پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

مشکلات

جامع ترین سایت روانشناسی

مشکلات

۸۷۳ بازديد
در طی درمان ، بیمار در یک صندلی راحتی راحت استراحت می‌کند . یک سیم‌پیچ مغناطیسی که در کنار قسمت چپ مغز قرار گرفته‌است، پالس‌های کوتاهی از میدان مغناطیسی را به سطح مغز ارسال می‌کند . این امر جریانی را تولید می‌کند که سلول‌های مغز را تحریک می‌کند . این جریانات به نوبه خود بر روی جریان‌های خلقی - تنظیمی عمیق‌تر در مغز تاثیر می‌گذارند . تغییرات حاصل در مغز به نظر می‌رسد برای بیمارانی که از افسردگی رنج می‌برند مفید باشد . هر درمان ۳۵ تا ۴۰ دقیقه طول می‌کشد .
این مطالعه ۱۰ تا ۱۵ بیمار را ثبت‌نام خواهد کرد . در مجموع ۲۰ تا ۳۰ هفته ، هر بیمار پنج درمان برای چهار تا شش هفته دریافت خواهد کرد . هر بیمار سه بار در طی دوره درمان و یا بیشتر در صورتی که پزشک لازم بداند ، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت .
این درمان‌ها نیاز به بی‌هوشی و sedation ندارند . پس از آن ، یک بیمار می‌تواند فورا ً فعالیت‌های معمول از جمله رانندگی را ازسر بگیرد . مطالعات نشان داده‌اند که بیماران از دست رفتن حافظه و یا مصادره حافظه تجربه نمی‌کنند . عوارض جانبی شامل سردرد خفیف و یا خارش در پوست سر هستند که می‌تواند با Tylenol درمان شود .
رائو رئیس گروه روان‌پزشکی و Neurosciences رفتاری دانشکده پزشکی دانشگاه Stritch شیکاگو است . هم‌کار او در این مطالعه ، سام marzo ، مدیر پزشکی مرکز سلامت Loyola's و مرکز شنوایی است. بازرسان دیگر عبارتند از ماتیو Niedzwiecki ، MD ، یکی از ساکنان روان‌پزشکی ؛ و جیمز Sinacore ، PhD ، از آمار.
مطالعه‌ای نشان می‌دهد که پزشکان همیشه از وب سایت‌های قابل‌اعتماد برای اطلاعات tinnitus استفاده نمی‌کنند .
مبدا :
دانشگاه ناتینگهام
خلاصه :
محققان دریافته اند که پزشکان همیشه از منابع آنلاین بسیار جامع و قابل‌اطمینان برای پشتیبانی از آن‌ها در درمان بیماران با شرایط شنوایی ضعیفش استفاده نمی‌کنند .
محققان دریافته اند که افراد حرفه‌ای همیشه از منابع آنلاین بسیار جامع و قابل‌اعتماد برای حمایت از آن‌ها در درمان بیماران با شرایط شنوایی ضعیفش ، استفاده نمی‌کنند .
این مطالعه به ۱۰ وب سایت اصلی مورد استفاده by برای کسب اطلاعات در مورد عملکرد بالینی نگاه کرد و دریافت که دو وب سایت برتر برای ارزیابی یا مدیریت tinnitus - - نقشه پزشکی و انجمن Tinnitus بریتانیا - - به ندرت توسط پزشکان خانواده استفاده می‌شدند و تنها ۲ درصد برای دسترسی به صفحات خود استفاده می‌شدند .
این تحقیق که یک تیم متشکل از متخصصان دانشگاه ناتینگهام ، ناتینگهام ترنت و موسسه ملی تحقیقات پزشکی سلامت ( NIHR ) را شامل می‌شود ، در آخرین نسخه مجله اطلاعات پزشکی BMC و تصمیم‌گیری منتشر شده‌است .
دکتر درک هور ، هم‌کار ارشد تحقیقات در دانشگاه ناتینگهام و واحد تحقیقات پزشکی ملی NIHR در استماع ، گفت : " ما دریافتیم که گزینه‌های بهتری برای منابع اطلاعات آنلاین نسبت به آن‌هایی که در حال حاضر مورد استفاده بیشتر هستند وجود دارد . نقشه پزشکی به طور خاص از رویکردی صریح و صریح برای گزارش دادن به منابع اطلاعات بسیار شفاف و قابل‌اعتماد استفاده کرده‌است ، در حالی که وب سایت انجمن Tinnitus بریتانیا برای کیفیت اطلاعاتی که در حال حاضر در مورد انتخاب درمان ارائه می‌دهد ، بالا آمد . با این وجود ، این دو وب سایت به ندرت توسط GPs استفاده می‌شوند .
با این حال ، هنگامی که محتوای گروهی از وب سایت‌ها را تحلیل کردیم متوجه شدیم که همه ما فاقد تعدادی از جزئیات مربوط به ارزیابی یا مدیریت tinnitus هستیم و بنابراین GPs ممکن است مجبور باشند از ترکیبی از وب سایت‌ها استفاده کنند تا به طور کامل مطلع شوند . گزارش ما همچنین طیف وسیعی از توصیه‌ها را ارائه می‌دهد که به ارائه دهندگان وب سایت‌های اینترنتی آنلاین کمک می‌کند تا منابع خود را بهبود بخشند ."
Tinnitus ، شرایطی که در آن بیماران صدای مداوم ، هیس هیس ، یا صدای وزوز در گوششان را می‌شنوند ، حدود ۱۰ درصد از جمعیت را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند و اغلب همراه با بیماری‌های دیگر از جمله استرس ، اضطراب ، بی‌خوابی ، افسردگی و مشکلات ارتباطی هستند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.