جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

جمعیت

جامع ترین سایت روانشناسی

جمعیت

۸۳۲ بازديد
در مطالعه اخیر ، یک گروه تحقیقاتی از کلینیک عصبی بیمارستان دانشگاه ospedali دی آنکونا و دانشگاه پلی‌تکنیک مارکه ، آنکونا ، ایتالیا ، قابلیت اطمینان of خطر قلبی عروقی ( FCRP ) را برای پیش‌بینی تکامل از اختلال شناختی خفیف به بعد از میلاد ارزیابی کردند . FCRP یک امتیاز رایج است که برای محاسبه خطر بیماری‌های قلبی و عروقی در طول یک دوره ۱۰ ساله مورد استفاده قرار می‌گیرد . نویسندگان برای ارزیابی در صورتی که برخی شرایط معمول ، مانند فشار خون بالا یا دیابت ، می‌تواند در افزایش خطر ابتلا به زوال عقل دخالت داشته باشد ، FCRP انتخاب شدند. نتایج این مطالعه در ژورنال بیماری Alzheimer's منتشر شده‌است .
مطالعه انجام‌شده توسط Mauro Silvestrini و Leandro Provinciali با Giovanna Viticchi به عنوان محقق اصلی نشان داد که در افرادی که تحت‌تاثیر نقص شناختی خفیف قرار گرفته‌اند ، حضور نمرات بالا رونده در خطر افزایش بعد از میلاد در ارتباط است . این نتایج می‌تواند تاثیر مرتبطی بر مدیریت زوال عقل داشته باشد، زیرا جلوگیری از عوامل خطر آوندی و درمان آسیب‌های عروقی می‌تواند رخداد پس از میلاد را کاهش دهد . کاهش و جلوگیری از پیشرفت آسیب عروقی می‌تواند یک هدف درمانی اصلی برای جلوگیری از زوال شناختی باشد .
بیماران بیمارستان با زوال عقل و دلایل دیگر سردرگمی پیامدهای بدتری دارند .
مبدا :
دانشگاه استرلینگ
خلاصه :
بیماران بیمارستان با زوال عقل و دلایل دیگر سردرگمی بیشتر و بدتر از افرادی هستند که این شرایط را ندارند ، تحقیقات جدیدی پیدا شده‌است .
بیماران بیمارستان با زوال عقل و دلایل دیگر سردرگمی بیشتر و بدتر از افراد بدون شرایط و تحقیقات انجام‌شده توسط دانشگاه استرلینگ پیدا کرده‌اند .
این پژوهش اولین مطالعه جمعیت مبتنی بر جمعیت است که نشان می‌دهد افراد دچار سردرگمی ناشی از جنون یا هذیان ، نتایج درمان پایین‌تری نسبت به بقیه جمعیت دارند .
محقق ارشد ، پروفسور اما Reynish ، استاد مطالعات Dementia در دانشگاه استرلینگ گفت : " افراد مبتلا به اختلالات طیف شناختی - بیش از یک سوم جمعیت بالای ۶۵ سال را تشکیل می‌دهند که به عنوان اورژانس در بیمارستان پذیرفته شده‌اند و نیمی از بیماران در طول ۸۵ سال سن دارند.
افرادی که با سردرگمی در بیمارستان بستری شده‌اند به نظر می‌رسد که بد عمل می‌کنند و در خطر مرگ ، افزایش ریسک ورود مجدد هستند و بیمارستانی که تقریبا ً دو هفته بیشتر از آن‌ها بدون اغتشاش باقی می‌ماند . مشخص نیست که آیا این نتیجه مراقبتی است که به آن‌ها داده می‌شود و یا خود فرآیند بیماری و یا ترکیبی از هر دو .
افراد دچار سردرگمی عبارتند از: افراد مبتلا به جنون ؛ کسانی که دچار جنون شده‌اند - - تغییر ناگهانی در حالت شناختی someone's ؛ افراد مبتلا به هذیان ، علاوه بر زوال عقل ؛ و افراد مبتلا به جنون شناخته‌شده . Delirium معمول‌ترین ، در ۲۴.۶ % و پس از زوال عقل شناخته‌شده در ۱۷.۳ % شایع است . هر چیزی که باعث سردرگمی آن‌ها می‌شود ، به نظر می‌رسد که همه آن‌ها به همان اندازه بد عمل می‌کنند .
" در مورد درمان بیمارستان‌ها و مراقبت از یکی از این گروه‌ها - یعنی افرادی که دچار جنون یا هذیان هستند - - ممکن است برای بقیه جمعیت بیمارستان که گیج شده‌اند ، مضر باشد ."
این مطالعه بیمارانی با اختلال طیفی شناختی ( CSD ) را پیدا کرد ( CSD ) - هذیان یا جنون - - بیش از دو برابر طول اقامت برای افراد بدون CST ، که برای ۱۱.۸ روز باقی ماند .
به احتمال زیاد بیماران CSD در طی یک سال اعتراف به مرگ می‌مردند - - با نرخ مرگ و میر ۴۰ درصدی در مقایسه با نرخ ۲۶ درصدی در بقیه جمعیت بیمارستان .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.