شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

تقاطع

جامع ترین سایت روانشناسی

تقاطع

۸۸۸ بازديد
در این مطالعه " تقاطع " ، افراد به عنوان کنترل‌های مخصوص خود عمل کردند . در یک سری مطالعات خواب ، سه دارو دریافت کردند : ketoconazole ، که تولید body's of و کورتیزول ، ژل testosterone ، و hydrocortisone دهانی ، یک شکل مصنوعی از کورتیزول را دریافت کرد . به گفته لیو ، دوزهای تستوسترون و hydrocortisone در سطوح مختلفی هستند که بدن به طور نرمال تولید می‌کند . او گفت که این بازوی مطالعه " گیره دوگانه " نامیده می‌شد چون تولید body's این دو هورمون متوقف شد و سپس مقدار ثابتی از هورمون‌ها را به آن‌ها داد و در نتیجه سطوح مهار را در یک تعادل هورمونی معمولی مهار کرد .
در مجموعه‌ای دیگر از آزمایش‌ها ، مردان placebos غیر فعال دریافت کردند که با داروها هماهنگ بود . ترتیب زمانی که گیره را دریافت کردند و the تصادفی بود ، با فاصله دو هفته‌ای بین شرایط مطالعه . صبح روز بعد از اولین و آخرین شب‌های هر بخش از این مطالعه ، همه مردان تست تحمل گلوکز شفاهی را انجام دادند که در آن به هنگام روزه گرفتن و دوباره پس از نوشیدن یک نوشیدنی sugary نمونه‌های خون دادند . این نتیجه تست به محققین اجازه داد تا با استفاده از معیارهای استاندارد ، از جمله شاخص Matsuda ، هر مقاومت انسولین man's را محاسبه کنند .
بعد از این محدودیت خواب ، این شاخص مقاومت انسولین بیشتری با گیره و both را نشان داد . با این حال ، لیو گفت که این افزایش به طور قابل‌توجهی با گیره دوگانه ، نشان می‌دهد که تستوسترون و کورتیزول ، اثرات منفی محدودیت خواب پایدار بر مقاومت انسولین را کاهش می‌دهد .
او گفت : " حفظ تعادل هورمونی می‌تواند مانع از بروز اختلالات متابولیک در افرادی شود که خواب کافی ندارند .
برنامه‌های شدید و در حال تغییر پزشکان عوارضی برای خواب ، فعالیت و حالت روانی دارد.
نتایج اولیه از پروژه‌ای که به دنبال فارغ‌التحصیل بیشتر دانشجویان پزشکی برای پوشیدن trackers Fitbit و پاسخ به پیام‌های متنی برای ردیابی تاثیر سال کارآموز است .
مبدا :
دانشگاه میشیگان - دانشگاه میشیگان
خلاصه :
این هفته ، هزاران دانشجوی پزشکی که در سراسر کشور فارغ‌التحصیل می‌شوند ، متوجه خواهند شد که در آینده در کجا قرار خواهند گرفت تا آموزش رزیدنتی خود را آغاز کنند . اما یک مطالعه جدید اولین مدرک عینی از تلفات سنگین را می‌دهد که اولین سال اقامت می‌تواند بر روی خواب ، فعالیت فیزیکی و حالت روحی آن‌ها تاثیر بگذارد .
این هفته ، هزاران دانشجوی پزشکی که در سراسر کشور فارغ‌التحصیل می‌شوند ، متوجه خواهند شد که در آینده در کجا قرار خواهند گرفت تا آموزش رزیدنتی خود را آغاز کنند . اما یک مطالعه جدید اولین مدرک عینی از تلفات سنگین را می‌دهد که اولین سال اقامت می‌تواند بر روی خواب ، فعالیت فیزیکی و حالت روحی آن‌ها تاثیر بگذارد .
نتایج حاصل از مرحله اول مطالعه دانشگاه میشیگان با هدف درک اثرات استرس آموزش پزشکی حاصل می‌شود . از پزشکان جدید می‌خواهد trackers فعالیت Fitbit را دور ساعت بپوشند و هر روز پیام‌های متنی را برای چند ماه بلافاصله قبل و بعد از اقامت ارسال کنند . محققان آن را " phenotyping دیجیتالی " می‌نامند .
به طور متوسط ، ۳۳ پزشک در مطالعه آزمایشی ۲ ساعت و ۴۸ دقیقه پس از آغاز دوره آموزشی خود را از دست دادند ، به دلیل بار کاری بالا و تغییرات مکرر در برنامه آن‌ها که باعث خرابی بر روی الگوهای خواب آن‌ها شد . آن‌ها کم‌تر از قبل فعالیت فیزیکی داشتند و امتیاز آن‌ها ۷.۵ درصد کاهش‌یافته بود.
به نظر می‌رسد که تقاضای سال گذشته مربوط به گذشته انباشت شده‌است . شب بعد ، هنگامی که آن‌ها یک شب خواب کوتاه‌تر داشتند ، حال و حوصله شرکت کنندگان در روز بعد بیشتر شد و آن‌ها حتی کم‌تر از شب بعد خوابیدند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.