سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

تبادل

جامع ترین سایت روانشناسی

تبادل

۸۱۵ بازديد
برای مدیریت این امر , ما باید در نظر گرفتن ساعت شخصی فرد در حساب , به ویژه در دنیای کار , بهتر شویم . یک روز عادی ممکن است آخرین روز از ساعت ۸ صبح تا ۵ صبح باشد , اما برای یک جغد شبانه , این می‌تواند منجر به کاهش عملکرد در طول صبح , کاهش ارتباطات مغز در نواحی با هوشیاری و افزایش خواب‌آلودگی روزانه شود . اگر به عنوان یک جامعه , ما در مورد چگونگی مدیریت زمان می‌توانیم راهی طولانی برای به حداکثر رساندن بهره‌وری و به حداقل رساندن خطرات بهداشتی باشیم . "
این تحقیق توسط شورای تحقیقات علوم زیستی و علوم زیستی , شورای تحقیقات مهندسی و علوم فیزیک و موسسه علوم اعصاب و اعصاب برزیلی انجام شد .
برای سربازان چندان اهمیتی ندارد
محققان آزمایشی به صورت تصادفی کنترل‌شده از متون مراقبت انجام دادند .
تاریخ :
۲۳ فوریه ۲۰۱۱
منبع :
دانشگاه علوم پزشکی واشینگتن
خلاصه :
متون مراقبت دهنده به ارتش فعال , یافته‌های مهمی در کاهش خودکشی داشته‌اند .
سربازی به نام ژروم , نامه‌های مراقبت از خانه در جنگ جهانی دوم دریافت کرد . آن‌ها به افزایش روحیه او کمک کردند و بعدها به یکی از اولین مداخلات خود منجر شد .
امروزه , با متحرک بودن پرسنل نظامی , محققان اثربخشی متون مراقبت ارسال‌شده به نظامیان فعال را بررسی کردند .
مطالعه شرکت کنندگان در قالب طرح آزمایشی در قالب طرح بلوک‌های کامل تصادفی با سه تکرار انجام شد . نتایج با استفاده از نرم‌افزار spss و با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد .
او گفت که مهم‌ترین یافته این است که تماس‌های مهم احتمال تلاش برای خودکشی را کاهش داده‌اند . این تماس‌ها باعث کاهش ریسک از 43 / 87 درصد به ۹۹ درصد شد .
او گفت : " تماس‌های مراقبتی روشی کاملا ً متفاوت برای درگیر کردن و مراقبت از افراد به خودکشی است . " " این کار می‌تواند از رفتار خودکشی جلوگیری کرده و از دوره‌های استرس و انتقال حمایت کند . "
در مورد اهداف اولیه - - کاهش افکار خودکشی در حال جاری و حوادث ریسک خودکشی مانند بستری یا تخلیه پزشکی - مطالعه بی‌نتیجه بود . اما این مطالعه , یافته‌های تاثیرگذار و پیامدهای ثانویه‌ای همچنین پیامدهای بالینی داشت .
این مطالعه پرسنل ارتش و نیروهای دریایی را که در معرض خطر خودکشی در سه پایگاه در ایالات‌متحده بودند , استخدام کرد . گروه کنترل پیام‌های متنی را از یک متخصص بالینی دریافت کرد که با اعضای خدمت درگیر بودند , از جمله تماس تلفنی با آن‌ها در صورتی که احساس ناراحتی می‌کردند .
این مداخله ساده براساس شعار ژروم , یک سرباز جنگ جهانی دوم است که به یک روان‌پزشک و محقق تبدیل شده‌است . او از نامه‌های مراقبت برای انجام اولین محاکمه موفق بالینی برای کاهش مرگ و میر خودکشی استفاده کرد .
براساس گزارش اداره آمار خودکشی وزارت امور ایثارگران , پرسنل نظامی از نظر تاریخی نرخ کمتری از خودکشی داشته‌اند , با این حال , سربازان قدیمی آمار خودکشی بالاتری نسبت به کل جمعیت دارند . در سال ۲۰۰۹ , ارتش آمریکا بیش‌ترین آمار خودکشی را در میان پرسنل فعال در حداقل شش سال تجربه کرد . بنا به گفته ارتش , در کل شماری از اعضای فعال و فعال در طول سال جان خود را از دست دادند . com .
آماندا بیرد , یکی از دانشمندان علوم روانشناسی و علوم رفتاری , گفت : " در این مطالعه , تنها براساس درصد پاسخ‌های متنی مشکلات و مشکلات ذکر شده , اما پس از چند تبادل با یک متخصص بالینی , عضو سرویس احساس بهتری داشت .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.