سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

قرارها

جامع ترین سایت روانشناسی

قرارها

۷۹۶ بازديد
دکتر Sarnyai معتقد است که رژیم غذایی ممکن است با ارائه منابع انرژی جایگزین به شکل بدن به اصطلاح کتون (محصولات خرابی چربی)و کمک به دور زدن مجاری انرژی سلولی به طور غیر عادی در مغز of عمل کند.
 
" اغلب انرژی person's از چربی می‌آید. بنابراین رژیم غذایی شامل کره، پنیر، سالمون و غیره خواهد بود و در ابتدا باید علاوه بر دارو در محیط بیمار مورد استفاده قرار گیرد که در آن رژیم غذایی patient's می‌تواند کنترل شود."
 
Schizophrenia یک بیماری روانی مزمن و مزمن است که حدود یک درصد از مردم سراسر جهان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. هیچ درمانی و داروی مورد استفاده برای کاهش آن وجود ندارد و می‌تواند اثرات جانبی نظیر اختلال حرکتی، افزایش وزن و بیماری‌های قلبی و عروقی تولید کند.
 
اما اگر یافته‌های تحقیق می‌تواند به مدیریت موثر شیزوفرنی تبدیل شود، آن‌ها ممکن است یک مزیت ثانویه نیز ارایه دهند.
 
مقاله group's که به صورت آنلاین در مجله تحقیقات Schizophrenia journal منتشر شده‌است، همچنین نشان می‌دهد که موش‌ها در رژیم غذایی ketogenic کم‌تر وزن دارند و میزان گلوکز خون کمتری نسبت به موش‌ها دارند که یک رژیم غذایی معمولی را تغذیه می‌کنند.
 
دکتر Sarnyai می‌گوید: " این یک مزیت دیگر است که در مقابل افزایش وزن، مشکلات قلبی و عروقی و دیابت نوع دوم کار می‌کند که ما به عنوان اثرات جانبی مشترک داروها هستیم که به درمان شیزوفرنی داده می‌شود."
 
محققان JCU در حال حاضر یافته‌های خود را در دیگر مدل‌های شیزوفرنی، آزمایش خواهند کرد، چرا که آن‌ها یک آزمایش بالینی احتمالی را بررسی می‌کنند.
 
چگونه یک ژن به دو بیماری کمک می‌کند
 
مبدا:
 
موسسه فن‌آوری ماساچوست
 
خلاصه:
 
اگرچه مشخص است که اختلالات روانی یک جز ژنتیکی قوی دارند اما وب ژن‌ها که به هر بیماری کمک می‌کنند یک کار دلهره‌آور هستند. دانشمندان صدها ژن در بیماران مبتلا به اختلالات مانند اوتیسم را یافته‌اند، اما هر بیمار معمولا فقط یک مشت از این تغییرات را دارد. هم اکنون عصب شناسان نقش Shank۳ gene's در اوتیسم و شیزوفرنی را کشف کرده‌اند.
 
اگرچه مشخص است که اختلالات روانی یک جز ژنتیکی قوی دارند اما وب ژن‌ها که به هر بیماری کمک می‌کنند یک کار دلهره‌آور هستند. دانشمندان صدها ژن در بیماران مبتلا به اختلالات مانند اوتیسم را یافته‌اند، اما هر بیمار معمولا فقط یک مشت از این تغییرات را دارد.
 
 
 
برای پیچیده‌تر شدن اوضاع، برخی از این ژن‌ها به بیش از یک اختلال کمک می‌کنند. یکی از این ژن‌ها که به نام Shank۳ شناخته می‌شود به اوتیسم و شیزوفرنی ارتباط دارد.
 
 
 
عصب شناسان MIT اکنون کمی روشن کرده‌اند که چگونه یک ژن می‌تواند نقش خود را در بیش از یک بیماری ایفا کند. در مطالعه‌ای که در ۱۰ دسامبر به صورت آنلاین منتشر شد، آن‌ها نشان دادند که دو جهش مختلف ژن Shank۳، برخی اثرات مولکولی و رفتاری متمایزی را در موش‌ها تولید می‌کنند.
 
 
 
Guoping فنگ، جیمز وات می‌گوید: " این مطالعه به مکانیزمی که از آن جهش‌های مختلف در همان ژن می‌تواند منجر به نقص متمایز در مغز شود، نگاهی می‌اندازد و ممکن است به توضیح چگونگی کمک آن‌ها به اختلالات مختلف کمک کند." و پاتریشیا poitras پروفسور علم اعصاب در دانشگاه MIT عضو مرکز تحقیقات روان‌پزشکی (استنلی)در موسسه Broad و نویسنده ارشد این تحقیق است.
 
 
 
فنگ می‌گوید که یافته‌ها همچنین نشان می‌دهند که شناسایی مدارات مغز که تحت‌تاثیر ژن‌های تغییر یافته مرتبط با بیماری‌های روانی قرار گرفته‌اند می‌تواند به دانشمندان کمک کند تا درمان‌های شخصی تری برای بیماران در آینده ایجاد کنند.
 
 
 
نویسندگان paper's paper's، دانشمند تحقیقاتی موسسه McGovern، یانگ ژو و Xiangyu ژانگ، و Xiangyu ژانگ، فعال تحقیقاتی وابسته به تحقیقات، Patricia مونتیرو هستند.
 
 
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.