جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مولکولی

جامع ترین سایت روانشناسی

مولکولی

۸۵۲ بازديد
از طرف دیگر , توسعه گلیال , پلاستیک بیشتری بود . تعداد سلول‌های گلیا تولید شده توسط هر سلول بنیادی ممکن است متفاوت باشد . به علاوه , به صورت سفت و سخت و یا اشکال نداشت . و با این حال , تعداد کلی زیر حوزه‌ها همیشه به همین تعداد بود - - - و آن‌ها همیشه به طور کامل به مجموعه نورون‌های حرکتی که برای پشتیبانی نیاز داشتند , نفوذ کردند .
مان مان گفت : " دیدن این نوع رقص هماهنگ این دو نوع سلول در طول مسیر توسعه بسیار عالی است . "
در حالی که توسعه نورون حرکتی سخت‌افزاری به کنترل دقیق نیاز به هماهنگی ماهیچه کمک می‌کند , توسعه انعطافپذیر بار به سیستم قوی‌تر می‌شود . در صورتی که جهش یا آسیب در طول تکامل لاروی رخ دهد , سلول‌های تمایز یافته می‌توانند با نورون‌های حرکتی سازگار باشند .
محققان توانستند توسعه این دو نوع سلول با وضوح بی‌سابقه را با پیشرفت تکنیک‌های تصویربرداری قدرتمند که در مگس میوه موجود هستند , ردیابی کنند .
جان کری , دکترا , اولین نویسنده این روزنامه که در حال حاضر آزمایشگاه خودش را در لندن اداره می‌کند , " بسیار خلاقانه است که از تکنولوژی‌های موجود برای پاسخ دادن به سوالات مهم استفاده کند . " " با مهار روش‌های ردیابی دودمان که در پرواز موجود است , او توانست آن‌ها را با برچسب سلول‌های عصبی و نورون‌های حرکتی که از همان سلول بنیادی در دو رنگ مختلف به دنیا می‌آیند , تطبیق دهد . کارول میسون , دکترا , محقق ارشد موسسه زاکرمن , تخصص در میکروسکوپ الکترونی , یک تکنولوژی قدرتمند که اجازه می‌دهد سلول‌های منفرد در رزولوشن بالا مشاهده شوند .
مان مان امیدوار است که با استفاده از نورون‌های حرکتی , با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و یا با نورون‌های حرکتی ارتباط برقرار کنند . او می‌خواهد بداند که آیا توسعه سخت‌افزاری و سخت‌افزاری مشابه در مهرهداران مانند انسان‌ها وجود دارد یا نه . و فرض می‌کند که در صورتی که به علت بیماری یا جراحت وارد آسیب شوند , تحت شرایط تمایزی, تحت شرایط تمایزی قرار می‌گیرند .
آشنایی با توسعه هماهنگ نورون‌ها و سلول‌های عصبی می‌تواند روش‌هایی را برای ایجاد تمایز به سلول‌های بنیادی پس از آسیب رساندن به آسیب عصبی فراهم کند . اما علوم پایه اول می‌آید .
مان مان گفت : " اگر می‌خواهید پتانسیل سلول‌های بنیادی را برای درمان بیماری یا بازیابی از آسیب امتحان کنید , مهم است که بدانیم رفتار این سلول‌های بنیادی در یک حیوان در طی نمو طبیعی چیست . "
به طور گسترده‌تر , درک اینکه چگونه سیستم عصبی رشد می‌کند ممکن است روشن کند که چگونه در بزرگسالان عمل می‌کند , روشی که از یک کارخانه خودروسازی دیدن می‌کند ممکن است درک بهتری از ماشین به شما بدهد .
مان مان افزود : " من آن را این طور خلاصه می‌کنم : توسعه عملکرد را مطلع می‌کند . " ساخت این سیستم بخشی از معامله است . "
این مقاله با عنوان " استراتژی‌های متفاوت برای دستیابی به توسعه مقاوم در مگس سرکه بالغ در مگس سرکه , راهبردهای متفاوتی را به کار می‌برد . " کمک کنندگان اضافی عبارتند از " لارا , ریو , ریچارد مک گری , استفانی آلام و پیر بوردیو ".
این مطالعه توسط انجمن als , بنیان پزشکی تولید مثلی و موسسه ملی بهداشت انجام شد .
کشف مسیر جدید ژنتیکی برای بازسازی عصبی آسیب‌دیده
این یافته می‌تواند راه را برای رشد مجدد پس از آسیب‌های تروماتیک , ضربه و آسیب نخاعی هموار سازد.
منبع :
دانشگاه کالیفرنیا - سن دیگو
خلاصه :
محققان در مورد جستجوی ژن‌های دخیل در بازسازی فیبرهای عصبی بحرانی با تعجب پاسخ دادند : کشف یک مسیر ژنتیکی جدید که به قربانیان آسیب‌های ناشی از ضربه امید دارد .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.