سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

استراحت

جامع ترین سایت روانشناسی

استراحت

۸۲۵ بازديد
منشا این arousals چیست ؟ دانشمندان دانشگاه بار - در اسرائیل ، همراه با همکاران دانشگاه بوستون ، کشف کرده‌اند که احتمالا ً arousals کوتاه توسط اختلال الکتریکی درونی از نورون‌های تحریک از خواب بیدار می‌شوند ( WPN ) در مغز . تحقیقات آن‌ها که در ژورنال علمی مجله در ۲۵ آوریل منتشر شد ، مکانیسم neurophysiological ناشناخته‌ای را نشان می‌دهد که arousals خواب را با مقررات دما ارتباط می‌دهد و ممکن است یک پیوند جدید مهم بین دما و سندرم مرگ ناگهانی نوزاد ایجاد کند ( SIDS ) .
در طول خواب ، WPN با تحریک نورون‌ها سرکوب می‌شوند . با این حال ، دکتر Hila Dvir ، مولف اصلی مطالعه از بخش فیزیک - ، حدس زد که WPN هنوز سطح پایین فعالیت را ، به شکل نویز ( " صدای نورونی " حفظ می‌کند . این نویز نورونی به دلیل نوسانات الکتریکی در ولتاژ نورون است ، که حتی بدون هیچ سیگنال ورودی به نظر می‌رسد . برای هر نورون این صدا بسیار پایین است . با این حال ، از آنجایی که نورون‌ها با هم جفت شده‌اند ، نویز انباشته از بسیاری از نورون‌ها ، گاهی می‌تواند یک سیگنال به اندازه کافی قوی برای فعال کردن WPN ایجاد کند ، که باعث ایجاد برانگیختگی کوتاه می‌شود .
نویز نورونی بسیار تحت‌تاثیر دمای بدن قرار دارد ، بنابراین اگر دما بالا باشد ، صدای نورونی پایین است و برعکس . Dvir و نویسنده پیشتاز دکتر Ronny Bartsch ، از گروه فیزیک ، با پروفسور lior Appelbaum ، از مینا و Everard Goodman از علوم زندگی ، برای آزمایش اینکه آیا وابستگی حرارتی نویز نورونی به طور مستقیم به یک رفتار برانگیختگی متفاوت در zebrafish تبدیل می‌شود ، پیوست . Zebrafish گونه‌های بهینه برای چنین آزمایشی هستند چون درجه‌حرارت بدن آن‌ها می‌تواند به راحتی توسط دمای آب دستکاری شود . محققان دوره‌هایی را بررسی کردند که zebrafish عمدتا ً خوابیده بودند و مدت‌زمان خواب و تعداد of را در دماهای مختلف آب تعیین می‌کردند . آن‌ها دریافتند که افزایش دمای آب منجر به arousals کم‌تر و کوتاه‌تر می‌شود .
این نتایج تجربی در تطابق بسیار خوبی با شبیه‌سازی‌های کامپیوتری بودند که Dvir و Bartsch قبل از آزمایش‌ها توسعه داده شدند و براساس یک مدل فیزیک آماری از noise وابسته به دما بودند " به دلیل این توافق عالی بین پیش‌بینی‌های مدل و آزمایش ، ما بر این باوریم که arousals خواب را می‌توان به صدای نورونی از نورون‌های تحریک بیداری نسبت داد .
یافته‌های این مطالعه ارتباط جدید احتمالی بین دما ، اختلالات خواب و سندرم مرگ ناگهانی نوزاد ( SIDS ) ، مرگ ناگهانی و غیرقابل توضیح در طول خواب کودکان زیر یک سال را نشان می‌دهد . دمای اتاق Elevated ، بس‌تر پهن تخت و موقعیت خواب در معرض خواب - - همه عواملی که در دمای بدن بالاتر نقش دارند - به افزایش ریسک of معروفند . تا کنون ، مکانیزم چرا دمای بدن بالاتر ، خطر of را افزایش می‌دهد ، اما صدای نورونی و arousals کوتاه می‌تواند یک کلید باشد . Dvir می‌گوید : " در مقابل ، هنگامی که دما پایین است ، دمای بدن آن‌ها به شدت تحت‌تاثیر دمای بالاتر ، سطح نویز نورونی و احتمال مرتبط برای fish است . در مقابل ، وقتی دما پایین است ، نوزاد می‌تواند موقعیت خود را تغییر دهد تا به خودش کمک کند تا نفسی تازه کند یا پتویی را که ممکن است صورتش را پوشانده باشد تکان دهد .
بگذارید برود : اختلالات ذهنی پس از اینکه کار بهبود یافت
بی‌توجهی به رفتار خشن در نتیجه کار در بی‌خوابی
مبدا :
انجمن روانشناسی آمریکا
خلاصه :
اگر روز بدی را در کار با همکاران بی‌ادب داشته باشید ، پس از اینکه به شما مشت بزنید ، کمی استراحت کنید و استراحت کنید .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.