شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

قرار

جامع ترین سایت روانشناسی

قرار

۸۶۴ بازديد
دانشمندان مدت‌ها تصور کرده‌اند که شیزوفرنی ، که در هر ۱۰۰ بزرگ‌سال در سراسر جهان ، در حدود ۱ نفر را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد، از بخشی در هیپوکامپ - - مرکز brain's برای حافظه و جهت‌یابی فضایی - نشات می‌گیرد . در نتیجه ، تقریبا ً هر منطقه از هیپوکامپ به طور گسترده به امید به دست آوردن بینش در این اختلال مورد مطالعه قرار گرفته‌است . یک استثنا مهم ، یک منطقه کوچک از هیپوکامپ به نام CA۲ است.
Vivien Chevaleyre ، رئیس گروه در علوم اعصاب در دانشگاه پاریس دکارت و نویسنده اصلی این مقاله ، توضیح داد : " کوچک‌تر و کم‌تر از سایر قسمت‌های هیپوکامپ ، شبیه به یک جزیره کوچک بود که بر روی نقشه‌های قدیمی ترسیم شده‌بود ، اما کشف نشده باقی ماند . "
چندین کشفیات بر ارتباط احتمالی بین CA۲ و شیزوفرنی توجه دارند . این منطقه از هیپوکامپ ، با vasopressin ، هورمونی که نقش در پیوند جنسی ، انگیزش و دیگر رفتارهای اجتماعی به شدت اجتماعی ایفا می‌کند ، مرتبط است که در افراد مبتلا به این اختلال دچار اختلال شده‌است . علاوه بر آن ، پس از قتل افراد مبتلا به شیزوفرنی ، کاهش قابل‌توجهی را در تعداد نورون‌های inhibitory CA۲ نشان داد ، در حالی که بقیه هیپوکامپ تا حد زیادی دست‌نخورده باقی ماند . با این حال ، اهمیت این فقدان هنوز مشخص نشده است .
در این مطالعه ، محققان یک سری آزمایش‌ها رفتاری و رفتاری را بر روی مدل موشی of که در CUMC ایجاد شد انجام دادند .
محققان با بررسی مغز این موش‌ها ، شاهد کاهش قابل‌توجهی در نورون‌های CA۲ بازدارنده ، در مقایسه با یک گروه کنترل موش‌های معمولی و سالم بودند - - تغییری که به طور قابل‌توجهی مشابه آنچه در آزمایش‌های پس از قتل افراد مبتلا به اسکیزوفرنی دیده شد ، رخ داد . بعلاوه ، این تیم پی برد که موش‌های اصلاح‌شده در مقایسه با کنترل‌ها ، ظرفیت قابل‌توجهی برای حافظه اجتماعی دارند . این امر این فرضیه را مطرح می‌کند که تغییرات در CA۲ ممکن است برای برخی از تغییرات رفتاری اجتماعی که در افراد با این اختلال رخ می‌دهد ، حساب شود .
جوزف Gogos ، استاد فیزیولوژی و علوم اعصاب در CUMC ، محقق اصلی موسسه زاکرمن و نویسنده اصلی این مقاله ، گفت : " حتی زمان ظهور علایم در موش‌ها - - در دوران جوانی - - در مقایسه با ظهور شیزوفرنی در انسان‌ها ، "
استیون Siegelbaum ، محقق ارشد موسسه زاکرمن و یکی از نویسندگان این مقاله ، می‌گوید : " ما اکنون می‌توانیم تاثیرات شیزوفرنی در سطح سلولی و در سطح رفتاری را بررسی کنیم . این اساسا ً یک مسیر جدید برای تحقیقات است که می‌تواند منجر به تشخیص اولیه و درمان‌های موثرتر برای شیزوفرنی شود ."
رژیم غذایی رژیم کربو هیدرات پایین و رژیم کربو هیدرات پایین ممکن است با شیزوفرنی مقابله کند .
مبدا :
دانشگاه جیمز کوک
خلاصه :
محققان پیشنهاد می‌کنند که رژیم غذایی محبوب توسط سازندگان بدن ممکن است در درمان شیزوفرنی ، موثر باشد . رژیم ketogenic ممکن است با فراهم کردن منابع انرژی جایگزین به شکل بدن به اصطلاح کتون ( محصولات خرابی چربی ) و کمک به دور زدن مجاری انرژی سلولی به طور غیر عادی در مغز of کار کند .
تحقیقات توسط دانشمندان دانشگاه جیمز کوک نشان داده‌اند که رژیم غذایی مورد علاقه سازندگان بدن ممکن است در درمان شیزوفرنی موثر باشد .
استادیار Zoltan Sarnyai و گروه تحقیقاتی او از موسسه مطالعات سلامت و پزشکی JCU's استرالیا ( AITHM ) کشف کرده‌اند که تغذیه موش a یک رژیم غذایی ketogenic است، که در چربی بسیار کم اما در کربوهیدرات‌ها بسیار کم است ، منجر به رفتارهای حیوانی کمتری می‌شود که به شیزوفرنی شباهت دارد .
رژیم غذایی ketogenic از دهه ۱۹۲۰ برای مدیریت صرع در کودکان و اخیرا ً به عنوان رژیم غذایی کاهش وزن توسط برخی از سازندگان بدن مورد استفاده قرار گرفته‌است .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.