سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

ضروری

جامع ترین سایت روانشناسی

ضروری

۸۵۶ بازديد
tsukuba ، ژاپن - - خواب یک رفتار حیوانی ضروری است که در مهره‌داران و بی‌مهرگان دیده می‌شود . خواب پستانداران از چرخه‌های سخت تحت کنترل حرکت سریع چشم ( عناصر نایاب ) و خواب REM تشکیل شده‌است . تحقیقات اخیر شبکه‌های عصبی را در بخش‌های مختلف مغز شناسایی کرده‌اند که ما را بین بیداری ، خواب REM ، و خواب REM جایگزین می‌کنند . با این حال ، مکانیزم مولکولی تنظیم‌کننده این سوییچ‌ها ، نامعلوم بود .
محققان در مرکز of موش را معاینه کردند که جهش‌های تصادفی را برای جدا کردن افراد مبتلا به اختلالات خواب / بیداری امتحان می‌کردند . این فرآیند غربالگری با مقیاس بزرگ ، phenotypes خواب و ژن‌های تغییر یافته را شناسایی کرد که نقشه‌ای برای دو پروتیین در تنظیم نیاز خواب و حفظ دوره‌های خواب REM را نشان می‌داد .
کار قبلی ژن‌ها را شناسایی کرد که خواب را در پرواز با جهش‌های تصادفی کنترل می‌کنند ، اما آزمایش‌ها هم‌ارز در موش‌ها به لحاظ فنی چالش برانگیزتر هستند ، زیرا نیاز به اندازه‌گیری فعالیت الکتریکی مغز در خواب / بیداری و این حقیقت که بسیاری از مکانیزم‌های اضافی در مقررات خواب دخیل هستند .
محققان از mutagenesis شیمیایی برای معرفی جهش‌های تصادفی به موش استفاده کردند . مشاهدات موش ، یک شجره‌نامه جهش‌یافته را با نام خواب‌آلود و زمان خواب طولانی مشخص کرد . این شجره‌نامه در ژن Sik۳ ، که آنزیم ( SIK۳ ) را که در نورون‌های مغز که پروتئین‌های دیگر را کنترل می‌کند ، تولید می‌کند ، نشان داده شد .
Hiromasa Funato ، نویسنده اول ، می‌گوید : " ما متوجه شدیم که mutants Sleepy واکنش اغراق‌آمیز به محرومیت از خواب را نشان دادند . این تغییرات از جهش ژنی در موش‌ها ایجاد شد که به همین دلیل نیاز به خواب افزایش‌یافته دارند ."
coauthor Chika می‌گوید : " یک فنوتیپ خواب ثانویه با یک دوره خواب REM و ناپایدار تشخیص داده شد ." این نژاد جهش‌یافته باعث افزایش رسانایی یونی از طریق کانال و افزایش فعالیت نورون‌ها بین عناصر نایاب می‌شود که با ناپایداری خواب REM سازگار است .
همچنین نشان داده شد که ژن‌های مرتبط با Sik۳ در Drosophila و کرم‌های nematode نیز در تنظیم مقدار رفتارهای خواب مانند در این حیوانات دخیل هستند ، در حالی که یک جهش در ژن Drosophila مربوط به Nalcn قبلا ً برای کنترل یک تغییر ساعت شبانه‌روزی در excitability نورونی مشخص شد . این نقش‌های حفظ‌شده در ژن‌های invertebrate اهمیت کنترل خواب در همه حیوانات را نشان می‌دهند .
Masashi Yanagisawa ، نویسنده ارشد ، می‌گوید : " ما امیدواریم که کشف این ژن‌های مهم ، تازه شروع سفر طولانی ما به the مقررات خواب باشد . این شگفت‌انگیز است که ما تقریبا ً هیچ چیز در مورد سوال ساده آنچه که خواب‌آلودگی به صورت فیزیکی در مغز ما وجود دارد ، نمی‌دانیم . ما از این ژن‌ها شروع می‌کنیم و سعی می‌کنیم معمای بزرگ را حل کنیم ."
محرومیت از خواب ممکن است باعث شود که مردم کالری بیشتری بخورند
مبدا :
کالج King's لندن
خلاصه :
محرومیت از خواب ممکن است منجر به مصرف کالری بیشتر در طول روز بعد با توجه به مرور سیستماتیک و متا آنالیز شود .
محرومیت از خواب ممکن است منجر به مصرف کالری بیشتر در طول روز بعد با توجه به مرور سیستماتیک و متا آنالیز توسط محققان در کالج King's لندن شود .
آنالیز فرا سنجی نتایج بسیاری از مطالعات مداخله کوچک قبلی را ترکیب کرد تا پاسخ قوی ‌تری تولید کند و دریافت که افراد محروم به طور متوسط برابر با ۳۸۵ کالری در روز مصرف می‌کنند ، که معادل با کالری حدود چهار و نیم تکه نان است .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.