چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

قیاس

جامع ترین سایت روانشناسی

قیاس

۸۷۸ بازديد
هان می‌گوید یک قیاس خوب برای طراحی غیر متمرکز جدید یک سیستم آبیاری است . یک سیستم آبیاری سنتی دارای یک پمپ آب است که جریان قوی آب را از طریق یک شبکه خط لوله هدایت می‌کند که آب را در بسیاری از مکان‌های sprinkler توزیع می‌کند . هر sprinkler آب را بیرون تف می‌کند که جریان بسیار ضعیف‌تری از جریان اولیه پمپ دارد . اگر می‌خواهید از سیستم اسپری خنک‌کننده با سرعت یک‌سان استفاده کنید ، به یک سیستم کنترل دیگر نیاز خواهد داشت .
از سوی دیگر ، طراحی محققان به هر سایت پمپ آب خود را می‌دهد و نیاز به اتصال خطوط لوله را از بین می‌برد و خروجی آب قوی خود را به ما می‌دهد . " هان "می‌گوید : " هر یک از sprinkler با همسایه خود ارتباط برقرار می‌کند تا ضربان نبض آن‌ها را هماهنگ کند . " با طرح ما ، there's اساسا ً هیچ مرز برای مقیاس پذیری ندارند ، و هر سایتی که هنوز هم مقدار آب را پمپ می‌کند … و همه پمپ‌ها با هم شروع به تپیدن می‌کنند ."
با این حال ، معماری جدید به طور بالقوه ، مساحت هر پیکسل را بسیار بزرگ‌تر می‌سازد ، که چالش بزرگی را در مقیاس بزرگ ، با تراکم بالا در یک مد آرایه ایجاد می‌کند . در طراحی آن‌ها ، محققان عملکردهای مختلفی از چهار جز مجزا - آنتن ، downmixer ، نوسان‌ساز ، و مبدل - - را به یک جز " چند کار " منفرد که به هر پیکسل داده می‌شود ، ترکیب کردند . این امر امکان طراحی غیر متمرکز ۳۲ نقطه را فراهم می‌آورد .
هو می‌گوید : " ما یک مولفه چند کاربردی را برای یک طراحی [ غیر متمرکز ] بر روی یک چیپ طراحی کردیم و چند ساختار مجزا را با هم ترکیب کردیم تا اندازه هر پیکسل را کوچک کنیم .
راهنمایی با فرکانس
برای سیستم اندازه‌گیری فاصله object's ، فرکانس سیگنال نوسان محلی باید پایدار باشد .
برای رسیدن به این هدف ، محققان یک جز به نام یک حلقه قفل فاز را وارد می‌کنند که فرکانس تراهرتز همه ۳۲ سیگنال نوسان محلی را به یک مرجع ثابت و با فرکانس پایین قفل می‌کنند . از آنجا که پیکسل جفت شده ، سیگنال‌های oscillation محلی آن‌ها دارای فاز و فرکانس یک‌سان ، با ثبات بالا و فرکانس هستند . این امر تضمین می‌کند که اطلاعات معنی‌دار را می‌توان از سیگنال‌های باند پایه خروجی استخراج کرد . این معماری کل تلفات سیگنال را به حداقل می‌رساند و کنترل را به حداکثر می‌رساند .
هو می‌گوید : " بطور خلاصه ، ما به یک آرایه منسجم می‌رسیم ، همزمان با قدرت نوسان محلی بسیار بالا برای هر پیکسل ، بنابراین هر پیکسل دارای حساسیت بالا است . "
افزایش Multitasking در دوره‌های آنلاین در مقایسه با صورت رو به رو
تاریخ :
۱۴ فوریه ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه ایالتی کنت
خلاصه :
پدیده انجام چند کار روی سه یا چهار ابزار متصل به اینترنت به طور هم‌زمان متداول است . محققان کنجکاو بودند بدانند که این اتفاق چگونه در طول آموزش آنلاین رخ می‌دهد ، روشی برای ارائه کالج و حتی کلاس‌های دبیرستان که کاملا ً از طریق کامپیوتر متصل به اینترنت انجام می‌شود ، برخلاف یک درس سنتی که به طور فیزیکی در حال حاضر با یک معلم روبرو است.
پروفسور اندرو Lepp ، استاد دانشگاه ایالتی کنت ، این حادثه را به خوبی به یاد می‌آورد .
حدود دو سال پیش در محوطه دانشگاه، او با یک دانش‌آموز وارد داده‌ها در یک صفحه گسترده با استفاده از کامپیوتر رومیزی برخورد کرد . بعد از کامپیوتر رومیزی ، دانش‌آموز یک کامپیوتر لپ‌تاپ با پخش نت فلیکس داشت . در کنار لپ‌تاپ ، گوشی هوشمند student's بود که دانش‌آموز از طریق یک جفت هدفون سیمی گوش می‌داد . دکتر Lepp که در مورد استفاده همزمان از سه پرده کنجکاو بود ، از دانش‌آموز پرسید که به هدفون گوش می‌دهد .
دانشجو در پاسخ به دکتر Lepp's کمال شگفتی پاسخ داد : " آه ، البته در کلاس زیست‌شناسی ام . "
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.