شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

عملکردها

جامع ترین سایت روانشناسی

عملکردها

۸۹۲ بازديد
محققان گفتند که در مقایسه با آن‌هایی که سابقه میگرن دارند, زنان مبتلا به میگرن و اورا به احتمال زیاد نتیجه عملکردی عالی دارند - - که به صورت نداشتن علایم و ناتوانی قابل‌توجه تعریف می‌شود .
زنانی که در این مطالعه شرکت داشتند به چهار گروه تقسیم شدند : 1 .
محققان توانایی عملکردی پس از سکته مغزی را با استفاده از مقیاس تعدیل‌شده رانکین , مقیاس هفت نقطه‌ای ارزیابی کردند که میزان آسیب را اندازه‌گیری می‌کند .
در شروع مطالعه , زنان پرسشنامه‌ای درباره سردردهای خود تکمیل کردند که اجازه طبقه‌بندی به گروه‌های میگرن با و بدون هاله , سابقه میگرن و یا سابقه میگرن را می‌داد . در سال بعد , زنان شرایط جدید پزشکی شامل حمله ایسکمی گذرا ( tia ) یا سکته مغزی را گزارش کردند که پس از بررسی سوابق پزشکی تایید شدند .
در طی سه سال پی‌گیری , سکته مغزی و سکته مغزی ایسکمیک رخ داد .
زنان در این مطالعه عمدتا ً قفقاز , متوسط سنی , سالم و شاغل در حوزه بهداشت بودند .
در حال حاضر دلیل کمی برای این باور وجود دارد که این ارتباط برای زنان با سایر ویژگی‌ها یا مردان متفاوت است .
اولین نویسنده , پاملا m است . chem . دانشجوی دکترا در دانشکده بهداشت عمومی و تحقیقات دانشگاه هاروارد در دانشگاه بریگام یانگ نویسندگان دیگر عبارتند از : جولی ای . سلام , sc . دی . کارلوس s . marcel dekker , new york , 1987 . افشاهای نویسنده در نسخه است .
مطالعه سلامت زنان توسط کمک‌های بلاعوض از موسسه ملی قلب , ریه و خون و موسسه ملی سرطان حمایت می‌شود . کمک‌های مالی از دونالد w . بنیادهای خیریه " رینولدز " و " دوریس دوک " در این تحقیق سرمایه‌گذاری کرده‌اند .
داروهای پیشگیرانه , مهارت‌های مدیریت رفتار به مقابله با میگرن مکرر کمک می‌کنند .
منبع :
دانشگاه اوهایو
خلاصه :
با توجه به تحقیقات جدید , ترکیبی از داروهای پیشگیرانه و تغییرات رفتاری , تسکین قابل‌توجهی را برای افرادی که در مطالعه‌ای با هدف مقابله با سردردهای مکرر و ناتوان‌کننده میگرن ثبت‌نام کرده‌اند , ارائه کرد .
با توجه به تحقیقاتی که در دانشگاه پزشکی بریتانیا در این هفته در مجله پزشکی بریتانیا منتشر شد , ترکیبی از داروهای پیشگیرانه و تغییرات رفتاری باعث تسکین چشمگیری شد .
تحقیقات جدید اولین مطالعه کنترل‌شده برای ارزیابی این است که اگر ترکیبی از دو نوع مداخلات ممکن است باعث تسکین افرادی شود که میگرن ناتوان‌کننده آن‌ها می‌تواند در زندگی , اجتماعی و خانوادگی مداخله کند , تحقیقات جدید اولین مطالعه کنترل‌شده برای ارزیابی است .
مطالعه جدید که توسط موسسه ملی بهداشت تامین می‌شد روزانه داده‌های روزانه از شرکت کنندگان بالغ را جمع‌آوری می‌کرد .
هال روید گفت : " میگرن یک اختلال بلند مدت است و ما می‌خواستیم هر روز حداقل سه ماه از شرکت کنندگان نظارت کنیم تا بفهمیم آیا این درمان‌ها در طول زمان کار می‌کنند یا خیر. "
شرکت کنندگان نیاز به تجربه حداقل سه میگرن ناتوان‌کننده در هر دو روز داشتند, حتی زمانی که از بهترین داروی میگرن ( که زمانی که یک میگرن رخ می‌دهد ) استفاده شود تا واجد شرایط پروژه شود. به طور متوسط , به رغم استفاده از داروی حاد میگرن , به طور متوسط , شرکت کنندگان در روزه‌ای قبل از قاعدگی دچار میگرن بودند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.