جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

ایمنی

جامع ترین سایت روانشناسی

ایمنی

۹۰۲ بازديد
اگر روز بدی را در کار با همکاران بی‌ادب داشته باشید ، پس از اینکه به شما مشت بزنید ، کمی استراحت کنید و استراحت کنید .
این یافته کلیدی در تحقیقاتی بود که در مجله روان‌شناسی سلامت شغلی ، منتشر شده توسط انجمن روانشناسی آمریکا منتشر شد .
Caitlin Demsky ، نویسنده اصلی دانشگاه اوکلند ، می‌گوید : " کیفیت خواب بسیار مهم است زیرا خواب نقش مهمی در نحوه عملکرد کارمندان ایفا می‌کند و در دنیای حرفه‌ای رقابتی ، مهم‌تر از همیشه است که کارگران در بهترین شرایط برای موفقیت هستند و خواب خوب night's کلید آن است ."
Demsky و همکارانش در مورد کارکنان اداره جنگل آمریکا در پرداخته‌اند . از شرکت کنندگان خواسته شد تا سطح رفتار خشن را که در محل کار تجربه کرده بودند، افزایش دهند ، چه اغلب افکار منفی در مورد کار داشتند ، چه آن‌ها علائم بی‌خوابی داشته باشند و چه مقدار از آن‌ها قادر به رها کردن از کار و استراحت بودند . محققان همچنین از حدود ۱۸ کودک زیر ۱۸ سال در خانه ، ساعات کار در هفته ، و فراوانی نوشیدنی‌های الکلی که قبلا ً با مسائل خواب در ارتباط بوده‌اند ، سوال کردند .
رفتار خشن یا منفی در کار ، مانند داوری و یا آزار کلامی ، با نشانه‌های بیشتری از بی‌خوابی مرتبط است ، از جمله بیدار شدن چندین بار در طول شب . اما افرادی که قادر به رها کردن و انجام کاری استراحت برای بازیابی پس از کار بودند - مانند یوگا ، گوش دادن به موسیقی یا رفتن به پیاده‌روی ، بهتر می‌خوابید .
Demsky گفت : " بی‌احترامی در محل کار باعث کاهش کیفیت خواب می‌شود و این کار را به حدی انجام می‌دهد که باعث می‌شود مردم به طور مکرر به تجربیات کاری منفی خود فکر کنند . آن‌هایی که می‌توانند از این غذا استراحت کنند بهتر است و به اندازه کسانی که توانایی رها کردن را ندارند بخوابند ."
به گفته نویسندگان ، افکار منفی مکرر در مورد کار ممکن است با چندین مشکل سلامتی از جمله بیماری‌های قلبی و عروقی ، افزایش فشار خون و خستگی مرتبط باشد .
for نشان می‌دهد که مدیران پس از کار با ارسال پیغام‌های مربوط به کار خارج از ساعات کاری ، می‌توانند الگویی برای کارمندان باشند .
نویسندگان همچنین پیشنهاد کردند که کارفرمایان برنامه‌هایی را با هدف کاهش incivility محیط کار ، از قبیل " احترام ، احترام ، تعهد به نیروی کار " تشویق کنند ، که توسط اداره بهداشت کاران راه‌اندازی شد تا ارتباط مثبت و محترمانه میان همکاران را ترویج دهد. این برنامه به دنبال تغییر فرهنگ کار با منابعی است که بر مزایای نزاکت در اداره تمرکز دارند .
بیانیه وضعیت : از استفاده از ماری‌جوانا پزشکی برای درمان گرفتگی تنفس خودداری کنید
گرفتگی تنفس باید از برنامه‌های پزشکی دولتی حذف شود
مبدا :
آکادمی پزشکی آمریکا
خلاصه :
بنا بر بیانیه‌ای که از سوی آکادمی پزشکی آمریکا در آمریکا منتشر شده‌است ، cannabis پزشکی و عصاره حشیش مصنوعی نباید برای درمان گرفتگی تنفس بازدارنده به کار روند .
بنا بر بیانیه رسمی آکادمی پزشکی آمریکا ( AASM ) ، گیاه شاهدانه و عصاره دانه ماری‌جوانا نباید برای درمان گرفتگی تنفس بازدارنده ، مورد استفاده قرار گیرد .
در نوامبر سال ۲۰۱۷ ، گروه بهداشت مینه سوتا از تصمیم برای افزودن گرفتگی تنفس بازدارنده به عنوان شرط مقدماتی جدید برای برنامه cannabis پزشکی state's خبر داد . با این حال ، AASM نتیجه‌گیری کرده‌است که گرفتگی تنفس باید از لیست شرایط پزشکی مزمن برای برنامه‌های cannabis پزشکی دولتی ناشی از روش‌های تحویل غیرقابل‌اعتماد و شواهد ناکافی برای اثربخشی درمان ، ایمنی و ایمنی حذف شود .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.