پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ژنی

جامع ترین سایت روانشناسی

ژنی

۸۵۷ بازديد
تغییرات در ترکیب و تنوع مجاری گوارشی مربوط به بیماری‌هایی مانند چاقی و دیابت نوع ۲ در انسان‌ها بوده‌است . این بیماری‌ها همچنین با فقدان خواب مزمن مرتبط بوده‌اند . با این حال مشخص نیست که آیا کمبود خواب باعث تغییر شکم شکم انسان می‌شود یا خیر . با توجه به این موضوع ، کریستین Benedict ، دانشیار علوم اعصاب ، و جاناتان Cedernaes ، استاد علوم اعصاب، هستند . D ، هر دو از دانشگاه اوپسالا ، با محققانی از موسسه آلمانی تغذیه انسانی Potsdam - Rehbruecke هم‌کاری کردند . در مطالعه آن‌ها ، محققان به دنبال تحقیق در مورد نه شرکت‌کننده در وزن طبیعی سالم بودند که خوابیدن به حدود چهار ساعت در شب را برای دو روز متوالی در مقایسه با شرایط خواب معمولی ( حدود ۸ ساعت فرصت خواب ) ممکن است the شکم انسان را تغییر دهد .
" به طور کلی ما شواهدی پیدا نکردیم که حاکی از آن باشد که تنوع شکم با محدودیت خواب تغییر کرده‌است . این امر تا حدی به ماهیت کوتاه‌مدت مداخله و اندازه نسبتا کوچک نمونه مورد انتظار بود . با توجه به تجزیه و تحلیل دقیق‌تر گروهی از باکتری‌ها , با این حال مشاهده کردیم که تغییرات microbiota رخ می‌دهد که برخی از تغییرات microbiota مشاهده‌شده در زمانی که افراد چاق با سوژه‌های معمولی در مطالعات دیگر مقایسه شده‌اند , از قبیل افزایش نسبت of به Bacteroidetes . نویسنده ارشد , جاناتان Cedernaes می‌گوید : " به مداخلات خواب بالینی بیشتر و بزرگ‌تر نیاز است تا بررسی شود که تغییرات میزان تنفس روده ممکن است برای پیامدهای منفی سلامت ناشی از کاهش خواب , مانند افزایش وزن و مقاومت انسولین , میانجی گری کنند . "
ما همچنین دریافتیم که شرکت کنندگان بیش از 20 درصد نسبت به تاثیرات انسولین هورمونی پس از از دست رفتن خواب حساسیت کمتری دارند . انسولین a است که برای پایین آوردن سطح گلوکز خون مورد نیاز است . با این حال , این کاهش حساسیت انسولین به تغییرات در microbiota به دنبال از دست رفتن خواب نا مرتبط بود . این پیشنهاد حاکی از آن است که تغییرات در microbiota ممکن است , حداقل در کوتاه‌مدت , نشان‌دهنده یک مکانیزم مرکزی باشد که از طریق آن یک یا چند شب کاهش تدریجی حساسیت انسولین در انسان‌ها را کاهش می‌دهد .
" روده شکم بسیار غنی و نقش کاربردی آن بسیار متفاوت از ویژگی‌های کاملا مشخص است . نویسنده ارشد , جاناتان Cedernaes , چنین نتیجه‌گیری می‌کند : " مطالعات آینده با امید به این که چگونه ترکیب و نقش کاربردی of قادر به تعدیل میزان حساسیت انسان به متابولیک منفی , اما همچنین شناختی , اثرات از دست رفتن خواب است , خواهد بود . "
بیماران مبتلا به بی‌خوابی , فعالیت را در مناطق خاص مغزی تغییر داده‌اند.
مبدا :
مرکز پزشکی دانشگاه پیتسبورگ
خلاصه :
طبق یک مطالعه جدید , مناطق ویژه مغزی , از جمله افراد دخیل در آگاهی از خود و تمایل به تفکر , فعالیت تغییر یافته در بیماران مبتلا به بی‌خوابی را در مقایسه با خفتگان خوب نشان می‌دهند .
طبق مطالعات جدید محققان در دانشکده پزشکی دانشگاه پیتسبورگ که این هفته در مجله SLEEP منتشر شد , نواحی ویژه مغزی , از جمله کسانی که در آگاهی از خود و تمایل به فکر کردن دخیل هستند, در مقایسه با خفتگان خوب , فعالیت تغییر یافته را در بیماران مبتلا به بی‌خوابی نشان می‌دهند .
در چیزی که بزرگ‌ترین مطالعه آن در مورد بی‌خوابی است , یک گروه تحقیقاتی به سرپرستی دکتر دانیل Buysse , استاد روان‌پزشکی و علوم بالینی و translational , و استاد رشته پزشکی خواب , دانشگاه پیتسبورگ , در 44 بیمار مبتلا به بی‌خوابی و 40 خواب خوب, تفاوت در فعالیت مغزی بین حالت‌های خواب و بیداری را شناسایی کردند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.