شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

ارزیابی ها

جامع ترین سایت روانشناسی

ارزیابی ها

۸۴۹ بازديد
کلاه ایمنی مایکروویو ، ارزیابی سریع و ایمن آسیب‌های سر را به دست می‌دهد .
خلاصه :
اندازه‌گیری‌های مایکروویو را می‌توان برای تشخیص سریع خونریزی مغزی در آسیب‌های مغزی ناشی از ضربه و نتایج حاصل از یک مطالعه بالینی مورد استفاده قرار داد . یک مقاله علمی که به تازگی منتشر شده‌است نشان می‌دهد که متخصصان مراقبت‌های بهداشتی اطلاعات حیاتی دریافت می‌کنند و می‌توانند به سرعت در مورد درمان مناسب در صورت معاینه بیماران با استفاده از کلاه‌خود مایکروویو تصمیم بگیرند .
نتایج حاصل از یک مطالعه بالینی نشان می‌دهد که می ‌توان از اندازه‌گیری‌های مایکروویو برای تشخیص سریع خونریزی مغزی در آسیب‌های مغزی ناشی از ضربه استفاده کرد . یک مقاله علمی که به تازگی منتشر شده‌است نشان می‌دهد که متخصصان مراقبت‌های بهداشتی اطلاعات حیاتی دریافت می‌کنند و می‌توانند به سرعت در مورد درمان مناسب در صورت معاینه بیماران با استفاده از کلاه‌خود مایکروویو تصمیم بگیرند .
این مطالعه یک کاربرد جدید مراقبت بهداشتی برای اندازه‌گیری‌های مایکروویو را نشان می‌دهد . قبلا ً، از اندازه‌گیری‌های مایکروویو برای تشخیص سکته ناشی از خونریزی در مغز ناشی از سکته مغزی استفاده شده‌است .
مطالعه جدید نشان می‌دهد که این فن‌آوری همچنین در مورد بیمارانی صدق می‌کند که آسیب مغزی ناشی از ضربه را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند، که شایع‌ترین علت مرگ و ناتوانی در میان جوانان است . این نوع آسیب‌ها اغلب ناشی از حوادث رانندگی ، حمله و یا سقوط هستند . حدود ۱۰ میلیون نفر در اثر آسیب مغزی ناشی از ضربه تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند .
این مطالعه در مقایسه با ۲۰ بیمار بستری برای جراحی‌های مزمن subdural - - شکل جدی خونریزی intracranial - - با ۲۰ داوطلب سالم در بیمارستان بستری شد . بیماران با اندازه‌گیری‌های مایکروویو که در مقایسه با اسکن سنتی CT مقایسه شدند ، مورد معاینه قرار گرفتند . نتایج نشان می‌دهد که سنجش مایکروویو ، پتانسیل بالایی برای تشخیص خونریزی intracranial در این گروه از بیماران دارد .
" نتیجه بسیار امیدوار کننده است ، هر چند که مطالعه کوچک است و فقط بر روی یک نوع آسیب سر متمرکز است . جان Ljungqvist متخصص جراحی عصبی در بیمارستان دانشگاه Sahlgrenska می‌گوید : " کلاه مایکروویو ، حتی قبل از رسیدن بیمار به بیمارستان ، می‌تواند ارزیابی پزشکی آسیب‌های مغزی ناشی از ضربه را بهبود بخشد .
میکاییل پرسون ، استاد مهندسی بیوپزشکی در دانشگاه تکنولوژی چالمرز ، می‌گوید : " در بسیاری از بخش‌های سیستم‌های سنجش مایکروویو ، فن‌آوری مایکروویو ، قابلیت انقلابی در تشخیص پزشکی با قادر ساختن سریع‌تر ، انعطاف‌پذیرتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر را دارد .
" برای توسعه یک روش درمانی جدید ، از آزمون‌های اولیه گرفته تا یک دستگاه برای استفاده بالینی در محیط بالینی hyperacute که مراقبت روتین از بیماران را نمی‌توان به تاخیر انداخت ، چالش برانگیز است . به گفته میکاییل آلام ، پروفسور of بالینی ، آکادمی علوم پزشکی Sahlgrenska و بیمارستان دانشگاه ، این مرکز نیازمند هم‌کاری نزدیک‌بین متخصصان فنی و پزشکی است که توسط MedTech وست ، یک سازمان غربی مستقر در سوید برای توسعه فن‌آوری اطلاعات پزشکی تحت حمایت بالینی حمایت شده‌است . "
برنامه شورای تحقیقات سویدی برای تحقیقات بالینی برای این پروژه حیاتی است .
یک کلاه‌خود مایکروویو بر روی سر patient's قرار داده می‌شود و بافت مغز با کمک اشعه مایکروویو بررسی می‌شود . سیستم شامل سه بخش است: یک سیستم آنتن مانند آنتن که بر روی سر patient's ، یک واحد مایکروویو و یک کامپیوتر که برای کنترل تجهیزات ، کسب داده و پردازش سیگنال مورد استفاده قرار می‌گیرد ، قرار می‌گیرد . آنتن‌های منفرد در سیستم ، به ترتیب ، سیگنال‌های میکروویو ضعیفی را از طریق مغز ارسال می‌کنند ، در حالی که سایر آنتن‌های دریافتی سیگنال‌های منعکس‌شده را اندازه‌گیری می‌کنند. ساختارهای Distinct و مواد در مغز بر پراکندگی مایکروویو و انعکاس در روش‌های مختلف تاثیر می‌گذارند و سیگنال‌های دریافتی الگوی پیچیده‌ای دارند که با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته تفسیر می‌شوند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.