جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مجله

جامع ترین سایت روانشناسی

مجله

۸۶۹ بازديد
دکتر Kannan Ramar ، پروفسور پزشکی در بخش درمان بیماری‌های ریوی و پزشکی در کلینیک مایو در راچستر مینه سوتا ، گفت : " تا زمانی که شواهد بیشتری در مورد اثربخشی واکسن‌های پزشکی برای درمان گرفتگی تنفس داریم ، و تا زمانی که پروفایل ایمنی آن برقرار شود ، بیماران باید در مورد گزینه‌های رفتاری ثابت شده با یک ارائهکننده پزشکی دارای مجوز در کلینیک مایو در راچستر ، مینه سوتا بحث و تبادل نظر کنند ."
این بیانیه در شماره ۱۵ آوریل مجله پزشکی بالینی خواب منتشر می‌شود .
نزدیک به ۳۰ میلیون بزرگ‌سال در آمریکا گرفتگی تنفس را از بین می‌برند ، یک بیماری مزمن که شامل فروپاشی مکرر مجرای تنفسی فوقانی در طول خواب است . علائم هشدار متداول شامل خرناس و خواب بیش از حد روز هستند . بعد از مطالعات اولیه حیوانات نشان داد که عصاره شاهدانه مصنوعی باعث بهبود پایداری تنفسی شده‌است ، مطالعات اخیر در انسان‌ها استفاده بالقوه از dronabinol به عنوان درمان جایگزین برای گرفتگی تنفس را بررسی کرده‌اند .
با این حال ، dronabinol توسط اداره غذا و داروی آمریکا برای درمان گرفتگی تنفس به تصویب نرسیده است و ایمنی و ایمنی بلند مدت آن هنوز ناشناخته هستند . علاوه بر این، هیچ مطالعات درباره ایمنی و اثربخشی روش‌های تحویل دیگر مانند vaping یا فرمولاسیون مایع وجود نداشته است . درمان با استفاده از گیاه شاهدانه عوارض جانبی نظیر خواب‌آلودگی روزانه را نشان داده‌است که ممکن است منجر به عواقب ناخواسته مانند تصادفات وسایل نقلیه موتوری شود .
دکتر Ilene روزن ، رئیس‌جمهور AASM روزن ، گفت : " تا زمانی که شواهد علمی کافی از ایمنی و کارآیی وجود داشته باشد، نه ماری‌جوانا و نه گیاه شاهدانه ترکیبی باید برای درمان گرفتگی خواب استفاده شود .
بیش از ۲۵۰۰ تسهیلات خواب مجاز در سراسر آمریکا برای گرفتگی تنفس در آمریکا وجود دارد ، که از سطوح ملایم فشار هوا ، از طریق ماسک استفاده می‌کند ، تا گلو را هنگام خواب باز نگه دارد .
رانندگی در صنعت ridesharing یک خطر ایمنی عمومی است .
صنعت Ridesharing باید خستگی و خواب‌آلودگی در میان رانندگان را مورد توجه قرار دهد
مبدا :
آکادمی پزشکی آمریکا
خلاصه :
پژوهشگران به این نتیجه رسیده‌اند که خستگی و خواب‌آلودگی خطرات ایمنی ذاتی در صنعت به اشتراک گذاری سواری هستند .
یک بیانیه رسمی از آکادمی پزشکی آمریکا ( AASM ) به این نتیجه می‌رسد که خستگی و خواب‌آلودگی ، خطرات ایمنی ذاتی در صنعت ridesharing هستند .
هر دو روند خواب و روال شبانه‌روزی رانندگان ridesharing را در معرض خطر رانندگی خواب‌آلود قرار می‌دهند . برنامه معمول برای کارگران در صنعت ridesharing ممکن است منجر به رانندگی بعد از دوره‌های طولانی هوشیاری یا در طول شب شود . این رانندگان اغلب پیمانکاران مستقل هستند که برای مشکلات پزشکی که می‌توانند هوشیاری را کاهش دهند مانند گرفتگی تنفس بازدارنده عمل می‌کنند .
" ما با یک مساله امنیت عمومی سر و کار داریم که در آن هزینه‌های پایین و مشوق‌های حقوقی رانندگان را وادار به ادامه رانندگی از محدودیت‌های ایمنی خود می‌کنند . آن‌ها ممکن است از خطرات عظیمی که دارند و یا باور غلط دارند که خواب بیش از حد به آن‌ها توجه دارد ، بی‌اطلاع باشند . در این میان مشتریان آن‌ها معمولا ً از خود می‌پرسند : حال راننده من چقدر هوشیار است ؟ آن‌ها حتی در مورد رانندگی گیج و منگ فکر می‌کردند . دکتر ایندیرا Gurubhagavatula ، نویسنده ارشد دانشکده پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا در دانشگاه پنسیلوانیا در فیلادلفیا ، گفت : " این یک فرمول برای بلایای طبیعی است . ما نیاز به افزایش آگاهی و جمع‌آوری اطلاعات داریم . بدون برآورده‌ای دقیق از این که این کار چقدر رایج است ، یا مقررات ، غرب را از حمل و نقل در آنجا منع می‌کند ."
این بیانیه در شماره ۱۵ آوریل مجله پزشکی بالینی خواب منتشر می‌شود .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.