پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

جایگزین

جامع ترین سایت روانشناسی

جایگزین

۸۹۴ بازديد
در طول خواب REM ، از طرف دیگر ، هیپوکامپ و قشر مخ ، به نظر می‌رسد که در حالت همگام‌سازی باشد . بنابراین ، تیم Lewis's مظنون است که پوسته اکنون برای پاسخ دادن به خاطرات ذخیره‌شده در هر ترکیبی ، بدون توجه به اینکه آن‌ها مشابه هستند ، آزاد است . در همین حال ، شواهد حاکی از آن هستند که امواج پس‌سر - geniculo - پس‌سر ، باعث فعال شدن نواحی پوسته به طور تصادفی فعال می‌شوند، که می‌تواند تکرار خاطرات از schemas مختلف را تحریک کند .
لوئیس می‌گوید : " بنابراین ، چیزی که ما پیشنهاد می‌کنیم این است که اگر شما به نوعی مشکل گیر افتاده‌اید ، آن مشکل برجسته است و ما می‌دانیم که چیزهای برجسته تکرار می‌شوند . " این پیوندهای شگفت‌انگیز ممکن است جهش خلاق لازم برای حل یک مشکل باشند .
برای نشان دادن ، او به کشف Rutherford's Rutherford's ساختار یک اتم اشاره می‌کند . او طرح خود را بر روی چیزی که ممکن است بی‌ربط به نظر برسد ، بنا کرد : منظومه شمسی . طبق این مدل که لوئیس و تیم او پیشنهاد کرده‌اند، دانش Rutherford's از اتم‌ها و سیستم‌های خورشیدی در طول خواب REM تحت schemas مختلف طبقه‌بندی شده‌اند . سپس ، در طول خواب REM ، خاطراتش از اتم می‌تواند همراه با حافظه فعال شده از منظومه شمسی ، دوباره تکرار شود و به او امکان دهد که the بین آن‌ها را تشخیص دهد و بعدا ً آن را به کار خود اعمال کند .
لوئیس می‌گوید : " ایده این است که این مدل را به روشی رسمی اجرا کنیم تا it's ها آنجا باشند و مردم بتوانند به صراحت آن را آزمایش کنند. " او و گروهش پس از دریافت یک کمک پنج ساله ، در حال حاضر مشغول کار بر روی تست خودشان هستند و انتظار دارند که نتایج را به اشتراک بگذارند .
تکنولوژی خواب مصرف‌کننده جایگزینی برای ارزیابی پزشکی نیست.
برنامه‌ها و برنامه‌های کاربردی ممکن است داده‌های ارزشمندی به پزشکان ارائه دهند ، اما به اعتبار سنجی بیشتری نیاز دارند .
مبدا :
آکادمی پزشکی آمریکا
خلاصه :
سازمان غذا و دارو ( FDA ) باید از طریق سازمان غذا و دارو ( FDA ) پاک‌سازی شده و اگر قرار است اختلالات خواب را تشخیص دهد یا درمان کند ، طبق بیانیه‌ای که از آکادمی پزشکی آمریکا دریافت می‌کند ، به دقت مورد آزمایش قرار می‌گیرد .
طبق بیانیه‌ای که از آکادمی پزشکی آمریکا ( AASM ) گرفته شده‌است ، فن‌آوری خواب مصرف‌کننده باید توسط اداره غذا و دارو ( FDA ) پاک‌سازی شده و اگر قرار است اختلالات خواب را تشخیص دهد یا درمان کند ، به دقت مورد آزمایش قرار گیرد .
فن‌آوری‌های خواب مصرف‌کننده وسایل non مانند wearables و برنامه‌های کاربردی تلفن همراه هستند که مستقیما ً برای مصرف کنندگان به بازار عرضه می‌شوند تا خواب ، کیفیت خواب ، و یا نمایش اختلالات خواب را بررسی کنند . با این حال ، داده‌های حداقلی وجود دارند که توانایی این دستگاه‌ها را برای اجرای دقیق این عملکردها ، و تا به امروز تقریبا ً هیچ دستگاه خواب مصرف‌کننده توسط FDA مورد بررسی قرار نگرفته است .
فقدان داده‌های اعتبار سنجی و عدم حضور ترخیص FDA باعث افزایش نگرانی‌ها در مورد دقت فن‌آوری خواب مصرف‌کننده شده‌است . بنابراین ، مهم است که ارائهکنندگان خدمات بهداشت قابلیت‌ها و محدودیت‌های این دستگاه‌ها را درک کنند .
دکتر Seema Khosla ، مدیر پزشکی مرکز درمانی داکوتای شمالی در فارگو ، گفت : " با توجه به افزایش آگاهی عمومی درباره اهمیت خواب و درمان اختلالات خواب ، من معتقدم که ما به کمک برخی از آن‌ها برای استفاده از فن‌آوری خواب مصرف کنندگان در عمل خود و همچنین نحوه ارتباط با بیماران خود در مورد معیارهای خاص که دستگاه‌های آن‌ها اندازه‌گیری می‌شوند ، نیاز داریم ."
این بیانیه در شماره ۱۵ ماه مه مجله پزشکی بالینی خواب منتشر می‌شود .
از آنجا که محبوبیت فن‌آوری خواب مصرف‌کننده به رشد خود ادامه می‌دهد ، پزشکان به طور فزاینده‌ای از پزشکان خواسته‌اند تا داده‌های سلامت بیمار شده بیمار را تجزیه و تحلیل کنند . با این حال ، ارایه دهندگان خدمات بهداشت باید تشخیص دهند که این داده‌ها باید در زمینه ارزیابی جامع خواب مورد توجه قرار گیرند و نباید جایگزین آزمایش تشخیصی تایید شده شوند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.