جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مرگ

جامع ترین سایت روانشناسی

مرگ

۸۹۹ بازديد
دانیل جی ، نویسنده اصلی ، می‌گوید : " ما دریافتیم که افراد محروم از خواب ، خود را خواب‌آلود می‌دانند و در نتیجه don't خود را ناتوان می‌بینند ." گوتلیب ، MD ، پزشک مرتبط در بخش اختلالات خواب و شبانه‌روزی در BWH می‌گوید: " این منجر به افزایش خطر تصادفات وسایل نقلیه موتوری در افراد محروم از خواب شد ."
مطالعه آینده رابطه بین تصادف اتومبیل و دو دلیل رایج کمبود خواب - - مدت خواب کافی و گرفتگی تنفس بازدارنده را مورد بررسی قرار داد . گروه در این مطالعه شرکت کنندگان در مطالعه سلامت قلب خواب ، مطالعه مبتنی بر جامعه درباره پیامدهای بهداشتی گرفتگی تنفس ، متشکل از ۱، ۷۴۵ مرد و ۱، ۴۵۶ زن بین سنین ۴۰ تا ۸۹ بودند.
گرفتگی خواب مزاحم یک اختلال خواب مزمن است که در آن تنفس مکرر شروع می‌شود و در طول خواب متوقف می‌شود و کیفیت خواب و خواب بیشتر را کاهش می‌دهد . برآورد می‌شود که حدود یک ششم زنان بزرگ‌سال و یک سوم مردان بالغ در ایالات‌متحده از گرفتگی تنفس بازدارنده رنج می‌برند . مدت خواب ناکافی در جمعیت آمریکا رایج است ، با تخمین حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد بزرگسالان آمریکایی که ۶ یا کم‌تر در شب می‌خوابند ، مدت مرتبط با خواب‌آلودگی زیاد .
گرفتگی شدید خواب همراه با ۱۲۳ درصد افزایش خطر تصادف خودرو در ارتباط بود ، و تنفس ملایم برای تنفس متوسط خواب همراه با ۱۳ درصد افزایش خطر تصادف خودرو در ارتباط بود . این ارقام در مقایسه با آن‌هایی بود که بدون گرفتگی تنفس در خواب بودند . خوابیدن شش ساعت در شب با ۳۳ درصد افزایش خطر تصادف در مقایسه با خوابیدن هفت یا هشت ساعت در شب همراه بود . گوتلیب گفت که این خطر افزایش احتمال سقوط مستقل از خواب‌آلودگی شخصی individual's است .
" برای کمک به کاهش این خطرات تصادف ، ما باید افراد را با گرفتگی تنفس تشخیص دهیم و اطمینان حاصل کنیم که آن‌ها به درستی برای نفس their درمان می‌شوند . گوتلیب گفت : " ما همچنین باید آگاهی عمومی از اهمیت خواب خوب night's را افزایش دهیم تا درصد جمعیت را با مدت‌زمان خواب کافی کاهش دهیم .
این مطالعه از داده‌های مطالعه سلامت قلب خواب که توسط موسسه ملی قلب ، ریه و خون حمایت می‌شد ، استفاده کرد .
مطالعه مرگ نوزادان فعالیت‌های خواب خطرناکی را در میان پرستاران ، خویشاوندان و دیگران نشان می‌دهد .
یافته‌های Troubling حاکی از نیاز به والدین برای آموزش ارائه دهندگان مراقبت از کودکان مراقبت از کودکان است .
مبدا :
سیستم بهداشت دانشگاه ویرجینیا
خلاصه :
نوزادانی که در هنگام خواب در هنگام خواب توسط فردی غیر از پدر و مادر می‌میرند اغلب در مکان‌های خواب ناامن ، مانند روی شکم ، یا در مکان‌های ناامن ، مانند یک مبل ، قرار داده شده‌اند .
نوزادانی که در هنگام خواب در هنگام خواب توسط فردی غیر از پدر و مادر می‌میرند اغلب در مکان‌های خواب ناامن ، مانند روی شکم ، یا در مکان‌های ناامن ، مانند یک مبل ، قرار داده شده‌اند .
در واکنش به یافته‌های آزاردهنده ، محققان والدین را بر آن می‌دارند تا هر کسی که به کودکان خود در مورد شیوه‌های خواب ایمن و خطر مرگ " سندرم مرگ ناگهانی نوزاد " ( SIDS ) ، فرزند یا دوست شما مراقبت می‌کند ، آموزش دهند ، لطفا ً مطمئن شوید که کودک شما را در گهواره قرار می‌دهند و بدون هیچ بستری .
کاهش خطر سندرم مرگ ناگهانی نوزاد :
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.