پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

حساس تر

جامع ترین سایت روانشناسی

حساس تر

۸۶۲ بازديد
او گفت : " به نظر نمی‌رسد که بیشتر افراد نیازی به دریافت پیام داشته باشند که یک نفر اهمیت می‌دهد و به دنبال آن‌ها است . "
در این مطالعه که از ۱۱ آوریل تا ۱۱ سپتامبر برگزار شد , پنج عضو سرویس اعلام کردند که خودکشی کرده و فورا ً توسط متخصص بالینی فراخوانده شده‌اند .
دو سرمقاله همراه در رشته روان‌پزشکی این تحقیق را توسط همکاران و همکارانش انجام دادند .
سه محقق در دانشگاه کالیفرنیا , سن دیگو , دانشکده پزشکی هاروارد و دانشگاه خدمات یونیفرم علوم بهداشتی در واقع در مریلند , سه محقق را تایید کردند .
چارلز گولد با مرکز روان‌پزشکی و درمان در موسسه تحقیقات ارتش والتر رید در بهار , مریلند , این مطالعه را " یک کارآزمایی بالینی مشخصه از وزارت دفاع " نامید . با این حال , این مطالعه به سایر آزمایش‌ها مداخله در تحویل مدرک پوچ و بی‌نتیجه در جمعیت‌های نظامی و کهنه‌کار می‌پیوندد . او اشاره کرد که تنها ۹۰ درصد از سربازان قدیمی در مراقبت از امور سربازان قدیمی مشغول به کار هستند و او آنچه را که باید درک و اجرا شود , مشخص کرد تا از خودکشی بیشتر جلوگیری شود.
برای محققان , متون مراقبت چیزی است که می‌تواند با برخی رهنمودها اجرا شود .
جمعه علیف گفت : " این مداخله برای زمان نخست آماده است " و اشاره کرد که سیستم‌های مراقبت بهداشتی هنوز نیاز دارند تا مسائلی از قبیل اینکه چه کسی پیغام‌ها و راهنمایی‌هایی را برای آنچه که شامل خواهد شد , ارائه کند . او و همکارانش بر روی یک ابزار رایگان برای ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی کار می‌کنند .
با قدرت بیشتری به وسایل نقلیه خودمختار
تاریخ :
۲۳ فوریه ۲۰۱۱
منبع :
موسسه فن‌آوری ماساچوست
خلاصه :
خودروهای خود مختار با تکیه‌بر سنسورهای تصویر مبتنی بر نور اغلب برای دیدن از طریق شرایط کور کننده مانند مه تلاش می‌کنند . اما محققان یک سیستم دریافت پرتو تراهرتز را توسعه داده‌اند که می‌تواند به هدایت خودروها در زمان شکست روش‌های سنتی کمک کند .
خودروهای خود مختار با تکیه‌بر سنسورهای تصویر مبتنی بر نور اغلب برای دیدن از طریق شرایط کور کننده مانند مه تلاش می‌کنند . اما محققان mit یک سیستم دریافت پرتو تراهرتز را توسعه داده‌اند که می‌تواند به هدایت خودروها در زمان شکست روش‌های سنتی کمک کند .
طول‌موج‌های زیر - تراهرتز که در طیف الکترومغناطیسی قرار دارند , می‌توانند از طریق مه و ابره‌ای گرد و غبار با سهولت شناسایی شوند , در حالی که سیستم‌های تصویربرداری lidar که مبتنی بر مادون‌قرمز هستند در مبارزه با خودروهای خود استفاده می‌شوند . برای شناسایی اشیا , یک سیستم تصویربرداری تراهرتز یک سیگنال اولیه را از طریق یک فرستنده ارسال می‌کند . که سیگنالی به پردازشگر می‌فرستد که تصویری از شی را بازسازی می‌کند .
اما پیاده‌سازی سنسورهای زیر - تراهرتز به ماشین‌های مجازی چالش برانگیز است . حساس , دقیق - شناسایی نیازمند سیگنالی باند پایه قوی از گیرنده به پردازشگر است . سیستم‌های سنتی , از اجزای مجزایی هستند که چنین سیگنال‌هایی را تولید می‌کنند , بزرگ و گران‌قیمت هستند . آرایه‌های روی تراشه کوچک‌تر وجود دارند , اما سیگنال‌های ضعیف تولید می‌کنند .
در مقاله‌ای که توسط مجله ieee ژورنال مدارهای حالت جامد منتشر شده‌است , محققان یک آرایه بازتابی دو بعدی , زیر - تراهرتز را بر روی یک تراشه که به بزرگی حساس‌تر است , توصیف می‌کنند , به این معنی که می‌تواند طول‌موج‌های تراهرتز را در حضور تعداد زیادی نویز سیگنال , جذب و تفسیر کند .
برای رسیدن به این هدف , آن‌ها یک طرح از پیکسل‌های مخلوط سیگنال دهی مستقل به نام " آشکارسازها " را اجرا کردند . محققان اندازه آشکارسازها را به شدت کاهش دادند تا بسیاری از آن‌ها بتوانند در یک تراشه جای بگیرند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.