پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

فعالیتهاا

جامع ترین سایت روانشناسی

فعالیتهاا

۸۸۸ بازديد
واتس افزود : " این توانایی برنامه‌ریزی حرکات آن‌ها است . " " بین ویژگی‌های شناختی و ویژگی‌های حرکتی رابطه وجود دارد . اگر با شناخت مشکل دارید , با کارکرد موتور دچار مشکل می‌شوید . برای مثال , اگر می‌خواهید راه بروید اما ترس گم می‌شود , بی‌میل هستید چون به شناخت نیاز دارید تا رفتار موتور را راهنمایی کنید . در مراحل اولیه تبلیغ , افراد هنوز از نظر فیزیکی عملکرد بالایی دارند , اما درک آن‌ها از فعالیت فیزیکی دشوارتر است . "
واتس آخرین یافته‌های خود را به جلسه سالانه انجمن جهانی آمریکا در نیواورلئان در نیو اورلئان ارائه خواهد کرد .
او تحقیق را با مطالعه بیشتر داوطلبان مرکز بیماری‌های آلزایمر کو که توسط همکارش جفری برنز رهبری می‌شود , پی‌گیری می‌کند .
واتس افزود : " صدها نفر هستند که به مدت دو هفته در حال جمع‌آوری اطلاعات هستند , و داده‌ها را جمع‌آوری می‌کنند , و ما هم به خواب و هم فعالیت جسمانی نگاه خواهیم کرد . " " بنابراین ما ادامه تحقیق را برای یافتن بیشتر ادامه می‌دهیم . ما به ویژه علاقه‌مند هستیم که چگونه سطوح فعالیت خواب و روز در روز بر یکدیگر تاثیر می‌گذارند . "
خواب کوتاه‌تر با مصرف نوشیدنی‌های شیرین
درمان محرومیت از خواب می‌تواند به کاهش مصرف شکر کمک کند
منبع :
دانشگاه کالیفرنیا - سان‌فرانسیسکو
خلاصه :
مطالعه جدید نشان می‌دهد که درمان محرومیت از خواب می‌تواند به کاهش مصرف شکر کمک کند . محققان دریافتند که افرادی که پنج یا کم‌تر از ساعات شب می‌خوابند نیز احتمالا ً نوشیدنی‌های قندی بیشتری مصرف می‌کنند , مانند سودا و نوشابه‌های انرژی‌زا .
افرادی که پنج یا کم‌تر از ساعات شب می‌خوابند نیز احتمالا ً نوشیدنی‌های قندی بیشتری مصرف می‌کنند مانند سودا و نوشابه‌های انرژی‌زا , با توجه به مطالعه جدیدی که توسط دانشمندان دانشگاه سانفرانسیسکو انجام شده‌است.
مولفان تاکید دارند که هنوز روشن نیست که آیا نوشیدنی‌های شیرین باعث می‌شود مردم کم‌تر بخوابند , یا اینکه آیا محرومیت از خواب باعث می‌شود مردم به دنبال شکر و کافئین باشند تا بیدار بمانند .
سی . ای . ای . " این داده‌ها نشان می‌دهند که بهبود خواب افراد به طور بالقوه می‌تواند به آن‌ها در خروج از چرخه کمک کند و میزان دریافت شکر آن‌ها را کاهش دهد که ما می‌دانیم مرتبط با بیماری‌های متابولیکی است . "
این مطالعه به صورت آنلاین - - نوامبر ۲۰۱۰ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
بدن رو به رشد تحقیقات مصرف نوشیدنی‌های قندی را به سندروم متابولیک پیوند داده‌است که یک خوشه از شرایط شامل قند خون بالا و چربی اضافی بدن است که می‌تواند منجر به چاقی و دیابت نوع دو شود . کمبود خواب نیز با خطر بیشتری برای بیماری‌های متابولیک همراه است . جمعه بایوا, مدیر مرکز بهداشت و درمان , گفت که اخیرا ً مطالعات چندی این دو عامل را در کودکان مدرسه‌ای نسبت داده‌اند که نشان می‌دهد کودکانی که کم‌تر می‌خوابند نسبت به دیگر نوشیدنی‌های قندی بیشتر می‌نوشند .
برای درک اینکه آیا این الگوی عمومی ‌تری در جمعیت بزرگ‌سال است یا نه , و تیم او در یک مطالعه مداوم از عادات غذایی و وضعیت سلامتی در یک نمونه از افراد بالغ آمریکایی که توسط مرکز ملی آمار بهداشتی اداره می‌شوند , مورد بررسی قرار گرفت . این مطالعه شامل گزارش‌ها شرکت کنندگان درباره میزان خوابیدن آن‌ها در طول هفته کاری و همچنین مصرف کلی نوشیدنی‌های مختلف از جمله نوشیدنی‌های شیرین و کافیین دار , آب‌میوه , نوشیدنی با شیرین‌کننده‌های مصنوعی و قهوه ساده , چای و آب می‌باشد .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.