پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

خواب

جامع ترین سایت روانشناسی

خواب

۸۶۸ بازديد
دکتر روزن روزن رئیس‌جمهور AASM روزن گفت : " در حالی که فن‌آوری به سرعت پیش می‌رود و ما رونده‌ای نزدیک را دنبال می‌کنیم ، دستگاه‌های خواب مصرف کنندگان در حال حاضر قادر به تشخیص اختلالات خواب نیستند ، یا با یک ارائهکننده خدمات پزشکی دارای مجوز ، بدون توجه به آنچه که پوشیدنی یا دیگر ابزار فن‌آوری خواب می‌بینند ، بحث می‌کنند .
با وجود محدودیت‌های آن‌ها ، وسایل خواب مصرف‌کننده ممکن است آگاهی از اهمیت خواب و حضور بالقوه یک اختلال خواب را افزایش دهند . بنابراین ، این فن‌آوری می‌تواند تعاملات معنی‌دار بین بیماران و پزشکان را هنگامی که در طول یک ارزیابی بالینی مناسب مورد بحث قرار می‌گیرند ، ارتقا دهد .
Khosla گفت : " من مانند بسیاری از همکارانم ، بیماران بیشتری را دیده‌اند که به کلینیک خواب ارائه می‌دهند تا درباره داده‌های غیر عادی خود بحث و تبادل نظر کنند . آن‌ها به دنبال راه‌هایی برای بهبود خواب خود و رسیدن به متخصصان خواب محلی خود هستند . من معتقدم که فن‌آوری خواب مصرف‌کننده به ما این امکان را می‌دهد که با بیماران خود شریک شویم تا خواب آن‌ها را بهبود بخشیم ."
Adversity در اوایل زندگی با درد فیزیکی بیشتری در بزرگسالی مرتبط هستند
مبدا :
ایالت پن
خلاصه :
ضربه روحی به کودک ممکن است بر میزان درد فردی در بزرگسالی تاثیر بگذارد . کسب بینش در مورد اینکه چه کسی احساس درد بیشتری می‌کند و چرا مهم است چون مسائلی مانند بحران افیونی شروع به تشدید شدن می‌کند .
طبق نظر محققان ایالت پن ، ضربه روحی به عنوان یک کودک ممکن است بر میزان درد فردی در بزرگسالی تاثیر بگذارد . کسب بینش در مورد اینکه چه کسی احساس درد بیشتری می‌کند و چرا مهم است چون مسائلی مانند بحران افیونی شروع به تشدید شدن می‌کند .
محققان دریافتند که تجربه تجربه و یا فلاکت در دوران کودکی یا نوجوانی - مانند سو استفاده یا از دست دادن یک والد - - با مشکلات خواب یا خواب در بزرگسالی مرتبط بوده که به نوبه خود منجر به درد فیزیکی بیشتر می‌شود . اما این ارتباط در کسانی که نسبت به زندگی خود خوش بین و خوش بین بودند ، ضعیف‌تر بود .
Ambika Mathur ، دانشجوی کارشناسی‌ارشد در حوزه بهداشت biobehavioral ، گفت : " شرکت کنندگانی که احساس خوش بینانه تر یا در کنترل زندگی خود داشتند ، ممکن است در بیدار شدن با درد بهتر عمل کرده باشند، اما به گونه‌ای مدیریت می‌کنند که اجازه ندهند آن‌ها روز خود را خراب کنند . آن‌ها هنوز کار یا فعالیت‌های روزانه خود را انجام می‌دهند در حالی که منت‌های تلاش خود را می‌کنند تا درد را نادیده بگیرند ."
یافته‌ها - - که اخیرا ً در ژورنال پزشکی رفتاری منتشر شده‌است - براساس تحقیقات قبلی که ارتباط بین درد فیزیکی بزرگ‌سال و ضربه روحی و یا مصیبت را نشان می‌دهد ، که می‌تواند شامل سو استفاده یا بی‌توجهی ، بیماری اصلی ، مسائل مالی و یا از دست دادن یک والد در میان دیگران باشد .
جنیفر گراه‌ام - Engeland ، استاد هم‌کار بهداشت biobehavioral ، گفت که برای یادگیری بیشتر در مورد عواملی که درد را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند ، بسیار مهم است ، چون در حالی که داروهای درد به افراد زیادی کمک می‌کنند ، آن‌ها نیز می‌توانند مشکل‌ساز شوند .
گراه‌ام - Engeland گفت : " درد همان دلیلی است که مردم به دنبال مراقبت از سلامتی در ایالات‌متحده هستند . ما می‌دانیم که بسیاری از مردم به دنبال تسکین درد هستند ، و با این حال ، مشکلات زیادی در درمان درد وجود دارد ، مانند بحرانی که در حال حاضر وجود دارد . ما نیازمند بینش بیشتر در مورد درد و پدیده‌ای هستیم که می‌تواند درد را هم بهتر یا هم بدتر کند ."
برای مطالعه حاضر ، گروه متنوعی از ۲۶۵ شرکت‌کننده که برخی از مشکلات اولیه زندگی خود را گزارش کرده بودند ، به سوالاتی در مورد مشکلات دوران کودکی یا نوجوانی خود پاسخ دادند ، وضعیت فعلی ، اختلالات خواب ، خوش بینی ، چگونگی کنترل زندگی خود را، و اگر اخیرا ً احساس درد می‌کردند .
محققان دریافتند که مشکلات اولیه کودکی یا نوجوانی به شدت با درد فیزیکی بیشتری در بزرگسالی مرتبط است که می‌تواند با مشکلات روحی و افسردگی توضیح داده شود - که می‌تواند شامل عصبانیت ، افسردگی و یا خواب باشد .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.