سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

تغییر

جامع ترین سایت روانشناسی

تغییر

۸۵۱ بازديد
Mathur گفت : " در اصل trauma در حال رخ دادن است و اختلالات خواب ، ارتباط بین مشکلات زندگی اولیه و درد در بزرگسالی را توضیح می‌دهند .
پژوهشگران همچنین به این موضوع نگاه کردند که چه خوش بینی و چه احساسی در کنترل می‌تواند بر میزان درد یک فرد تاثیر بگذارد . آن‌ها دریافتند که در حالی که شرکت کنندگانی که این نوع انعطاف‌پذیری را نشان داده‌اند ، به عنوان یک ارتباط بین مشکل خواب و درد تداخل با روز خود دارند ، مقاومت در برابر درد بر شدت درد تاثیر می‌گذارد .
جنیفر گراه‌ام - Engeland گفت که در حالی که it's برای استفاده از نتایج در مداخلات هدفمند بسیار زود است ، یافته‌ها مراحل بعدی مهم را پیشنهاد می‌کنند .
جنیفر گراه‌ام - Engeland گفت : " این مطالعه بر روی بدنه تحقیقات نشان می‌دهد که ارتباط بین زندگی اولیه زندگی و درد را نشان می‌دهد ، اما برخی افراد می‌توانند نسبت به تاثیرات زیان‌آور در دراز مدت نسبتا ً انعطاف‌پذیر باشند ، در حالی که برخی دیگر زمان بیشتری دارند . بنابراین درک بهتر این منابع که مردم قادر به ترسیم آن هستند دلیلی برای این کار است و من فکر می‌کنم باید بیشتر مورد تحقیق قرار گیرد ."
این اثر توسط موسسه ملی پیری Health's حمایت شد .
مارتین جی . Sliwinski ، ایالت پن ، جاشوا م . اسمیت ، ایالت پن ؛ Danica سی . ایالتی پن ( که در حال حاضر در دانشگاه تگزاس در تگزاس است) ؛ ریچارد ب . Lipton ، کالج پزشکی آلبرت انیشتین ؛ و mindy J . کاتز ، کالج پزشکی آلبرت انیشتین ، هم در این تحقیق شرکت کرد .
Napping می‌تواند به کاهش عملکرد نوجوانان در مدرسه کمک کند
محققان دریافتند که naps معمولی در اواسط روز می‌تواند به نوجوانان کمک کند تا بر کمبود خواب غلبه کنند
مبدا :
دانشگاه دلاویر
خلاصه :
محققان رابطه مثبتی بین چرت نیمروزی و خواب شبانه یافته‌اند . آن‌ها بر این باورند که این کار ممکن است کلید تقویت عملکرد شناخت عصبی در نوجوانان زود باشد . این تیم نوجوانان را در Jintan ، چین ، برای اندازه‌گیری چرت نیمروزی ، مدت‌زمان خواب شبانه و کیفیت خواب و عملکرد در چندین کار شناخت عصبی مورد معاینه قرار داد . Habitual nappers ( که بیشتر اوقات چرت می‌زنند ) تمایل دارند که خواب شبانه بهتری داشته باشند .
محققی از دانشگاه دلاویر به بررسی رابطه بین رفتارهای چرت نیمروزی و کارکرد شناخت عصبی نوجوانان در اوایل نوجوانان پرداخته و برخی از کلیدها را برای کمک به نوجوانان در مقابله با خستگی کشف کرد .
در مطالعه‌ای که توسط موسسه ملی بهداشت ، مدرسه دستیار پرستاری "professor's Xiaopeng Ji " و محقق اصلی "Jianghong لیو " ( دانشگاه پنسیلوانیا ) انجام شد ، به کلاس چینی تبدیل شد . او با شرکت کنندگان از مدارس در Jintan ، چرت نیمروزی ، مدت‌زمان خواب شبانه و کیفیت خواب و عملکرد بر روی چندین کار شناخت عصبی را اندازه‌گیری کرد .
جی به رابطه بین خواب و شناخت علاقه دارد . به دلیل آموزش فشرده و نیازهای آموزشی ، جمعیت بزرگ‌سال کلید اصلی است . عملکرد Neurocognitive برای یادگیری ، احساس و کنترل رفتار ضروری است . یافته‌های او حاکی از آن است که ارتباط میان چرت نیمروزی ظاهری و کارکرد عصب روان‌شناسی ، به ویژه در چین ، که در آن چرت نیمروزی یک عمل فرهنگی است .
چرت زدن روزانه در ایالات‌متحده کاملا ً بحث‌برانگیز است . جی گفت : " در فرهنگ غربی الگوی خواب monophasic نشانگر بلوغ مغزی در نظر گرفته می‌شود . در چین ، زمان چرت زدن در برنامه بعد از ناهار برای بسیاری از بزرگسالان در محیط‌های کاری و دانش آموزان در مدارس گنجانده شده‌است .
[جی] ریتم شبانه‌روزی خواب ( یک سیکل ۲۴ ساعته ) را مطالعه کرده‌است . یک تغییر رشد در ریتم شبانه‌روزی در طی دوران بلوغ رخ می‌دهد ؛ ریتم نوجوانان یک تا دو ساعت بعد از دوره preadolescent تغییر می‌کند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.