جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

عامل

جامع ترین سایت روانشناسی

عامل

۸۶۸ بازديد
محققان بر این نکته تاکید دارند که درمان‌های مبتنی بر این یافته‌ها هنوز هم سال‌ها طول می‌کشد . با این حال ، این واقعیت که بیشتر در مورد نقش مکمل پروتئین در سیستم ایمنی شناخته می‌شود به این معنی است که محققان می‌توانند از دانش موجود برای شناسایی رویکردهای درمانی احتمالی استفاده کنند . برای مثال ، داروهای ضد مکمل هم اکنون برای درمان بیماری‌های دیگر تحت رشد هستند .
اریک Lander ، مدیر موسسه کل، گفت : " برای اولین بار ، منشا شیزوفرنی دیگر یک جعبه سیاه کامل نیست ، در حالی که هنوز در روزه‌ای اولیه ، ما قدرت درک مکانیسم زیستی بیماری در سایر تنظیمات را دیده‌ایم . کشفیات اولیه در مورد مکانیسم بیولوژیکی سرطان منجر به درمان بسیاری از درمان‌های جدید و صدها نفر از نامزدهای دیگر مواد مخدر در توسعه شده‌است . درک اسکیزوفرنی نیز به همین ترتیب پیشرفت در برابر این بیماری مخرب را تسریع خواهد کرد که جوانان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد ."
استیون Hyman ، مدیر مرکز اختلالات روانی ( استنلی ) ، گفت : " موفقیت این تلاش از سوی مرکز روانشناسی ( استنلی ) در موسسه عمومی ( استنلی ) فعال شد و این مقاله به " تد استنلی " ( تد استنلی ) تقدیم شد و با پشتیبانی از تد و vada استنلی ، دانشمندان اصلی این آزادی را دارند که افراد ، توانایی‌ها ، و منابع را به روش‌های ابتکاری با هم کنار بگذارند .
McCarroll گفت : " در این حوزه علم ، رویای ما یافتن مکانیسم‌های بیماری است که منجر به انواع جدید درمان می‌شوند .
ویدئو : https: / /www.youtube.com / watch؟ v=s۰y۴equOTLg&feature=youtu.be
تشخیص خطر ژنتیکی برای اسکیزوفرنی در دوران نوجوانی در جمعیت
مبدا :
دفتر روزنامه JAMA
خلاصه :
ویژگی‌های psychopathological مرتبط با بیان اولیه خطر ژنتیکی برای اسکیزوفرنی در دوران نوجوانی در جمعیت عمومی توسط گروهی از محققین مورد مطالعه قرار گرفته‌است .
مطالعه جدیدی که توسط JAMA روان‌پزشکی به صورت آنلاین منتشر شد ، ویژگی‌های psychopathological مرتبط با بیان اولیه خطر ژنتیکی برای اسکیزوفرنی را در دوران نوجوانی در جمعیت عمومی مورد بررسی قرار داد .
این اثر توسط هانا جی . Jones جونز ، دکترای خود را از دانشگاه بریستول ، انگلستان ، و نویسندگان دیگر از داده‌های تحقیقات Longitudinal Avon در مورد والدین و کودکان استفاده کرد .
مهارت‌های سلامتی و فکری مربوط به ژن‌های یک‌سان ، مطالعات نشان می‌دهد
مبدا :
دانشگاه ادینبرگ
خلاصه :
یک مطالعه نشان می‌دهد که ژن‌ها که بر سلامت people's تاثیر می‌گذارند نیز نشان می‌دهند که چگونه به طور موثر فکر می‌کنند ، یک مطالعه نشان می‌دهد . دانشمندان دریافتند که ژن‌های مرتبط با بیماری‌ها از جمله بیماری Alzheimer's ، اسکیزوفرنی و اوتیسم هم تاثیری بر برخی از کارکرده‌ای شناختی دارند .
یک مطالعه نشان می‌دهد که ژن‌ها که بر سلامت people's تاثیر می‌گذارند نیز نشان می‌دهند که چگونه به طور موثر فکر می‌کنند ، یک مطالعه نشان می‌دهد .
دانشمندان دریافتند که ژن‌های مرتبط با بیماری‌ها از جمله بیماری Alzheimer's ، اسکیزوفرنی و اوتیسم هم تاثیری بر برخی از کارکرده‌ای شناختی دارند .
آن‌ها می‌گویند که این مطالعه به درک برخی از لینک‌ها بین سطوح پایین عملکرد شناختی و سلامت ضعیف کمک خواهد کرد .
یک تیم بین‌المللی به رهبری دانشگاه ادینبرگ ، داده‌ها را از حدود ۱۰۰۰۰۰ نفر که در the بریتانیا نگهداری می‌شوند ، تحلیل کرد .
این منبع ملی اطلاعات سلامت می‌تواند به محققان کمک کند تا دریابند چرا برخی از مردم بیماری‌های خاص را توسعه می‌دهند و برخی دیگر این کار را نمی‌کنند .
زمانی که محققان هر یک از داده‌های تست ذهنی person's را با ژنوم خود مقایسه کردند ، دریافتند که برخی از صفات مرتبط با بیماری و مهارت‌های تفکر ، دارای تاثیرات ژنتیکی یکسانی هستند .
برای آزمایش یافته‌ها ، محققان اطلاعات را از مطالعات ژنتیکی قبلی سایر عوامل سلامت روانی و فیزیکی مانند بیماری Alzheimer's ، اسکیزوفرنی و اوتیسم جمع‌آوری کردند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.