جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

تیرک

جامع ترین سایت روانشناسی

تیرک

۸۷۳ بازديد
سوتومایور الگوی پراش ایجاد شده در آرگون را آنالیز کرد و آن را با داده‌های بیوشیمیایی ترکیب کرد . از این رو , او یک نقشه کامل سه‌بعدی از ساختار ناحیه چسبانده شده, به سمت موقعیت هر اتم , ایجاد کرد .
نقشه نشان داد که دو دستش به هم وصل شده بودند . این دست دادن مولکولی توسط یون‌های کلسیم انجام نشد , همانطور که فرض شد , اما یک رابط نزدیک و گسترش‌یافته قبل از اتصال کادهرین - کادهرین مشاهده نشد .
با این ساختار سه‌بعدی دقیق , این تیم برای شبیه‌سازی دینامیک‌های این پروتئین‌ها تحت شرایط مختلفی از جمله اعمال نیروها برای جدا کردن پیوند از هم استفاده کرد . آن‌ها دریافتند که برای شکستن این اتصال , تنها نیمی از نیرو را به خود اختصاص می‌دهد , زیرا آشکار می‌سازد که پیوند در واقع ضعیف‌ترین منطقه پیوند انعام است . آن‌ها پیشنهاد می‌کنند که پیوند انعام به اندازه کافی قوی برای مقاومت در برابر صوت طبیعی است , اما این اتصال احتمالا ً اولین اتصال به صداهای بلند است .
آن‌ها همچنین نشان دادند که چگونه جهش‌های مشخصی ایجاد می‌شوند که ناشنوایی ممکن است پیوند را ضعیف کند , و شاید اجازه دهد حتی با صدای آرام از هم جدا شود .
این گروه قصد دارد تا ساختار link - link را بیشتر مشخص کند و به سمت دیگر بخش‌ها حرکت کند , مانند جایی که لینک dc به کانال‌های یونی فعال با تنش در نوک تاره‌ای مو .
جهش ناگهانی همچنان آزار دهنده است .
منبع :
انجمن آکوستیکی آمریکا ( asa )
خلاصه :
صدا می‌تواند حواس‌پرت کننده باشد , به خصوص برای شخصی که سعی دارد روی یک کار دشوار تمرکز کند . مطالعه نویزهای آزار دهنده به معماران کمک می‌کند تا محیط‌های ساختمانی بهتری طراحی کنند و سیاست گذاران قوانین موثر نویز را انتخاب کنند . برای درک بهتر اینکه چگونه نویز کوتاه بر حالت ذهنی انسان تاثیر می‌گذارد , محققان با استفاده از کلیپ ‌های نویز سفید نیمه دوم و بلند مدت زمانی که بر روی مسایل حساب کار می‌کردند , برای آزمایش سوژه‌ها بازی می‌کردند . هنگامی که صداهای بلندتر پخش شدند , محققان متوجه یک روند کلی نسبت به عملکرد پایین‌تر شدند , و همچنین دامنه‌های سطح صدا را مشخص کردند که باعث شد تا شرکت کنندگان سطوح قابل‌توجهی از ناراحتی را گزارش کنند .
صدا می‌تواند حواس‌پرت کننده باشد , به خصوص برای شخصی که سعی دارد روی یک کار دشوار تمرکز کند . مطالعه نویزهای آزار دهنده به معماران کمک می‌کند تا محیط‌های ساختمانی بهتری طراحی کنند و سیاست گذاران قوانین موثر نویز را انتخاب کنند . برای درک بهتر اینکه چگونه نویز کوتاه‌مدت بر وضعیت ذهنی انسان‌ها تاثیر می‌گذارد , محققان دانشگاه نبراسکا - لینکلن از کلیپ ‌های نویز سفید نیمه دوم برای آزمودن سوژه‌ها استفاده کردند . هنگامی که صداهای بلندتر پخش شدند , محققان متوجه یک روند کلی نسبت به عملکرد پایین‌تر شدند , و همچنین دامنه‌های سطح صدا را مشخص کردند که باعث شد تا شرکت کنندگان سطوح قابل‌توجهی از ناراحتی را گزارش کنند .
محققان یافته‌های خود را در جلسه مجمع عمومی انجمن آکوستیکی آمریکا ( asa ) , در شهر کانزاس , میسوری , گزارش کردند .
انگیزه این تحقیق مربوط به برنامه هواپیمای مافوق صوت ناسا بود . امواج صوتی که زمانی تولید می‌شوند که هواپیماها سریع‌تر از سرعت صوت حرکت می‌کنند , مخروط‌ها در زمان بیداری سریع‌تر حرکت می‌کنند . زمانی که اداره هوانوردی فدرال هواپیماهای مافوق صوت را به طور منظم بر فراز شهر اوکلاهما به عنوان بخشی از آزمونی به نام عملیات بونگو نام برد , بسیاری از شهروندان شکایت کردند و ادعای خسارت کردند . ناسا در حال حاضر در حال کار بر روی یک هواپیمای در حال توسعه است که تیرک‌ها را ایجاد می‌کنند , اما مشخص نیست که در چه حجمی ایجاد خواهد شد .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.