جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

صرع

جامع ترین سایت روانشناسی

صرع

۸۸۱ بازديد
دکتر مارک ریز ، استاد دانشگاه سوانسی ، در سخنرانی خود در مورد این تحقیق گفت :
" این اولین باری است که تحلیلی از این مقیاس بر روابط خانوادگی مشترک متمرکز شده‌است . همکاران دانشگاه سوانسی دکتر اوون pickrell و فارغ‌التحصیل دانشگاه نیوکاسل در مدت ۱۰ سال سخت کار کردند تا ۱۱۲ خانواده صرع را در ولز جمع‌آوری کنند که ۲۸ مورد از آن‌ها واجد شرایط این مطالعه بودند . برخی از این خانواده‌ها بیش از هشت یا نه نفر را تحت‌تاثیر قرار داده‌اند که به احتمال یافتن ژن‌های صرع جدید می‌افزاید ."
دکتر pickrell افزود : صرع تاثیر قابل‌توجهی بر زندگی people's دارد و این پروژه دانش ما را در مورد این که چگونه برخی از انواع صرع در خانواده‌ها اداره می‌شوند ، افزایش داده‌است . ما منتظر نتایج بعدی این تحقیق در آینده هستیم که ممکن است به ما کمک کند برنامه‌های درمانی جدیدی را توسعه دهیم ."
وسایل انفجاری کارگذاشتنی ، کشف خطرناکی در بیماران مبتلا به صرع را تشخیص می‌دهند
مبدا :
ویلی
خلاصه :
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که دستگاه‌های wristband ممکن است تشخیص و شناسایی صرع در بیماران مبتلا به صرع را بهبود بخشد .
تحقیقات جدید منتشر شده در Epilepsia ، نشریه انجمن بین‌المللی ضد صرع ( ILAE ) ، حاکی از آن است که دستگاه‌های wristband ممکن است تشخیص و شناسایی صرع در بیماران مبتلا به صرع را بهبود بخشند .
برای نظارت بر حملات صرعی به دستگاه‌های جدید نیاز است ، به خصوص آن‌هایی که می‌توانند منجر به مرگ ناگهانی شوند . در حالی که نادر ، " مرگ ناگهانی غیرمنتظره در صرع " ( SUDEP ) شایع‌ترین علت مرگ در صرع است ، و اغلب در شب رخ می‌دهد . استاندارد طلایی برای پایش ضبط - - ویدیو - - در واحدهای نظارت بر صرع در دسترس است ، اما یک روش غیر عملی برای استفاده روزمره از زندگی است . بنابراین ، پزشکان اغلب بر بیماران و مددکاران برای گزارش شمارش توقیف که اغلب نادرست هستند ، تکیه می‌کنند .
در تلاش‌های خود برای توسعه یک روش نظارت بهتر ، جولیا پیراهن ، دکترا ، و فرانچسکو Onorati ، PhD ، از شرکت Empatica در میلان ، ایتالیا و کمبریج ، ماساچوست ، و همکاران آن‌ها پتانسیل استفاده از سیستم‌های پوشیدنی و پوشیدنی را برای شناسایی و تشخیص حملات صرعی به دقت مورد بررسی قرار دادند. محققان سه سر آستین متفاوت را برای ثبت دو علامت به کار بردند - - به اصطلاح فعالیت electrodermal و سیگنال‌های شتاب‌سنج - - که معمولا ً تغییرات مشخص را در آغاز ضبط تشنج ، به دست آوردن ۵۹۲۸ ساعت از داده‌ها از ۶۹ بیمار ، از جمله ۵۵ تشنج تشنج آمیزی از ۲۲ بیمار نشان می‌دهند .
ردیاب‌های wristband حساسیت بالایی نشان دادند ( ۹۵ % از مصادره شناسایی شدند ) در حالی که نرخ هشدار کاذب را در سطح تحمل پذیر ( به طور متوسط ، یک هشدار اشتباه در هر چهار روز ) ، که یک مطالعه پیشتاز ۲۰۱۲ به رهبری پروفسور MIT ، روزالیند پیکار ، را در Empatica بهبود می‌بخشد را بهبود می‌بخشد .
این روش علاوه بر تشخیص حملات ، خصوصیات ویژه‌ای از این حملات را آشکار ساخت که می‌تواند به هشدار دادن به پزشکان و بیماران برای تصرف این شرایط که به طور بالقوه خطرناک و خطرناک هستند ، کمک کند .
دکتر regalia گفت : " کار حاضر بهبود قابل‌توجهی برای تشخیص تشنج صرع در محیط‌های بالینی و سرپایی را فراهم می‌کند ، که می‌تواند در برابر خطر SUDEP محافظ باشد " وی خاطر نشان کرد که دستگاه‌های wristband نیاز به مراقبت از بیماران در نزدیکی بیماران ندارند ، که می‌تواند به طور قابل‌توجهی کیفیت زندگی بیماران و مراقبت کنندگان را بهبود بخشد .
روش جدید برای کاهش سیگنال‌های عصب
مبدا :
Linkoping Universitet
خلاصه :
محققان کشف کرده‌اند که یک محل اتصال مولکولی ناشناخته را کشف کرده‌اند که می‌تواند انگیزه‌های الکتریکی را در اعصاب تحت‌تاثیر قرار دهد . این کشف امکان طراحی انواع جدیدی از داروها در برابر بیماری‌هایی مثل صرع را باز می‌کند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.