جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

روانپزشک

جامع ترین سایت روانشناسی

روانپزشک

۸۵۶ بازديد
در این تحقیق ، ابتدا author niles ، PhD ، و مولف ارشد Aoife O ، دکترای رشته روانشناسی و مرکز پزشکی سانفرانسیسکو ، به داده‌های بهداشتی بیش از ۱۵۰۰۰ بزرگ‌سال در طول یک دوره چهار ساله نگاه کردند .
طبق مطالعه آن‌ها منتشر شده در مجله روانشناسی سلامت در ۱۷ دسامبر ۲۰۱۸ ، آن‌ها دریافتند که ۱۶ درصد از اضطراب و افسردگی رنج می‌برند ، ۳۱ درصد چاق بودند و ۱۴ درصد سیگاری‌ها کنونی بودند .
افرادی که سطوح بالایی از اضطراب و افسردگی را داشتند ، با ۶۵ درصد افزایش در شرایط قلبی ، ۶۴ درصد برای سکته قلبی و ۸۷ درصد برای آرتروز ، در مقایسه با افراد مبتلا به اضطراب و افسردگی مواجه شدند .
او با niles ، که همراه با niles ، وابسته به موسسه UCSF for است ، گفت : " این احتمالات شبیه به کسانی هستند که سیگار می‌کشند یا چاق هستند .
سرطان به استثنا مبتلا به افسردگی و اضطراب است .
بر خلاف سایر شرایط مورد بررسی ، محققین دریافتند که سطوح بالای افسردگی و اضطراب در ارتباط با رخداد سرطان نیستند . این امر نتایج مطالعات قبلی را تایید می‌کند ، اما با ایده غالب مشترک بسیاری از بیماران در تضاد است .
او گفت : " یافته‌های ما با مطالعات متعدد دیگری در ارتباط هستند که نشان می‌دهند پریشانی روانی یک پیش‌بینی‌کننده قوی بسیاری از انواع سرطان‌ها نیست . ما باید از دادن تشخیص سرطان به تاریخ‌های استرس ، افسردگی و اضطراب جلوگیری کنیم ."
niles و O ' کشف کردند که علائمی نظیر سردرد ، ناراحتی شکم ، درد کمر و کوتاهی نفس به صورت تصاعدی در ارتباط با استرس و افسردگی بالا افزایش‌یافته است. به عنوان مثال احتمال سردرد در این گروه ۱۶۱ درصد بالاتر بود ، در حالی که در میان افرادی که چاق و سیگاری بودند ، هیچ افزایشی وجود نداشت .
درمان بهداشت روانی می‌تواند هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی را کاهش دهد .
niles گفت : " علائم اضطراب و اضطراب به شدت با سلامت جسمی ضعیف مرتبط هستند ، با این حال ، این شرایط در مقایسه با سیگار کشیدن و چاقی به طور مستقیم توجه محدودی را در تنظیمات مراقبت‌های اولیه ، در مقایسه با سیگار کشیدن و چاقی نشان می‌دهد .
او گفت : " نتایج این مطالعه بر هزینه‌های بلندمدت افسردگی و اضطراب ناشی از درمان تاکید دارند . آن‌ها به عنوان یک یادآور عمل می‌کنند که درمان بیماری‌های روانی می‌تواند برای سیستم‌های بهداشتی صرفه‌جویی کند ."
این دو نویسنده داده‌های بهداشتی از یک مطالعه دولتی از بازنشستگان بازنشستگان را ارزیابی کردند که سن متوسط آن‌ها ۶۸ سال بود . علائم افسردگی و اضطراب با استفاده از داده از مصاحبه شرکت‌کننده ارزیابی شدند . شرکت کنندگان در مورد وضعیت سیگار کشیدن فعلی شان مورد سوال قرار گرفتند ، در حالی که وزن خود را گزارش کرده یا در طول بازدیدهای خود اندازه‌گیری می‌کردند . تشخیص پزشکی و علایم جسمی توسط شرکت کنندگان گزارش شده‌است .
آرام کردن کودکان قبل از روند پزشکی ممکن است پردازش درد را کاهش دهد
مبدا :
انتشارات سلول
خلاصه :
محققان دریافتند که به آرامی نوازش یک کودک به نظر می‌رسد که فعالیت مغز کودک را با تجربیات دردناک کاهش می‌دهد . نتایج آن‌ها نشان می‌دهد که ملایم کردن یک نوزاد با سرعت خاص - - تقریبا ً ۳ سانتی متر در ثانیه - می‌تواند قبل از روش‌های پزشکی ضروری ، تسکین درد موثر ایجاد کند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.