جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

وزارت

جامع ترین سایت روانشناسی

وزارت

۸۳۲ بازديد
همکاران و همکاران دریافتند که مزایای کیفیت زندگی ناشی از روش سوئیچینگ مرکزی به طور کامل هزینه‌های افزایش‌یافته برنامه درمان را توجیه می‌کند , زیرا هزینه بهبود نتایج از طریق این برنامه با بسیاری از انواع دیگر درمان‌های پزشکی که در ایالات‌متحده استاندارد هستند , بهتر است . نتایج به ویژه برای بیمارانی که بلافاصله بعد از علایم روان‌پریشی درمان شدند , مطلوب بود .
محققان دریافتند که زمان بین شروع علایم روان‌پریشی و شروع درمان به طور معنی‌داری با تفاوت در اثربخشی برنامه و هزینه برنامه مرتبط است . نیمی از شرکت کنندگان در طی دو هفته یک دی یو پی داشتند و نیمی از دوره‌های طولانی‌تر دچار روان‌پریشی بودند . در بیماران با دی یو دی کوتاه‌تر , بهبود کیفیت زندگی و هزینه‌های کم‌تر ( به علت کاهش استفاده از خدمات بیمارستانی ) بیشتر بود . محققان دریافته اند که در میان بیماران با دی یو دی کوتاه‌تر , متوسط هزینه‌های سالیانه برای جهت‌یابی در مقایسه با هزینه سالانه مراقبت‌های معمول , 10 درصد کم‌تر بوده‌است . این امر منجر به اثربخشی بیشتر نسبت به بیمارانی می‌شود که تاخیر در شروع درمان را تجربه کرده‌اند . یافته دی یو دی بر اهمیت کوتاه شدن دوره جنون تیمار نشده در ایالات‌متحده تاکید دارد .
رب . " ما شاهد اجرای برنامه‌های مراقبت ویژه هماهنگ برای اولین اپیزود جنون هستیم که امید به هزاران مشتری و اعضای خانواده را ارائه می‌دهد که شایسته بهترین مراقبتی هستند که علم می‌تواند ارائه کند . "
در این مطالعه با استفاده از روش پیمایش و با استفاده از روش پیمایش و با استفاده از روش پیمایش و با استفاده از آمار توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت . مطالعه اثربخشی - اثربخشی , بر پایه اطلاعات حاصل از مصاحبه‌های دقیق ماهانه , نشان داد که در بیماران , به همان اندازه که در نظر گرفته‌شده , خدمات سرپایی سلامت روانی بیشتری نسبت به مراقبت‌های معمول دریافت کرده‌است . این خدمات شامل چند روز از خدمات توان‌بخشی است که برای کمک به بیماران در اخذ شغل و یا در مدرسه طراحی شده‌اند . آن‌ها همچنین شش بار با خانواده خود دیدار کردند , با هدف پرورش درک مشترکی از بیماری و درمان آن , کاهش بدنامی و تسهیل حمایت عاطفی .
بازماندگان هولوکاست در حال افزایش خطر ابتلا به اسکیزوفرنی هستند.
منبع :
دانشگاه حیفا
خلاصه :
نتایج یک مطالعه جامع نشان داده‌است که بازماندگان هولوکاست در معرض خطر ابتلا به اسکیزوفرنی قرار دارند .
نتایج یک مطالعه جامع انجام‌شده در دانشگاه حیفا نشان داده‌است که بازماندگان هولوکاست در معرض خطر ابتلا به اسکیزوفرنی قرار دارند . استیفن لوین , که این مطالعه را انجام داد , توضیح می‌دهد : " مواجهه با ناملایمات متعدد فیزیکی , اجتماعی و روانی هولوکاست , خطر ابتلا به اسکیزوفرنی را افزایش داد . "
تاثیر هولوکاست روی یهودیان اروپایی محدود به توهین‌های فیزیکی و روانی و رنج آن‌ها در جنگ جهانی دوم نبود . مطالعات مربوط به ادامه هولوکاست , سندی که بازماندگان در معرض پریشانی عاطفی و اختلالات روانی مختلفی مانند اختلالات خواب هستند . با این حال تا کنون هیچ مطالعه‌ای تاثیر مواجهه هولوکاست را در خطر ابتلا به اسکیزوفرنی بررسی نکرده است.
مطالعه‌ای منحصر به فرد که تاثیر مواجهه با هولوکاست را در خطر ابتلا به بیماری اسکیزوفرنی مورد بررسی قرار داده‌است , اخیرا ً توسط " استفان لوین ", متخصص علوم انسانی دانشگاه حیفا , دانشگاه حیفا , دانشگاه حیفا , دانشگاه حیفا , دانشگاه حیفا , دانشگاه حیفا تاسیس شده‌است . این مطالعه به لطف هم‌کاری وزارت داخله و وزارت بهداشت انجام شد .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.