پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

افراد

جامع ترین سایت روانشناسی

افراد

۸۹۶ بازديد
Adults و رژیم صرع : یک روش درمانی جدید
مبدا :
انجمن صرع آمریکایی ( AES )
خلاصه :
یک جفت از مطالعات ، بینشی در مورد اثرات درمانی رژیم غذایی تخصصی در افراد بزرگ‌سال مبتلا به صرع ارائه خواهند داد .
محققان از مدت‌ها پیش می‌دانستند که رژیم غذایی ، همراه با رژیم داروهای ضد تشنج ، می‌تواند کنترل ضبط را برای افراد مبتلا به صرع ، افزایش دهد . تعدادی از مطالعات فواید رژیم غذایی در بیماران خردسال را به خود جلب کرده‌اند ، اما در مورد اثرات تغییرات غذایی در بزرگسالان کم است . یک جفت مطالعات ارائه‌شده در هشتمین نشست سالانه صرع ( AES ) ، بینشی در مورد اثرات درمانی رژیم غذایی تخصصی در بزرگسالان مبتلا به صرع ارائه خواهد داد .
در اولین مطالعه ( سکوی شماره B ). محققان دانشگاه جان‌هاپکینز یافته‌های یک مطالعه ۴ ساله را که در مرکز تغذیه صرع institution's Adult انجام شد ، آشکار می‌کنند . از اوت ۲۰۱۰ تا آگوست ۲۰۱۴ ، این نویسندگان از ۱۳۴ بزرگ‌سال مبتلا به صرع ، از جمله ۲۱ شرکت‌کننده که در حال حاضر رژیم ketogenic ( KD ) را دنبال می‌کردند ، پیروی کردند . از ۱۱۳ فرد بزرگ‌سال به رژیم غذایی ، ۱۰۰ نفر به عنوان مبتلا به صرع مقاوم در برابر دارو ( ۲ یا بیشتر مواد مخدر با توقیف مواد مخدر) با ادامه توقیف مواد مخدر، واجد شرایط بودند . هفتاد و هشت شروع به رژیم Atkins modified کردند ( MAD ) ، ۲ شروع یک نسخه enteral از KD به علاوه to کردن دهان به عنوان تحمل ، و ۲۰ تصمیم گرفت که شروع به رژیم غذایی نکند یا هنوز شروع نکرده است . یک متخصص اعصاب و متخصص رژیم غذایی ، ارزیابی اولیه ، آموزش و پی‌گیری برای همه شرکت کنندگان را تامین کردند .
یافته‌های آن‌ها نشان می‌دهد که رژیم غذایی ممکن است در برخی از بزرگسالان مبتلا به صرع باشد . از میان ۷۸ بیمار مبتلا به صرع در برابر دارو که یک مورد MAD را آغاز کردند ، فرکانس توقیف متوسط ۱۰ مورد حمله در هر هفته بود . نویسندگان یک ماه از داده‌ها را از ۷۸ شرکت‌کننده در مطالعه تحلیل کردند و دریافتند که ۴۳ ( ۵۵ درصد ) کاهش بیش از ۵۰ درصد را داشته‌اند . از این تعداد، ۲۸ ( ۳۶ درصد ) بیماران دچار صرع شدند . بیماران مبتلا به صرع مبتلا به صرع کانونی ( ۱۷ ) ، صرع تعمیم‌یافته ( ۱۰ ، از جمله ۵ با صرع juvenile ) و سندرم Doose ( ۱ ) تشخیص داده شدند . علاوه بر این، پنجاه و هشت شرکت‌کننده تقویم‌های three از فعالیت‌های توقیف از خود گزارش دادند . از بین این پنجاه و هشت بیمار ، ۲۸ نفر شاهد کاهش توقیف مواد مخدر بیش از ۵۰ درصد و ۱۴ تن از آن‌ها آزاد شدند .
رژیم غذایی متوسط ۱۳ ماه به طول انجامید . چهل و پنج ( ۵۸ درصد ) شرکت کنندگانی که از آن زمان شروع به دویدن کردند ، متوقف شدند . عوارض جانبی گزارش‌شده شامل کاهش وزن ، hyperlipidemia ، یبوست ، alopecia ، آمنوره شیردهی می‌باشد . دکتر "مکنزی Cervenka " ( دکتر مکنزی ، ) می‌گوید که رژیم‌های ketogenic می‌توانند درمان‌های موثر ، ایمن و موثر برای صرع در برابر دارو در بزرگسالان باشند .
مطالعه دوم ، اثربخشی و tolerability رژیم شاخص glycemic MAD ( LGID ) را در میان بزرگسالان مبتلا به صرع medically به عنوان یک روش درمانی اضافه‌شده ارزیابی می‌کند . ( Poster ۲.۲۰۵ ) . محققان در مرکز پزشکی دانشگاه راش به دنبال ۳۴ نفر از بزرگسالان ، سنین ۱۸ تا ۷۰ سال بودند که بیماری صرع را مهار کرده بودند و با MAD یا LGID در درمان Dietary صرع در کلینیک صرع درمان می‌شدند . یک متخصص رژیم غذایی با نام epileptologist و رژیم غذایی ثبت‌شده به دنبال هر یک از شرکت کنندگان در یک دوره ۳ ماهه بودند . در مجموع ۲۷ ( ۷۹ % از شرکت کنندگان ) از یک MAD پیروی کردند در حالی که ۷ بیمار ( ۲۱ درصد ) از یک LGID پیروی کردند .
در میان ۳۴ بزرگ‌سال مطالعه شده، ۱۵ بیمار ( ۴۴ درصد ) کاهش در بسامد توقیف ۵۰ % یا بیشتر را گزارش کردند . کیفیت زندگی در ۲۷ شرکت‌کننده ( ۷۹ % ) با عوارض جانبی معمول از جمله کاهش وزن ، یبوست و hypercholesterolemia بهبود یافت . این مطالعه حاکی از آن است که هر دوی MAD و LGID به خوبی تحمل می‌شوند و ممکن است در بهبود کنترل و کیفیت زندگی در میان افراد بزرگ‌سال با صرع intractable با کم‌ترین اثرات جانبی موثر باشند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.