سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

اجازه

جامع ترین سایت روانشناسی

اجازه

۸۱۹ بازديد
بنابراین آن‌ها اجازه می‌دهند که آنالیز دقیق و دقیقی از ارتباط بین فعالیت در مغز و وضعیت ذهنی یک فرد تجربه کند در حالی که به انواع مختلف محرک‌ها پاسخ می‌دهد و افکار و عواطف مختلفی را ایجاد می‌کند. این ها می‌توانند برای مثال ، از افکار و تصاویر در مورد آنچه که یک ترس و وحشت نسبت به آنچه که یک نفر بیش از همه مشتاق است ، وجود داشته باشد . نتیجه این فن‌آوری ، یک انقلاب مجازی برای کار است که از سطح بیولوژیکی فعالیت عصبی برای رسیدگی به سوالاتی که از منافع اصلی روان شناسان در تقریبا ً تمامی حوزه‌های تحت انضباط استفاده می‌کنند ، استفاده می‌کند .
علوم اعصاب شناختی اجتماعی
پیشرفت‌های به‌دست‌آمده در بالا منجر به توسعه در سال‌های آغازین قرن بیست و یکم یک حوزه جدید ، بسیار محبوب شد: عصب‌شناسی اجتماعی اجتماعی ( SCN ) . این حوزه میان‌رشته‌ای به سوالاتی در مورد موضوعاتی که به طور سنتی علاقه به روان شناسان اجتماعی ، مانند ادراک فردی ، تغییر نگرش ، و مقررات احساسی را مطرح می‌کند . این کار با استفاده از روش‌هایی که به طور سنتی توسط ذهن عصب شناسان شناختی ، مانند تصویربرداری از مغز ، و تحلیل روان‌پزشکی عصبی مورد استفاده قرار می‌گیرند ، انجام می‌شود . SCN با ترکیب نظریه‌ها و روش‌های رشته‌های والد خود ، تلاش می‌کند تا تعاملات بین رفتار اجتماعی ، شناخت و مکانیسم‌های مغز را درک کند .
پیام متنی ؛ علوم اعصاب شناختی اجتماعی
پیام متنی ؛ علوم اعصاب شناختی اجتماعی
یک neuroscientist به دنبال درک چیزی است که در طول متن پیامک در مغز رخ می‌دهد .
جشنواره علوم جهان
Epigenetics
اصطلاح epigenetic برای توصیف فعل و انفعال متقابل بین ژن‌ها و محیط طی دوره توسعه استفاده می‌شود . مطالعه of ماهیت پیچیده رابطه بین کد ژنتیکی ارگانیسم ، یا ژنوم را برجسته می‌کند ، و نمایش مستقیم فیزیکی و روانی و رفتارهایی است که به طور مستقیم قابل‌مشاهده است . در کاربردهای امروزی ، این عبارت به تلاش‌ها برای توضیح تفاوت‌های فردی در ویژگی‌های فیزیکی همانند ویژگی‌های رفتاری ( مثلا ، دشمنی و پرخاش ) به لحاظ مکانیسم‌های مولکولی که بر فعالیت ژن‌ها اثر می‌گذارد ، و تبدیل به بعضی از ژن‌ها و تبدیل کردن به دیگران اشاره می‌کند .
تنظیم Epigenetic فعالیت ژن نقش مهمی در فرآیند توسعه ایفا می‌کند و بر حالات روان‌شناختی و رفتاری موجود در این ارگانیسم تاثیر می‌گذارد . بنابراین در حالی که ژنوم احتمالات را فراهم می‌کند ، محیط تعیین می‌کند که ژن‌ها فعال می‌شوند . در اوایل قرن ۲۱ ، شواهدی برای نقش مهم محیط‌زیست ( به عنوان مثال در رفتار مادرانه با نوزاد ) در شکل دادن فعالیت ژن‌ها مطرح شد . عوامل Epigenetic ممکن است به عنوان یک ارتباط بیولوژیکی حیاتی بین تجارب یک فرد و تفاوت‌های فردی بعدی در مغز و رفتار ، هم در درون و هم در طول نسل‌ها ، عمل کند . تحقیقات Epigenetic به مسیرهایی اشاره می‌کند که از طریق آن تاثیر محیطی و تجربیات روان‌شناختی ممکن است در سطح بیولوژیکی منتقل و منتقل شوند . بنابراین ، مسیر دیگری برای تحلیل عمیق ارتباط ذهن - مغز در چندین سطح آنالیز ، از روانشناسی به زیستی ارایه می‌دهد .
تکامل حوزه و ساختار علم روان‌شناختی
کشفیات و پیشرفته‌ای علم روانشناسی وسعت و ابزار خود را گسترش می‌دهد و ساختار و ساختار خود را تغییر می‌دهد . در بیشتر قرن بیستم ، علم روانشناسی از رشته‌های فرعی تخصصی با اتصالات کم تشکیل شده‌بود . آن‌ها از روان‌شناسی بالینی گرفته تا مطالعه تفاوت‌های فردی و شخصیت ، روانشناسی اجتماعی ، روانشناسی اجتماعی ، و مطالعه تجربی این فرآیندهای اساسی به عنوان حافظه ، تفکر ، ادراک و احساس ، به رفتار حیوانات و روانشناسی فیزیولوژیکی ، دسته‌بندی شدند . در دپارتمان‌های روان‌شناسی آکادمیک بزرگ‌تر ، فهرست طولانی‌تر شده‌است .
منبع سایت بریتانیایی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.