شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

عوامل

جامع ترین سایت روانشناسی

عوامل

۸۶۸ بازديد
در نهایت ، it's درباره تعادل : یک سیستم خوب در عملکرد دوپامین حرکت ، پاداش و احساسات لذت بخش را کنترل می‌کند . Imbalance در سیستم حمل و نقل دوپامین منجر به بیماری‌های عصبی و عصبی می‌شود . Khoshbouei گفت که درک سیستم حمل و نقل دوپامین یک گام دیگر به سوی احتمالا ً قادر به درمان اعتیاد و یا بیماری‌های مرتبط با عدم تعادل دوپامین است .
سطوح مغز از ویتامین ب ۱۲ با سن کم می‌شود و در افراد مبتلا به اوتیسم و شیزوفرنی کم می‌شوند .
مبدا :
دانشگاه جنوب شرقی
خلاصه :
یک مطالعه جدید نشان داده‌است که میزان ویتامین ب ۱۲ در مغز به میزان قابل‌توجهی در افراد مسن کاهش‌یافته و در افراد مبتلا به اوتیسم یا شیزوفرنی بسیار پایین‌تر است ، در مقایسه با همسالان خود در سنین مشابه .
یک مطالعه جدید که در ژورنال آنلاین ، کتابخانه عمومی علوم اول منتشر شد ، نشان داد که سطوح ویتامین ب ۱۲ در مغز به میزان قابل‌توجهی در افراد مسن کاهش‌یافته و در افراد مبتلا به اوتیسم یا شیزوفرنی ، در مقایسه با همسالان خود در سنین مشابه ، بسیار پایین‌تر هستند . برای مثال ، کودکان مبتلا به اوتیسم زیر ۱۰ سال ، سه برابر سطح پایین‌تر از ۱۲ درجه هستند ، که مشابه سطوح برای بزرگسالان سالم در دهه ۵۰ است ، که نشان‌دهنده کاهش زود هنگام است.
گروه تحقیقاتی بین‌المللی به رهبری ریچارد Deth ، استاد دانشگاه at جنوب شرقی University's ( NSU ) دانشکده داروسازی ، بافت را از اهدا کنندگان متوفی سالم به همراه بافت از اهدا کنندگان که مبتلا به اوتیسم یا اسکیزوفرنی بودند مورد بررسی قرار دادند .
دکتر Deth می‌گوید : " این ها یافته‌های مهمی هستند ، زیرا تفاوت‌هایی که ما در بخش ب ۱۲ با پیری ، اوتیسم و شیزوفرنی پیدا کردیم ، در خون دیده نمی‌شوند ، که در اینجاست که میزان ویتامین ب ۱۲ معمولا ً مورد ارزیابی قرار می‌گیرد ."
این مطالعه همچنین نشان داد که افراد مسن سالم در محدوده سنی ۶۱ تا ۸۰ حدود سه برابر کم‌تر از گروه‌های سنی پایین‌تر هستند که نتیجه سالخوردگی معمول است . این کاهش نرمال می‌تواند به تنظیم متابولیسم مغز برای حفظ عملکرد آن در طول عمر کمک کند .
شکل فعال ۱۲ - ۱۲ به نام methylcobalamin ، یا متیل دوازدهم ، از رشد مغزی نرمال با کنترل آن از طریق فرآیندی به نام تنظیم epigenetic بیان ژن حمایت می‌کند . به طور قابل‌توجهی ، مشخص شد که سطح مغز گروه متیل ۱۲ بیش از ۱۰ برابر کم‌تر از افراد سالم سالم است . پایین‌تر از سطح نرمال متیل ۱۲ در مغز می‌تواند به طور معکوس بر neurodevelopment در سال‌های کوچک‌تر تاثیر بگذارد و بعداً می‌تواند یادگیری و حافظه را بعدا ً در زندگی مختل کند .
هم اوتیسم و هم شیزوفرنی در ارتباط با استرس اکسیداتیو ، که نقش مهمی در پیری ایفا می‌کند ، و استرس اکسیداتیو ، ممکن است در این مطالعه نقش مهمی را ایفا کند . یافته‌ها نیاز به تحقیقات بیشتر برای تعیین اینکه آیا استفاده از ویتامین ب ۱۲ مکمل و آنتی‌اکسیدان‌ها مثل glutathione می‌تواند به جلوگیری از استرس اکسیداتیو کمک کند و در درمان این شرایط مفید باشد .
تیم تحقیقاتی شامل دکتر Deth ؛ Yiting ژانگ ( دانشگاه شمال شرقی ) ؛ Nathaniel Hodgson ( دانشگاه هاروارد ) ؛ Malav S . Trivedi ( دانشگاه جنوب شرقی ) ؛ حمید Abdolmaleky ( دانشگاه بوستون ) ؛ و Margot Fournier ، میشل Cuenod و کیم Quang ( دانشگاه لوزان ، سوییس ) .
مدل‌سازی کامپیوتری ، بینشی را در مورد اثرات سطح سلولی ژن‌های خطر اسکیزوفرنی ارایه می‌دهد .
مبدا :
Elsevier
خلاصه :
گونه‌های ژنتیکی متعدد مرتبط با خطر اسکیزوفرنی شناسایی شده‌اند . با این حال ، اطلاعات کمی در مورد چگونگی تاثیر این ژن‌ها در مغز وجود دارد .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.