یکشنبه ۲۶ فروردین ۰۳

فعالیتهااا

جامع ترین سایت روانشناسی

فعالیتهااا

۸۴۲ بازديد
احساسات مختلف ، بسته به احساس خاص ، نوع و شرایط خاص ، چنین ساختارهایی را به مناطق مختلف و به روش‌های مختلف نشان خواهند داد .
در ادامه این مقاله ، ساختارهای احساسات مختلف تحت سه عنوان در نظر گرفته خواهند شد ( اگر چه باید به خاطر داشته باشد که ساختارهای هر گونه احساس در یک کل ارگانیک ادغام می‌شوند ) : ( ۱ ) ساختارهای فیزیکی شامل رفتار آشکار ، مغز و عملکرد اجتماعی ، اثرات اجتماعی رفتار احساسی ، عوامل سیاسی و اثرات رفتاری عاطفی ، و نکات اخلاقی که ماهیت و تناسب احساسات را تعیین می‌کنند.
ساختار فیزیکی عواطف
در نیمه اول قرن بیستم ، اعضای مکتب روانشناسی of تلاش کردند تا پدیده‌های ذهنی را به شدت از لحاظ علل و تاثیرات قابل‌مشاهده خود مورد مطالعه قرار دهند . طبق نظر behaviourists ، هرگونه شرح علمی واقعی احساسات باید محدود به توصیف شرایط قابل‌مشاهده باشد که احساسات ( محرک ) و تغییرات فیزیکی قابل‌مشاهده و رفتاری که از آن‌ها ناشی می‌شود ( پاسخ " ) ، از جمله رفتار شفاهی . اگر چه behaviourism دیگر یک رویکرد بادوام محسوب نمی‌شود ، باید به این موضوع اشاره کرد که ابعاد قابل‌مشاهده عمومی چقدر است . موقعیت‌های محرک و پاسخ نه تنها شامل محیط فیزیکی افرادی است که احساس و حرکات ، ژست ، و حالات فیزیولوژیکی اش را تجربه می‌کنند - از جمله ، برای مثال ، سطح هورمون و تغییرات در فعالیت سیستم عصبی خود مختار ، که کنترل و تنظیم اندام‌های داخلی را کنترل می‌کند .
The احساسات
پیش از ظهور of ، هنگامی که علم of هنوز در دوران کودکی خود بود ، فیلسوف و روانشناس آمریکایی ویلیام جیمز ( ۱۸۴۲ - ۱۹۱۰ ) تعدادی از عوامل را در نظریه خود از احساسات به همراه آورد که در مطالعه بنیادین خود اصول روان‌شناسی را آغاز کرد ( ۱۸۹۰ ) . در فضای چند صفحه ، جیمز بسیاری از تغییرات فیزیولوژیکی که در برخی از احساسات دخیل بوده‌است را ذکر کرد : فعالیت سیستم عصبی خود ( ضربان قلب ، انقباض گلو و یا سرفه خفیف ) ، حالات بدنی " عاطفی " و حرکات بدنی - لرزان ، گریه کردن ، دویدن و ضربه زدن . برای جیمز ، چنین احساساتی احساسات فیزیکی هستند که همراه با برخی تغییرات فیزیولوژیکی که خود را تحت‌تاثیر برخی درک " ناراحت‌کننده " قرار می‌دهند ، همراه هستند . بر این اساس ، در یک توصیه مشهور ، او از کسانی که مایل به بهبود وضعیت عاطفی خود برای " صاف کردن پیشانی ، روشن کردن چشم ، قرار دادن پشتی به جای جنبه شکمی چارچوب ، و صحبت در یک کلید اصلی ، و از این تعریف و تمجید ملایم هستند" اصرار کرد .
تحقیقات از آن زمان بین تغییرات بدنی در نظر گرفته شده‌است . فعالیت سیستم عصبی مصنوعی ، که گاهی به عنوان هسته تئوری جیمز در نظر گرفته می‌شود ، البته از فعالیت ماهیچه‌ای داوطلب متمایز است . مغز و علوم امروزی برای تمرکز بیشتر بر روی فعالیت مغزی و درمان تمامی دیگر تغییرات بدنی به عنوان ثانویه مورد استفاده قرار گرفته‌است . تحقیقات neuroscientific نشان داده‌اند که احساسات ریشه در فعالیت عصبی مغز دارند ، اما این احساسات مختلف الگوهای بسیار متفاوتی از فعالیت عصبی را نشان می‌دهند .
منبع سایت بریتانیایی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.