شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

بررسیها

جامع ترین سایت روانشناسی

بررسیها

۸۷۲ بازديد
زنان در معرض خطر ابتلا به زایمان پس از زایمان نیازمند نظارت نزدیک هستند.
مبدا :
ویلی
خلاصه :
یک بررسی جدید می‌گوید که عوامل خطر آشکاری برای psychosis پس از زایمان وجود دارد که همه زنان باید در مورد antenatally برای اطمینان از تشخیص اولیه و درمان فوری شرایط از آن‌ها پرسیده شود .
یک بررسی جدید که امروز ( ۱۲ جولای ) در متخصص زنان Obstetrician & ( tog ) منتشر شد ، می‌گوید که عوامل خطر آشکاری برای زایمان پس از زایمان وجود دارد که همه زنان باید در مورد antenatally برای اطمینان از تشخیص اولیه و درمان فوری شرایط از آن‌ها خواسته شود .
جنون گاوی یک بیماری روانی شدید است که اندکی پس از زایمان رخ می‌دهد و حدود ۱ - ۲ در ۱۰۰۰ ارسال دارد . با این حال ، بازبینی نشان می‌دهد که موارد واقعی ممکن است بالاتر باشند .
علایم رایج عبارتند از: جنون ، افسردگی شدید ، هذیان و توهم ، گیجی ، گیجی و گیجی ، که همه آن‌ها خطر برای مادر و هم برای کودک را افزایش می‌دهند .
بررسی نشان می‌دهد که شواهد ثابتی از رابطه خاصی بین جنون پس از زایمان و اختلال دو قطبی وجود دارد . زنانی که اختلال دو قطبی دارند حداقل ۱ در ۴ خطر ابتلا به زایمان پس از زایمان دارند . ژنتیک نیز فاکتوری است و زنانی که اختلال دو قطبی دارند و سابقه شخصی یا خانوادگی در روان‌پریشی بعد از زایمان بالاتر از ۱ در ۲ حمل و نقل پس از زایمان پس از زایمان است .
با این حال ، نیمی از زنانی که پس از زایمان پس از زایمان زایمان می‌کنند ، سابقه خانوادگی یا عوامل ریسک قبلی که آن‌ها را در معرض خطر ابتلا به بیماری قرار می‌دهند ، ندارند .
این بررسی بر نیاز به ارتباط نزدیک و مرور از یک تیم چند رشته‌ای در طول دوره perinatal برای حداقل سه ماه پس از تحویل تاکید می‌کند ، حتی اگر این زن خوب باشد و یک طرح نوشته شده برای بارداری و دوره پس از زایمان را توصیه کند که باید با زن و خانواده‌اش مورد بحث و بررسی قرار گیرد .
دکتر یان جونز ، خواننده در رشته روانشناسی Perinatal ، دانشگاه کاردیف و یکی از نویسندگان این بررسی گفت :
زنان در سطح بالای روان‌پریشی بعد از زایمان نیازمند مراقبت بسیار دقیق قبل از حاملگی ، در طول دوران بارداری و پس از زایمان ، از جمله مشاوره پیش از حاملگی و نظارت نزدیک و ارزیابی روان‌پزشکی بعد از زایمان هستند .
" جنون گاوی یک وضعیت روانی روانی حقیقی است و خیلی مهم است که زود تشخیص داده شود و سریعا ً درمان شود . ورود به بیمارستان معمولا ً ضروری است و زنان باید به طور ایده‌آل یک مادر متخصص و واحد کودک ارائه دهند که در آن‌ها بهترین گزینه‌های درمانی را می‌توان ایجاد کرد ."
جیسون Waugh ، سردبیر TOG's ، گفت : " این بررسی بر اهمیت زنان در خطر بالای زایمان پس از زایمان و نیز تشخیص زودهنگام و درمان سریع زنان که شرایط را توسعه می‌دهند تاکید می‌کند .
این مقاله همچنین نشان می‌دهد که نیمی از زنانی که در روان‌پریشی بعد از زایمان تجربه دارند ، هیچ عامل ریسک قبلی ندارند . بنابراین مهم است که همه زنان از شرایط و نشانه‌ها و علائم آن آگاه باشند ."
Lithium ریسک خودکشی در افراد با اختلالات خلقی را کاهش می‌دهد و یافته‌های خود را مرور می‌کند .
مبدا :
BMJ - نشریه پزشکی بریتانیایی
خلاصه :
بررسی شواهد نشان می‌دهد که لیتیوم دارو یک درمان موثر برای کاهش خطر خودکشی و احتمالا ً آسیب رساندن عمدی به افراد با اختلالات روحی است .
لیتیوم دارو یک روش موثر برای کاهش خطر خودکشی و احتمالا ً آسیب رساندن عمدی به افراد با اختلالات روحی است و یک بررسی شواهد که امروز در bmj.com منتشر شد را پیدا می‌کند .
نویسندگان می‌گویند که این دارو " به نظر می‌رسد ریسک مرگ و خودکشی را با بیش از ۶۰ درصد در مقایسه با placebo کاهش می‌دهد " و پیشنهاد می‌کند که این بررسی " لیتیوم را به عنوان یک عامل موثر برای کاهش خطر خودکشی در مردم با اختلالات روحی تقویت کند ."
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.