جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

حیوان

جامع ترین سایت روانشناسی

حیوان

۸۷۳ بازديد
Ji گفت : " این تاخیر فاز از لحاظ بیولوژیکی در نوجوانان ایجاد می‌شود و در برنامه مدرسه به آن فکر کنید . نوجوانان باید زودتر از مدرسه بیدار شوند . و با این تاخیر فاز رفتن به رختخواب ، آن‌ها در معرض محرومیت مزمن از خواب هستند ."
جی توضیح داد که این نوجوانان ممکن است دچار اختلال شناختی شناختی شوند که توجه به مدرسه را حتی دشوارتر می‌کند . توانایی حافظه و حافظه نیز رنج می‌برند .
روزانه از ساعت ۱۲ تا ۲ بعد از ظهر در طول این مدت ، نوجوانان بیشتر به خواب می‌روند . در یک مدرسه آمریکایی ، یک دانش‌آموز فرصت رسمی برای انجام این کار ندارد .
او گفت: " در دوران کودکی ، کودکان آمریکایی در چرت زدن کاهش پیدا می‌کنند . جی جی می‌گوید : " کودکان برای از بین بردن رفتار چرت زدن خود آموزش می‌بینند و بالعکس در چین برنامه مدرسه به بچه‌ها این اجازه را می‌دهد که آن را حفظ کنند ."
محققان طرز فکر یک دوست یا دشمن را برای خوابیدن انتخاب کرده‌اند . بسیاری از چرت نیمروزی را به عنوان غرامت مورد نیاز برای محرومیت از خواب شبانه در نظر می‌گیرند ؛ یک گروه دیگر معتقد است که چرت زدن به طور مداوم با خواب شبانه تداخل می‌کند . بسیاری از مطالعات ، افراد را به یک محیط آزمایشگاهی دعوت می‌کنند - - به طور آزمایشی چرت زدن - - و مزایای شناختی فوق‌الذکر را پیدا می‌کنند . اما Ji گفت که ارتباط دادن با خواب عادی در خانه دشوار است .
جی گفت : " نتایج مطالعات آزمایشگاهی ممکن است با آنچه مردم عاد تا در خانه انجام می‌دهند متفاوت باشد - - خوابیدن در بس‌تر خود ."
تحقیقات زیادی در مورد بزرگسالان وجود دارد ، اما این مورد برای نوجوانان صدق نمی‌کند . این فقدان مقالات با انگیزه (Ji ) برای انجام این کار است . و از آنجا که برنامه مدرسه آمریکایی یک مانع برای یافتن اطلاعات بیشتر بود ، محققان از داده‌های چینی در دانشگاه دلاویر و دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا استفاده کردند .
یافته‌های کلیدی
Ji دو بعد از رفتار چرت - - فرکانس و مدت را بررسی کرد . روتین nappers که پنج تا هفت روز در هفته چرت می‌زد ، توجه زیادی به توانایی استدلال کلامی بهتر و حافظه فضایی داشت . چه مدت چرت زدن یک سوال مهم است ؟ نقطه شیرین بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه است . چرت بیش از یک ساعت با ریتم شبانه‌روزی تداخل می‌کند . شرکت کنندگانی که بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه می‌خوابیدند دقت بهتری در وظایف توجه و سرعت سریع‌تر داشتند . او توصیه می‌کند بعد از ساعت ۴ بعد از ظهر چرت بزند و یا چرت بزند.
محققان از یافتن یک رابطه مثبت بین چرت نیمروزی و خواب شبانه متعجب شدند که متفاوت از ادبیات است . Habitual nappers ( که بیشتر اوقات چرت می‌زنند ) تمایل دارند که خواب شبانه بهتری داشته باشند .
" That's از یافته‌های ایالات‌متحده متفاوت است ، جایی که چرت زدن می‌تواند به عنوان تابعی برای جایگزین کردن خواب از شب قبل عمل کند . در نتیجه ، آن ممکن است با خواب night's زیر تداخل داشته باشد . جی گفت : " در چین ، یک چرت نیمروزی ، سبک زندگی سالم محسوب می‌شود . به احتمال زیاد nappers روتین خواب شبانه سالم را تجربه می‌کنند . بنابراین nappers روتین به طور اساسی برای خوابیدن و خوابیدن بیشتر در شب آموزش می‌بینند ."
جی روشن بود که این مطالعه مشاهداتی است . در این نقطه ، او نمی‌تواند علیت را به پایان برساند . او امیدوار است که این رشته از تحقیقات می‌تواند مطالعات آینده و سیاست سلامت عمومی را به اطلاع عموم برساند .
ارتباط جدید بین arousals خواب و دمای بدن نیز ممکن است به SIDS متصل شود .
مبدا :
دانشگاه وکلای مدافع
خلاصه :
منشا این arousals چیست ؟ دانشمندان کشف کرده‌اند که arousals کوتاه احتمالا ً توسط نویز الکتریکی درونی از نورون‌های تحریک بیداری ( WPN ) در مغز ایجاد می‌شوند . تحقیقات آن‌ها مکانیسم neurophysiological ناشناخته‌ای را نشان می‌دهد که arousals خواب را با مقررات دما ارتباط می‌دهد و همچنین ممکن است یک پیوند جدید مهم بین دما و سندرم مرگ ناگهانی نوزاد ( SIDS ) ایجاد کند .
arousals مختصر در طول خواب - - بعضی اوقات به اندازه ۱۰ تا ۱۵ شب - - در زمان به طور تصادفی ظاهر می‌شوند و در انسان‌ها و حتی در حیوانات رخ می‌دهند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.