پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

رقابت

جامع ترین سایت روانشناسی

رقابت

۸۵۰ بازديد
رقابت بین‌المللی با استفاده از حکمت جمعیت باعث ایجاد الگوریتم ‌های کامپیوتری برای تشخیص ، پیش‌بینی ، و در نهایت جلوگیری از حملات صرعی شده‌است . مجموعا ً of تیم و چهار تیم در دو چالش ، یکی برای شناسایی صرع و دومی برای پیش‌بینی صرع ، به رقابت پرداختند . مسابقاتی به میزبانی Kaggle ، یک پلت فرم آنلاین که رقابت‌های آزاد برای مدلسازی پیشگویانه برگزار می‌کند ، با شرکت کنندگان از سراسر جهان و زمینه‌های متنوع تجزیه و تحلیل داده‌ها از جمله صنعت ، دانشگاهیان و hobbyists .
دو چالش توسط انجمن صرع آمریکا ( AES ) ، موسسه ملی اختلالات عصبی و بنیاد صرع ( NINDS ) و بنیاد صرع ( NINDS ) حمایت مالی شد . آن‌ها اهدافی را برای تشخیص دقیق و پیش‌بینی فعالیت ضبط در ضبط الکتریکی از مغز افراد مبتلا به صرع و سگ‌ها با حمله‌های ناگهانی رخ دادند . قرار است در روز ششم دسامبر در کنفرانس سالانه AES در سیاتل ، در طی سمپوزیوم ریاست‌جمهوری ، برنده شوند . این رقابت‌ها توسط دکتر بن Brinkmann از آزمایشگاه صرع و neurophysiology در کلینیک مایو ( راچستر ، مینه سوتا ) همراه با دانشمندان داده در Kaggle ترتیب داده شد . آن‌ها از مجموعه داده‌های مشترک از درگاه Electrophysiology صرع ( http: / /ieeg.org ) ، یک پلت فرم مبتنی بر NINDS برای تحقیق مشترک ، داده‌ها و اشتراک الگوریتم در the که توسط دکتر زاک Ives و یوست Wagenaar در دانشگاه پنسیلوانیا برگزار شد ، استفاده کردند .
دکتر برایان Litt ، رئیس مرکز رقابت ، پروفسور عصب‌شناسی و bioengineering در دانشگاه پنسیلوانیا و رئیس مرکز درمانی Neuroengineering و درمان می‌گوید : " این یک روش بسیار پویا و قدرتمند برای انجام تحقیقات اجتماعی است و ذهن جدید را به چالش of سوق می‌دهد " قبل از این ، تنها سال گذشته بود که محققان توانستند پیش‌بینی ضبط را بهتر از تصادف منتشر کنند . در نتیجه مسابقات ، در عرض چند ماه ، تیم‌هایی با هیچ تخصص در صرع ، به طور مداوم عملکرد خود را به میزان ۸۴ درصد افزایش دادند . وی گفت : " علاوه بر این، هر کس با یک کامپیوتر می‌تواند ببیند که تیم‌ها چه کاری انجام می‌دهند و می‌توانند تلاش کنند تا نتایج خود را بهبود بخشند ."
اولین مسابقه - - مشکل تشخیص صرع - - توسط مایکل هیلز ، یک مهندس نرم‌افزار استرالیایی ، برنده شد . در این مرحله ، شرکت کنندگان به تحلیل داده‌های EEG ثبت‌شده و EEG ثبت‌شده از چهار سگ با صرع در برابر دارو و از هشت نفر مبتلا به صرع در برابر دارو در طول ارزیابی برای جراحی صرع ، متهم شدند .
رقابت دوم - - مسابقه پیش‌بینی صرع - - یک مسابقه هفت طرفه با امتیازدهی " نفرات برتر " به پایان رسید . ۰۵ امتیاز از هم دیگر . اولین مکان به تیمی متشکل از ۵ مهندس و دانشمندانی اعطا می‌شود که به طور متقابل تصمیم به ادغام تلاش‌ها در وسط رقابت گرفته‌اند . درو ابوت ، یک مهندس و فیلیپ Adkins ، یک ریاضیدان ، در یک شرکت کوچک در Sunnyvale کار می‌کنند . Quang Tien ، سیمون Bosshard مدرک دکترای خود را از دانشگاه کویینزلند در استرالیا گرفته‌است . آن‌ها در مرکز تصویرسازی پیشرفته به رهبری دیوید Reutens کار می‌کنند . در این مرحله ، تیم‌ها برای پیش‌بینی دقیق seizures از یک مجموعه داده ترکیبی که از intracranial ضبط‌شده از انسان‌ها و سگ‌ها با صرع استفاده شده‌است ، به چالش کشیده شدند . این تیم seizures را با دقت ۸۲ درصد پیش‌بینی کرد . نرم‌افزارها و استراتژی‌ها قبلا ً به صورت آنلاین توسط شرکت کنندگان رقابت به اشتراک گذاشته شده و مجموعه داده‌های منحصر به فرد توسعه‌یافته برای رقابت در دسترس پژوهشگران سراسر جهان توسط NINDS ، دانشگاه پنسیلوانیا و کلینیک مایو برای پیشرفت تحقیقات و درمان صرع ارائه شده‌است .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.