جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مرحله

جامع ترین سایت روانشناسی

مرحله

۸۷۸ بازديد
مطالعه دوم اثربخشی جراحی صرع resective بر روی تعداد کودکان مبتلا به صرع refractory را با ویژگی‌های سندرم Lennox - Gastaut ( LGS ) مورد بررسی قرار داد . محققان ۳۶ بیمار مبتلا به LGS را که جراحی صرع در کلینیک کلیولند برای فاصله کانونی ، lobar ، multilobar resection یا hemispherectomy بین ۱ ژوئن ۲۰۰۲ و ۳۱ ژوئن ۲۰۱۲ انجام دادند ، مورد مطالعه قرار دادند . بیماران در این مطالعه صرع را به دلیل آسیب‌های مغزی یا جراحت‌های ناشی از تولد ( ۱۷ ) ، بلافاصله قبل یا بعد از تولد ( ۱۰ ) ، یا بین سنین ۲ تا ۳ سال ( ۹ ) توسعه دادند . در زمان عمل جراحی، بیماران در محدوده سنی نوزاد تا ۱۸ سال قرار داشتند و هر روز چند مورد مصادره را تجربه می‌کردند .
در این دیدار که از ۶ ماه تا ۶ سال بعد از جراحی انجام شد، ۱۹ بیمار دچار حمله شدند . از میان بیمارانی که هنوز تشنج را تجربه می‌کنند، دو سال پس از جراحی و پنج سال بعد از جراحی و پنج مورد حمله به صورت رایگان ، با متوسط ۹ حمله در ماه ، دو سال به طول انجامید . در یک دیدار بعدی ، ۲۴ بیمار یا دچار حمله شدند یا شاهد کاهش عمده در فرکانس توقیف بودند .
دکتر احسان موسی Naduvil ، رئیس ستاد مرکز صرع در کلینیک کلیولند ، گفت : " در گذشته ، کودکانی با ویژگی‌های سندروم Lennox به عنوان نامزد جراحی صرع در نظر گرفته نشدند که شامل حذف کانون صرع باشد .
نویسندگان یک تحلیل بقا براساس مدت‌زمان زمان بین تشنج انجام دادند و شانس آزادی تصرف را به عنوان ۶۰.۱ % در ۱۲ ماه ، ۵۱ % در ۲۴ ماه و ۴۰.۸ درصد در ۳۰ ماه یا بیشتر تعیین کردند . بنا به گفته نویسندگان این یافته‌ها حاکی از آن است که جراحی صرع resective یک گزینه درمانی موثر برای کودکان منتخب با LGS ثانویه به عنوان ضایعه مغزی یا جراحت اولیه است .
تاثیر و امنیت داروی جدید - که توسط مطالعه مرحله سوم کشف شد .
مبدا :
انجمن صرع آمریکایی ( AES )
خلاصه :
یافته‌های جدید از مرحله ۳ آزمایش بالینی نشان می‌دهد که یک گزینه درمانی دیگر ممکن است بر روی نیزه ظاهر شود . محققان یک مطالعه تصادفی ، دو کور ، با استفاده از دارونما در آمریکا و اروپا در زمینه کارایی و ایمنی مواد مخدر را انجام دادند که آنالوگ از levetiracetam درهم که معمولا ً مورد استفاده قرار می‌گیرند، در بزرگسالان با حمله‌های ناقص کنترل‌شده و ناقص انجام می‌شود .
علی‌رغم پیشرفت‌های اخیر در توسعه مبارزه با مواد مخدر ( AED ) ، بسیاری از افراد بزرگ‌سال مبتلا به صرع ، به مبارزه با کنترل تصرف ادامه می‌دهند . یافته‌های جدید از یک مرحله ۳ آزمایش بالینی که قرار است در هشتمین نشست سالانه انجمن صرع آمریکا رونمایی شود ، پیشنهاد می‌دهد که یک گزینه درمانی دیگر ممکن است بر روی نیزه ظاهر شود .
محققان از مرکز مطالعات صرع و صرع در میانه اطلس و دیگر مراکز پزشکی شرکت‌کننده در ایالات‌متحده و اروپا بر روی کارآمدی و ایمنی of دارو ، یک مطالعه تصادفی با کنترل دارونما در آمریکا و اروپا انجام دادند .
" این اولین ارایه مطالعات اولیه از آخرین مرحله ۳ brivaracetam به شدت در جامعه صرع پیش‌بینی می‌شود . دکتر پاول کلاین ، مدیر مرکز مطالعات صرع و صرع در میانه آتلانتیک گفت : " دو پیامد اولیه در این مطالعه ارزیابی adjunctive brivaracetam در درمان صرع در بزرگسالان از لحاظ آماری قابل‌توجه و بالینی بودند . "
مولفان دوزهای ثابت ۱۰۰ میلی‌گرم در روز یا ۲۰۰ mg / روزانه را به عنوان یک درمان adjunctive در ۷۶۴ بزرگ‌سال ارزیابی کردند که یک یا دو یا دو AED همزمان را بر عهده می‌گرفتند . بیش از ۸۰ درصد بیماران دچار حداقل دو داروی صرع قبلی شده بودند ، و تقریبا ً ۴۷ % از آن‌ها گزارش دادند که در ۵ یا بیشتر از AED ها کم‌تر است .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.