جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

اظهاریه

جامع ترین سایت روانشناسی

اظهاریه

۸۶۵ بازديد
به طور کلی , افزایش در میزان ضربه مغزی نشان‌دهنده اجرای قوانین پرتودهی تمام بدن در سراسر جهان است که منجر به آگاهی بیشتر از ضربات مغزی توسط مربیان , مربیان و مربیان ورزشی و همچنین شناخت بهتر علایم توسط بازیکنان و یک فرهنگ باز بیشتر در داخل تیم‌ها و مدرسه شده‌است .
تلاش‌ها برای درمان فلج
منبع :
مدرسه اکول پلی‌تکنیک لوزان
خلاصه :
دانشمندان درباره وضعیت تحقیقات اخیر خود گزارش می‌دهند و دیدگاه خود را در مورد آینده دستگاه‌های پوشیدنی ذکر می‌کنند .
دانشمندان استفانی آلام و gregoire دو دانشکده پلی‌تکنیک لوزان در سوییس راه را برای داروهای جدید و هوشمند هموار می‌کنند که ممکن است روزی به افراد مبتلا به اختلال عملکرد عصبی در کاره‌ای روزمره کمک کند . دستگاه‌ها الکترونیکی هستند که با سیستم عصبی ارتباط برقرار می‌کنند و دانشمندان با هم‌کار می‌کنند تا یافته‌های خود را از آزمایشگاه تا کلینیک ترجمه کنند .
آزمایش‌ها کلینیکی در حال انجام است
در آزمایشگاه , گرگور مندل به تازگی نشان داد که پستانداران فلج شده می‌توانند با کمک یک سیستم عصبی هوشمند راه بروند . " این رابط کاملا ً قابل پوشیدن - که کاملا ً قابل پوشیدن است , اساسا ً سیگنال‌های مغزی مربوط به راه رفتن را رمزگشایی می‌کند و طناب نخاعی را تحریک می‌کند تا حرکات پیاده‌روی مورد نظر را اجرا کند - - بدون آموزش درمانی . وی همچنین نشان داد که موش‌های فلج شده پس از چند هفته بازتوانی , می‌توانند پس از چند هفته توان‌بخشی , پس از چند هفته توان‌بخشی , التیام یابند .
ساوت وست از جنوب غربی از جنوب غربی این تحقیق را با جزئیات و نقشه راه خود برای تبدیل این فن‌آوری به درمان افرادی که از فلج رنج می‌برند , توصیف می‌کند . به طور خاص , آزمایش‌ها کلینیکی در حال حاضر برای آزمایش امکان‌سنجی بخش ستون فقرات بر روی بیماران مبتلا به فلج ناقص , در هم‌کاری با جراح اعصاب مغز اعصاب بیمارستان دانشگاه لوزان در حال انجام است .
این نقطه اوج سال‌ها کار است . " نتایج بسیار امیدوارکننده هستند , اما نتایج نهایی باید به دقت مورد تحلیل قرار گیرند و هیچ پیامدی نخواهد داشت . "
رویکرد او به تحقیق فلج بسیار نامتعارف است . به جای تمرکز بر روی تولید مجدد عصبی در سراسر ضایعات نخاعی که منجر به فلج شدن می‌شود , رویکرد او متکی به انعطاف‌پذیری سیستم عصبی است, این توانایی باورنکردنی سیستم عصبی برای انطباق با آسیب . براساس این تحقیقات , او بر این باور است که پروتکل کنترل ( تحریک شیمیایی و فیزیوتراپی ) سیستم عصبی را به منظور ایجاد مجدد اتصالات در سراسر ضایعه ایجاد می‌کند .
الکترود الاستیک بدن
در فصل مشترک این پروتکل‌ها , الکترودهای قابل کاشت وجود دارند که می‌توانند فعالیت عصبی را بخوانند , اعصاب را تحریک کنند و آسیب عصبی را دوباره فعال سازند . الکترودها در بالای فیبرهای عصبی هدف قرار می‌گیرند , و آماده برای درک سیگنال‌های الکتریکی از فعالیت عصبی یا انتقال جریان الکتریکی هستند که از زبان سیستم عصبی تقلید می‌کنند .
یک هشدار وجود دارد . الکترودهای متداول صلب هستند . آن‌ها در بدن انسان کاشته می‌شوند و بافت اطراف را بدتر می‌کنند که منجر به التهاب و ایجاد بافت می‌شود که اختلال عملکرد الکترود و نیاز به حذف جراحی را ایجاد می‌کند .
اما ممکن است یک راه‌حل داشته باشد . در جنوب غربی , او دو الکترود انعطاف‌پذیر و انعطاف‌پذیر ارائه می‌کند که با دینامیک بدن سازگار هستند , به این امید که این دو الکترود جدید , التهاب کمتری در بدن ایجاد کنند , که منجر به ارتباطات طولانی‌تر و بیشتر پوشیدنی هستند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.