جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

بافت ها

جامع ترین سایت روانشناسی

بافت ها

۸۵۲ بازديد
پیش‌بینی بهبودی بلند مدت با اندازه‌گیری تغییرات اولیه
آنچه که محققان شگفت‌انگیز یافتند این واقعیت بود که در طول شش ماه اول ، بهبود شدید شدید است ، اما این تغییرات خفیف موجب کاهش شدید دو سال در نخاع و مغز می‌شوند . این نشان می‌دهد رقابت شدید بین compensatory و neurodegenerative زود پس از آسیب‌دیدگی رخ می‌دهد . به نظر می‌رسد که جنگ به نفع neurodegeneration در طول زمان از دست رفته‌است . با این وجود ، بزرگی تغییرات ریزساختاری اولیه پیش‌بینی بهبود طولانی‌مدت بیمارانی است که از آسیب طناب نخاعی رنج می‌برند . " ما اکنون ابزاری برای پیش‌بینی قابل‌اطمینان بهبود و تعیین اثرات درمان و اقدامات بازپروری که در نتیجه درمان خود به خودی خود در انسان ایجاد می‌شوند را برای پیش‌بینی بهبود و تعیین اثرات درمان و اقدامات بازپروری که در آینده می‌تواند به طور موثر و موثر در آینده اجرا شود ، فراهم می‌کند ."
مطالعات بالینی در مورد تاثیر حرکات دست و پا برنامه‌ریزی شده‌است.
بیمارانی که در این مطالعه شرکت کردند بعد از پنج سال با استفاده از روش مشابه بررسی خواهند شد . دانشمندان می‌خواهند مشخص کنند که آیا این تغییرات عصبی تا آن زمان متوقف خواهند شد یا اینکه آیا هنوز هم ادامه خواهند داشت . Patrick Freund و تیم او همچنین در حال برنامه‌ریزی مطالعاتی هستند که هدف از آن‌ها نشان دادن این موضوع است که آیا ورزش با شدت بالا بازو و عملکردهای پا به کاهش یا توقف از دست دادن بافت عصبی کمک می‌کند .
کشف سیستم عصبی می‌تواند باعث سکته ، درد و درد شود .
محققان کانال یونی را آشکار می‌کنند که می‌تواند برای داروها مورد هدف قرار گیرد .
مبدا :
دانشگاه علوم درمانی Health ارگان
خلاصه :
دانشمندان از تکنیک‌های تصویربرداری پیشرفته برای تعیین وضعیت استراحت یک کانال یونی sensing استفاده کردند . باور بر این است که کانال‌های یونی حسی نقش در احساس درد و نیز اختلالات روانی دارند . دانشمندان انتظار دارند که تحقیقات علوم پایه ، تحقیق و توسعه جدیدی را به عوامل درمانی که این کانال را هدف قرار می‌دهند ، تبدیل کند .
تحقیقات جدیدی که در ژورنال ماهیت برای اولین بار منتشر شد ، ساختار اتمی یک جز مولکولی مهم سیستم عصبی را نشان می‌دهد .
اریک Gouaux نویسنده ارشد موسسه پزشکی acid - و محقق موسسه پزشکی هوارد هیوز می‌گوید : " آن‌ها واقعا ً کانال‌های یونی مهمی هستند که در سراسر بدن پخش شده‌اند .
کانال‌های یونی فرصت‌های بسیار کوچکی را در غشا سلول‌ها در سراسر بدن ایجاد می‌کنند که به انتقال سیگنال‌ها در سیستم عصبی کمک می‌کند . باور بر این است که کانال‌های یونی حسی نقش در احساس درد و نیز اختلالات روانی دارند . دانشمندان علوم اجتماعی انتظار دارند که تحقیقات علوم پایه ، تحقیق و توسعه جدیدی را به عوامل درمانی که این کانال را هدف قرار می‌دهند ، تبدیل کند .
به عنوان مثال ، در سال ۲۰۱۷ محققان استرالیا یک پروتئین کوچک کشف کردند که به نظر می‌رسد که کانال‌های یونی sensing در مغز جوندگان را مسدود می‌کنند که بطور بالقوه یک درمان مفید برای به حداقل رساندن آسیب مغزی پس از سکته است .
این تحقیق جدید ، کانال‌های یونی را در انزوا مورد بررسی قرار داد . دانشمندان گفتند که فاز بعدی این تحقیق شامل مطالعه کانال‌های موجود در داخل بافت خواهد بود تا درک بهتری از نحوه تعامل آن‌ها با دیگر پروتیین‌ها در غشای سلولی داشته باشد .
نویسنده اصلی نیت یودر ، محقق در آزمایشگاه Gouaux ، می‌گوید : " برای تعمیر یک اتومبیل ، شما باید درک کنید که موتور چگونه به نظر می‌رسد . "
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.