پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

برنامه

جامع ترین سایت روانشناسی

برنامه

۸۹۵ بازديد
این مطالعه همچنین تاثیر تغییرات مکرر در برنامه‌های کاری که تجربه کارآموزان پزشکی را هنگامی که در میان تنظیمات مختلفی که در آن‌ها آموزش می‌بینند را تجربه می‌کنند را نشان می‌دهد . آن‌ها کم‌تر از سه ساعت از یک چرخش به بیمارستان بعد از یک چرخش به کلینیک‌های سرپایی ، خواب کمتری داشتند و سطوح روحی کمتری داشتند .
نتایج جدید که در ژورنال پزشکی داخلی منتشر شد ، اولین مدرک عینی از پدیده‌ای را ارایه می‌دهد که نویسنده ارشد Srijan سن ، پزشک ، دکترا و همکارانش سال‌ها تحصیل کرده‌اند . مطالعات پیشین مبتنی بر پرسشنامه خطر بالایی از افسردگی را در بین کارآموزان پزشکی نشان داده‌اند که محققان به از دست دادن خواب ، استرس بالا و برنامه زمانبندی تقاضا نسبت داده‌اند .
برای بررسی این مساله در مقیاس بسیار بزرگ‌تر ، این تیم پیش از این بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز را از بیش از ۸۰ مدرسه پزشکی برای شرکت در این مطالعه از جمله گزارش‌های پیشرفته در مورد نتایج ردیابی خود جذب کرده‌است . از کلاس فقط مطابق با برنامه‌های اقامت جدید در این هفته ، آن‌ها ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ شرکت‌کننده دیگر ثبت‌نام خواهند کرد ؛ دانش آموزان علاقمند می‌توانند بیشتر در Https: / /www.srijan-Sen-Lab.com / intern-Health-Study. درس بگیرند .
سن ، استادیار روان‌پزشکی در مدرسه پزشکی U - M می‌گوید : " اگرچه ما انتظار داشتیم که دوره‌های آموزشی بر خواب ، حالت و فعالیت تاثیر بگذارند ، اما به نظر می‌رسد که رابطه بین خواب و حالت واقعا ً دو سویه است .
سن و همکارانش متوجه می‌شوند که زمانی که پزشکان آموزش تغییر چشمگیر را به زمان بیدار شدن اولیه خود در بیمارستان تجربه می‌کنند ، اغلب به نظر نمی‌رسد که بیشتر شب قبل از آن بخوابد .
او اشاره می‌کند که سیستم درخواست کارآموزان برای رسیدن به بیمارستان در ساعات قبل از طلوع آفتاب تا زمانی که آن‌ها بتوانند برای مطلع کردن ساکنان ارشد و حضور پزشکان در مورد بیماران در دوره‌های صبحگاهی بیشتر از یک قرن حاضر شوند .
او می‌گوید : اما با دانش مدرن در مورد الگوهای طبیعی خواب و بیداری - ریتم شبانه‌روزی - ممکن است زمان آن باشد که آن تمرین را به روز رسانی کنید . یا حداقل ، زمان کافی برای برنامه‌های رزیدنتی برای کاهش برنامه‌ریزی برنامه کارآموزان پس از انجام‌وظیفه اولیه تا انجام‌وظیفه بعدی .
او می‌گوید : " برنامه‌های interns روز به روز و ماه به ماه تغییر می‌کنند ، و با تغییرات اخیر در ساعات کار ، این تغییرات چشمگیر در کار و زمان خواب عمیق شده‌اند .
برای مثال ، به طور ناگهانی از ساعت ۶ صبح تا ۶ بعد از ظهر به ساعت ۴ بعد از ظهر به ساعت ۴ صبح تغییر مکان دهید نه تنها خواب بلکه حالت روحی به شیوه‌ای است که فراتر از چند روز اول کار در شیفت شب ادامه دارد .
سن اشاره می‌کند که مطالعات دیگر نشان داده‌اند که کار شیفت شب دراز توسط همه انواع کارگران می‌تواند اثر منفی بر سلامت روانی و عملکرد کاری داشته باشد ، به دلیل اثرات کار زمانی که بدن انتظار دارد براساس ریتم شبانه‌روزی کار کند .
اما بدن می‌تواند تا حدی برای کار شبانه استفاده کند . تغییر از شیفت روز تا شب و پشت سر گذاشتن سریع ، همان طور که کارآموزان پزشکی انجام می‌دهند ، به نظر می‌رسد که اثرات قوی ‌تری بر روی خواب ، فعالیت فیزیکی و حالت روحی ایجاد می‌کنند .
مطالعه جدید همچنین نشان می‌دهد که تغییر به یک شروع بعد بسیار آسان‌تر از تغییر به یک شروع صبح زود است - - یک مشاهده دیگر که می‌تواند به برنامه‌های رزیدنتی کمک کند تا تغییر خود را برنامه‌ریزی کنند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.