پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

خدمات

جامع ترین سایت روانشناسی

خدمات

۸۰۳ بازديد
بیماران معمولا ً به خدمات بهداشت و خدمات درمانی مانند neurotology یا audiological rehabilitation از طریق GPs دسترسی دارند . با این حال ، یک بررسی ملی اخیر از GPs توسط تیم تحقیق نشان داد که بسیاری احساس می‌کنند که دانش آن‌ها از tinnitus محدود است و آن‌ها به دستورالعمل‌های بهتری در مورد چگونگی ارزیابی موثر ، تشخیص و ارجاع بیماران خود نیاز دارند .
علاوه بر این ، بیماران با مشکلات شنوایی ، نگرانی عمومی عمومی در مورد شرایط و دیگر متخصصان مراقبت‌های بهداشتی مانند ارجاع به ارجاع نامناسب دریافتی از GPs را ابراز کردند .
همانطور که دیده‌شده بسیاری از پزشکان در جراحی‌های عام بر تعداد نسبتا ً کمی از بیماران تاثیر می‌گذارند ، بسیاری از پزشکان به جای صرف منابع در زمینه آموزش تخصصی به اینترنت مراجعه می‌کنند .
با این حال ، در حالی که اینترنت می‌تواند دسترسی فوری به طیف متنوعی از منابع را فراهم کند ، حجم اطلاعات موجود اغلب می‌تواند آن را برای تشخیص بین سایت‌هایی که ارایه مشاوره صحیح در مورد مدیریت شرایط و آن‌هایی که نادرست و غیرقابل اطمینان هستند ، دشوار سازد - - جستجوی گوگل در مورد درمان "tinnitus " تنها ۱۱ میلیون نتیجه را به تنهایی تولید می‌کند .
این تحقیق محتوای ۱۰ مورد از سایت‌ها را که اغلب توسط GPs مورد استفاده قرار می‌گرفت آنالیز کرد - که شامل وب سایت‌های تجاری ، خیریه و دولتی - - و استفاده از یک نمره اطلاعات بهداشتی تخصصی به نام " تشخیص کیفیت اطلاعات ارایه‌شده و قابلیت استفاده آن‌ها " بود .
این مطالعه نشان داد که نقشه پزشکی ، علی‌رغم دستیابی به نمره پایین برای اطلاعات مربوط به مدیریت of ، بالاترین رتبه را برای کیفیت و قابلیت اطمینان دارد . بالعکس ، بانک "بی تی ای " که در جایگاه دوم قرار داشت ، یکی از بالاترین امتیازات در مورد گزینه‌های مدیریتی را داشت .
نتایج نشان می‌دهد که GPs باید حداقل دو وب سایت را بازدید کند تا تمام اطلاعات توصیه‌شده توسط وزارت بهداشت برای عملکرد خوب در مراقبت‌های بهداشتی را جمع‌آوری کند ، که بعید است در یک عمل شلوغ اتفاق بیفتد .
از قضا ، پایین‌ترین وب سایت امتیاز خدمات بهداشت و سلامت ملی خدمات بهداشت و سلامت خدمات بهداشت و خدمات درمانی است . هر دو وب سایت‌ها دارای بالاترین و پایین‌ترین وب سایت‌ها با استاندارد اطلاعاتی بودند .
این گزارش توصیه می‌کند که GPs هم از نقشه پزشکی و هم سایت‌های بانک "بی تی ای " به عنوان ابزار آموزشی در tinnitus استفاده کنند و یا به سادگی از راهنمای عمل خوب در tinnitus تولید شده توسط وزارت بهداشت استفاده کنند .
این تحقیق همچنین اطلاعات ارزشمندی برای وب سایت‌هایی ارائه می‌کند که اطلاعات مربوط به چگونگی بهبود خدمات و عمل خود را در مورد چگونگی بهبود خدمات و اقدامات مربوط به شنیدن یافته‌های اولیه در وب سایت خود جمع‌آوری کرده‌است .
شنوایی گوش شنوایی در محیط‌های پر سر و صدا متفاوت است .
مبدا :
دانشگاه پوردو
خلاصه :
جهان همچنان یک مکان پر سر و صدا است ، و محققان دریافته اند که تمام صحبت‌های پس‌زمینه باعث می‌شود گوش کسانی که نقص شنوایی دارند به طور متفاوت عمل کنند .
جهان به مکانی پر سر و صدا تبدیل می‌شود ، و محققان دانشگاه پوردو این موضوع را یافته‌اند که تمام صحبت‌های پس‌زمینه باعث می‌شود گوش کسانی که نقص شنوایی دارند به طور متفاوت عمل کنند.
کنت S می‌گوید : " وقتی در سر و صداها غوطه‌ور شدیم ، نورون‌های گوش داخلی باید سخت‌تر کار کنند چون بسیار ضعیف هستند . " هنری ، یک محقق postdoctoral در بخش سخنرانی ، زبان و علوم شنوایی ، قابل‌مقایسه با برگشت دادن به یک دوجین صفحه تلویزیون و درخواست از کسی برای تمرکز بر روی یک برنامه است. نتیجه می‌تواند فازی باشد زیرا این نورون‌ها از اطلاعات دیگر گیج می‌شوند ."
یافته‌های هنری و مایکل جی . " هینز " ، استادیار زبان ، زبان و علوم شنوایی ، به عنوان یک ارتباط مختصر در علوم عصبی طبیعت منتشر می‌شود . این اثر توسط موسسه ملی بهداشت و موسسه ملی on و سایر اختلالات ارتباطی تامین شده‌است .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.