمارستان بریگام و Women's
خلاصه :
افراد ممکن است از درجه اختلال در کمبود خواب بی‌اطلاع باشند ، که این سوال را مطرح می‌کند که آیا این افراد در خطر افزایش تصادف خودرو هستند یا خیر .
خواب‌آلودگی بیش از حد می‌تواند باعث اختلالات شناختی شود و افراد را در معرض خطر بالای سقوط وسیله نقلیه قرار دهد . با این حال ، درک اختلال در بی‌خوابی بیش از حد ممکن است در افرادی که به طور مزمن از خواب محروم هستند وجود داشته باشد ، علی‌رغم کاهش مداوم عملکرد . بنابراین افراد ممکن است از درجه اختلال در کمبود خواب بی‌اطلاع باشند ، که این سوال را مطرح می‌کند که آیا این افراد در خطر افزایش تصادف خودرو هستند یا خیر . گروهی از محققان از بیمارستان Brigham و Women's به این سوال پاسخ دادند و نتایج آن‌ها در پزشکی BMC منتشر شد .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.