پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

معمول

جامع ترین سایت روانشناسی

معمول

۸۶۹ بازديد
درمان مبتنی بر تیم برای اولین اپیزود , ارزش بالایی دارد.
مداخله زود هنگام مقرون‌به‌صرفه‌تر از مراقبت‌های معمول است
منبع :
موسسه ملی بهداشت روانی
خلاصه :
متخصصان می‌گویند مراقبت ویژه هماهنگ برای اولین اپیزود یک درمان مقرون‌به‌صرفه در مقایسه با مراقبت‌های معمول جامعه است . در حالی که روش مراقبت ویژه مبتنی بر تیم , هزینه‌های بسیار بالاتری نسبت به مراقبت معمول دارد , نتایج بالینی و کیفیت زندگی بهتری را در پی دارد .
تحلیل جدید از یک مطالعه مراقبت سلامت روانی نشان می‌دهد که " مراقبت ویژه هماهنگ " ( سی اس سی ) برای افراد جوان مبتلا به جنون مبتلا به جنون بیشتر از مراقبت‌های معمول جامعه است . تحلیل هزینه - اثربخشی در مراقبت‌های بهداشتی راهی برای مقایسه هزینه‌ها و مزایای دو یا چند گزینه درمان است . در حالی که رویکرد سوئیچینگ مرکزی مبتنی بر تیم هزینه‌های بسیار بالاتری نسبت به مراقبت‌های معمول دارد , نتایج بالینی و کیفیت زندگی بهتری را در پی دارد . یافته‌های این مطالعه که توسط موسسه ملی بهداشت روانی , بخشی از موسسه ملی بهداشت ( nih ) تامین شده‌است , به هدایت متخصصان سلامت روان در درمان آن‌ها برای اولین اپیزود مربوط می‌شود .
این تحلیل جدید که توسط بولتن شیزوفرنی به صورت آنلاین منتشر شد, توسط رابرت لو , استاد روانشناسی و بهداشت عمومی در دانشگاه ییل به چاپ رسید . این بخشی از بهبودی پس از طرح اولیه اسکیزوفرنیا است که توسط موسسه ملی بهداشت روانی تامین می‌شود . مواد و روش‌ها : این مطالعه به صورت کارآزمایی بالینی تصادفی کنترل‌شده بر روی ۶۰ بیمار مبتلا به آرتریت روماتوئید انجام شد . کین , استاد و رئیس دانشکده روانشناسی در دانشکده پزشکی " نورث شور " - دانشکده پزشکی و بیمارستان تپه بالان .
مراقبت ویژه هماهنگ برای اولین اپیزود , یک برنامه درمانی مبتنی بر تیم برای هر فرد است که شامل مراقبت ویژه بیشتر از ارایه دهندگان بهداشت روانی نسبت به مراقبت‌های معمول است . بسیاری از همکاران و همکارانش بر روی یک برنامه سوئیچینگ ویژه متمرکز شدند که در آن گروهی از متخصصان که روان‌درمانی مبتنی بر بهبود را ارائه می‌دادند , داروهای ضدروان پریشی با دوز پایین , آموزش خانواده و حمایت , مدیریت مورد , و پشتیبانی آموزش و پرورش را نشان می‌دادند .
" پیام خانگی این پژوهش پیچیده این است که هزینه‌های خدمات بهداشتی تا حدی بالاتر از زمانی است که سیستم بهداشت روانی طیف کاملی از خدمات این افراد جوان را در زندگی خود فراهم می‌کند . " اما اکنون نشان‌داده شده‌است که این هزینه‌های اضافی ارزش سرمایه‌گذاری در بهبود سلامت و عملکرد افراد را دارند . "
به طور کلی , بیمارانی که این مداخله را دریافت می‌کردند , دارای هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی بودند که در مقایسه با بیمارانی که مراقبت‌های معمول را دریافت می‌کردند بیشتر بود . هزینه‌های افزوده مربوط به افزایش زمان با متخصصان مراقبت‌های بهداشتی و نیز آموزش‌های تخصصی پزشکان و سایر کارکنان بود . این آموزش توسط کارشناسان خارج از سایت در درمان بیماری‌های روانی - روانی - اجتماعی ارائه شد . علاوه بر این , یک برنامه کامپیوتری که برای کمک به پزشکان طراحی شده‌است , اغلب داروهای جدید و نام تجاری را بدون معادله‌ای عمومی توصیه می‌کند که برای برخی افراد مزایایی دارد اما گران‌تر هستند .
از همه مهم‌تر , تحقیقات قبلی نشان داد که :
مرور بیماران کیفیت زندگی را بهبود بخشید ,
افزایش روزه‌ای استخدام یا حضور در مدرسه
علائم روانی را نسبت به مراقبت معمول کاهش داد .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.