پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

ناتوانی

جامع ترین سایت روانشناسی

ناتوانی

۸۶۷ بازديد
محققان بیش از ۱۰۰۰۰ فوت نوزاد را مورد بررسی قرار دادند و دریافتند که ۱، ۳۷۵ زمانی رخ داد که والد حضور نداشت . در میان موارد ۱، ۳۷۵ مشخص شد :
کودکان کم‌تر احتمال داشت که بر پشت خود قرار داده شوند ، موقعیت خواب توصیه‌شده توسط آکادمی پزشکان اطفال آمریکا نسبت به زمانی که تحت مراقبت والدین است.
به احتمال زیاد کودکان در محیط‌های خواب با اشیایی که ممکن است خطرناک باشند قرار می‌گرفتند . آکادمی پزشکی اطفال آمریکا توصیه می‌کند که فضاهای خواب عاری از اسباب‌بازی و بس‌تر نرم ، از جمله پتو و سپر خواب باشند .
۷۲.۵ درصد از ارائه دهندگان مراقبت از کودکان ، کودکان را در گهواره یا گهواره قرار دادند . این رقم در بین کودکان نگهداری شده ۴۹.۱ درصد بوده‌است . در بین بستگان این تعداد ۲۹ / ۴ درصد و در میان دوستان ۲۷.۱ % بود .
در مقایسه با ۳۸.۴ درصد از بستگان ، ۳۸.۶ درصد از دوستان و ۳۷.۸ درصد از کودکان نگهداری از کودکان مراقبت از کودکان کودکان را در وضعیت سست و سست پایه قرار داده بودند .
مرگ و میر تحت نظارت دوستان و بستگان به احتمال زیاد رخ می‌دهد در حالی که کودکان در یک بس‌تر بزرگ نگهداری می‌شوند .
جفری کالوین ، محقق دانشگاه ، در کانزاس سیتی می‌گوید : " دوستان و دوستان زیادی ممکن است آگاه نباشند که نوزادان در پشت خود امن‌تر هستند . آن‌ها ممکن است قبل از اینکه بدانند این امن‌ترین مکان است ، بچه‌ها را بزرگ کرده باشند .
تلاش‌ها برای پیش‌گیری از مرگ ناگهانی نوزاد
در حالی که مطالعات گذشته متوجه شدند که بسیاری از ارائه دهندگان مراقبت از کودکان مراقبت از کودکان کودکان را در شکم خود قرار داده‌اند ، محققان به این نکته اشاره کردند که همین گروه در حال حاضر به احتمال زیاد ناظر غیر والدین است که کودکان را در وضعیت خواب توصیه‌شده و در تخت‌خواب‌های نوزاد قرار دهند . آن‌ها پیشنهاد می‌کنند که این ممکن است نتیجه تلاش‌های آموزشی ایمن برای کمپین ملی خواب و تغییرات در مقررات دولتی باشد .
ماه گفت : " ما همیشه بهتر است درباره اینکه کجا و چگونه نوزادتان خواب است صحبت کنیم .
یافته‌های SIDS منتشر شده
محققان یافته‌های خود را در ژورنال پزشکان اطفال منتشر کرده‌اند . نویسندگان study's ، النا Lagon ، مون و کالوین بودند .
ضربه به ضربه بیش از تنها ضربه فیزیکی
مبدا :
آکادمی علوم مغز و مغز آمریکا
خلاصه :
یک مطالعه جدید به این مساله می‌پردازد که چه مشکلات بیشتر بعد از سکته بر مردم تاثیر می‌گذارد و تصویری گسترده‌تر از آنچه ممکن است انتظار داشته باشد ، فراهم می‌کند . ضربه ضربه‌ای بیش از تنها عملکرد فیزیکی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد .
یک مطالعه جدید به این مساله می‌پردازد که چه مشکلات بیشتر بعد از سکته بر مردم تاثیر می‌گذارد و تصویری گسترده‌تر از آنچه ممکن است انتظار داشته باشد ، فراهم می‌کند . طبق یک مطالعه که در ۲۸ مارس ۲۰۱۸ منتشر می‌شود ، نشریه پزشکی آکادمی عصب‌شناسی آکادمی عصب‌شناسی آمریکا ، ضربه ضربه‌ای بیش از تنها عملکرد جسمی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.
ایرن L ، نویسنده مطالعه ، می‌گوید : " پس از یک سکته ، افرادی که دارای معلولیت ملایم هستند ، اغلب می‌توانند مشکلات مخفی داشته باشند که واقعاً بر کیفیت زندگی آن‌ها تاثیر بگذارد . " Katzan ، MD ، MS ، کلینیک کلیولند در اوهایو و عضوی از آکادمی عصب‌شناسی آمریکا و برای افرادی که معلولیت بیشتری دارند ، چه چیزی بیشتر آن‌ها را ناراحت می‌کند ؟ مشکلات خواب ؟ افسردگی ؟ خستگی ؟ بسیاری از مطالعات از مردم سوال نکرده اند که چطور درباره این مشکلات فکر می‌کنند و ما اغلب فقط بر روی معلولیت جسمی متمرکز شده‌ایم و اینکه آیا آن‌ها سکته دیگری دارند ."
این مطالعه شامل ۱، ۱۹۵ نفر است که سکته مغزی دارند یا سکته مغزی که در آن جریان خون به بخشی از مغز مسدود می‌شود . از آن‌ها سوالاتی در مورد عملکرد فیزیکی ، خستگی ، اضطراب ، مشکلات خواب ، مهارت‌های تفکر مانند برنامه‌ریزی و سازماندهی ، و اینکه چه میزان درد آن‌ها بر جنبه‌های دیگر زندگی آن‌ها و رضایت آن‌ها از نقش و فعالیت‌های اجتماعی فعلی آن‌ها تاثیر می‌گذارد ، پرسیده شد .
شرکت کنندگان این پرسشنامه‌ها را به طور متوسط ۱۰۰ روز پس از their گرفتند و در حدود یک چهارم از شرکت کنندگان به کمک یک عضو خانواده برای پر کردن پرسشنامه‌ها مورد نیاز بودند . محققان همچنین میزان ناتوانی خود را اندازه‌گیری کردند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.