پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

پرخاش

جامع ترین سایت روانشناسی

پرخاش

۸۵۵ بازديد
در حالی که ۲۰ درصد غیر سیگاری‌ها با معیارهای بی‌خوابی بالینی آشنا شدند ، برای مصرف کنندگان روزانه با این معیارها ، ۳۹ درصد بود . به طور مشابه ، اقدامات اختلال خواب برای مصرف کنندگان روزانه بدتر از کاربران گهگاه است .
محققان خاطر نشان کردند که مصرف روزانه ماری‌جوانا معمولا ً در طول روز و شب‌ها به مصرف ماری‌جوانا کمک می‌کند و مصرف کنندگان مکرر در ابتدا در شب سیگار می‌کشند .
آستین می‌گوید : " مطالعه شرکت کنندگانی که هر روز سیگار می‌کشند معمولا ً در عصر سیگار می‌کشند . اما زمانی که چندین بار سیگار می‌کشی ، شانس بیشتری دارید که خواب آشفته را گزارش دهی . تنها با توقف کامل ماری‌جوانا ، و انتظار برای مدتی بدون استفاده از آن‌ها ، یک نفر می‌تواند نحوه تاثیرگذاری ماری‌جوانا را تعیین کند و یا بر خواب او تاثیر نگذارد ."
تیم تحقیق به مطالعات قبلی اشاره کرد که ارتباط بین مصرف ماری‌جوانا بیشتر و نرخ‌های بالاتر اضطراب را نشان می‌دهد که ممکن است عاملی در اختلال در خواب باشد .
آن‌ها نوشتند : " ممکن است که نمرات [ بیخوابی ] در مصرف کنندگان روزانه ماری‌جوانا بالاتر باشد ، زیرا ماری‌جوانا به اضطراب کمک می‌کرد ، که به نوبه خود ممکن است شدت بی‌خوابی را تشدید کرده باشد . " اما ، همانطور که اشتاین اشاره می‌کند ، " تنها با انجام مطالعات طولی آینده ، ما می‌توانیم در اینجا به زنجیره علی برسیم ."
آستین و همکاران توصیه می‌کنند که مطالعات آینده به اختلالات خلقی به عنوان عاملی در رابطه بین مصرف ماری‌جوانا و خواب نگاه کند . آن‌ها گفتند افرادی که اضطراب دارند ممکن است مصرف کنندگان بیشتری از ماری‌جوانا باشند چون آن‌ها می‌کوشند تا مشکلات خواب خود را کاهش دهند .
از نظر جنسیت ( ۴۵ مرد و ۵۳ زن در این مطالعه ) ، تیم تحقیق نشان داد که زنان مشکلات اختلال خواب بیشتری نسبت به مردان در چند مورد را گزارش کرده‌اند . با این که انتظار می‌رفت ، آقای اشتاین می‌گوید ، چون بی‌خوابی در زنان رایج‌تر از مردان است . همچنین نشان داده شده‌است که مصرف ماری‌جوانا بیش از حد بر عملکرد women's بر وظایف نورولوژیکی تاثیر می‌گذارد .
تیم تحقیق بیشتر بر این مساله تاکید می‌کند ، به طوری که ارائه دهندگان بهداشت می‌توانند به وضوح با مصرف کنندگان ماری‌جوانا در رابطه با اثرات آن بر روی خواب صحبت کنند و ارائه دهندگان خدمات درمانی می‌توانند " خواب هدفمند " بین مصرف کنندگان سنگین ماری‌جوانا را "هدف قرار دهند ".
ماری‌جوانا یکی از رایج‌ترین داروهای مورد استفاده در ایالات‌متحده ، به ویژه بین جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال است . بسیاری از کاربران به این دارو اشاره می‌کنند تا انواع علائم پزشکی و روان‌پزشکی از جمله درد ، اضطراب و اختلال استرس پس از حادثه را کاهش دهند .
این نویسندگان نوشته بودند : " تغییرات شدید بزرگسالی در بزرگسالی که بر خواب تاثیر می‌گذارند به خوبی شناخته می‌شوند و ممکن است به مصرف ماری‌جوانا کمک کنند ."
sedative ممکن است بعد از عملیاتی از هذیان جلوگیری کنند.
مبدا :
کالج سلطنتی لندن
خلاصه :
بر طبق تحقیقات جدید ، یک مسکن ملایم می‌تواند خطر مرگ افراد را به شدت کاهش دهد .
بر طبق تحقیقات جدید ، یک مسکن ملایم می‌تواند خطر مرگ افراد را به شدت کاهش دهد .
مطالعه انجام‌شده توسط دانشمندان کالج سلطنتی لندن و بیمارستان اول دانشگاه پکینگ ، پیشنهاد می‌کند که sedating بیمار پس از انجام یک عملیات ، خطر هذیان post را تا ۶۵ درصد کاهش دهند .
شرایط ممکن است بر روی یک نفر در سه نفر تاثیر بگذارد که یک عملیات بزرگ دارند و باعث سردرگمی و توهم می‌شوند - - با بیش از ۶۵ سال به خصوص در معرض خطر .
این تیم که مطالعه خود را در The منتشر کرده‌است ، بر این باور است که این بیماری ممکن است به بهبود و راه‌اندازی مجدد مغز پس از جراحی کمک کند .
هذیان بعد از عمل معمولا ً در دو روز اول شخصی که از داروی بی‌هوشی عمومی بیدار می‌شود ، مورد حمله قرار می‌گیرد .
این نشانه‌ها از نسبتا ً ملایم هستند ، مانند فردی که نام آن‌ها را نمی‌داند و یا در کجا هستند ، نسبت به رفتار پرخاشگرانه ، مثل رفتار پرخاشگرانه ، که معتقد هستند مردم سعی می‌کنند به آن‌ها آسیب برسانند، و یا حتی توهم .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.