شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

بلور

جامع ترین سایت روانشناسی

بلور

۸۷۵ بازديد
Cliff Megerian ، رئیس بخش otolaryngology در دانشگاه کیس وسترن رزرو ، می‌گوید : " این حقیقت که شما می‌توانید قدرت برای یک ولتاژ پایین از حلزون گوش را ایجاد کنید ، امکان استفاده از آن به عنوان یک منبع قدرت برای ایجاد یک ایمپلنت حلزونی را افزایش می‌دهد . بطور بالقوه یک الگوریتم تشخیصی برای ناهنجاری در آن خروجی الکتریکی وجود خواهد داشت ."
Megerian هشدار می‌دهد : " ما حاضر نیستیم بگوییم که تکرار فعلی این فن‌آوری آماده است . " اما او اضافه می‌کند : " اگر ما بتوانیم به منبع قدرت طبیعی حلزون گوش ضربه بزنیم ، ممکن است به طور بالقوه یک راننده پشت فن‌آوری تقویت آینده باشد ."
این اثر بخشی از برنامه تحقیقاتی مرکز تمرکز ، موسسه ملی on و سایر اختلالات ارتباطی و بنیاد Bertarelli است .
دست دادن مولکولی فشرده برای شنیدن و توازن مورد نیاز است
مبدا :
دانشکده پزشکی هاروارد
خلاصه :
محققان ساختار اتمی و سه‌بعدی یک رشته پروتئین نازک را برای سلول‌ها در گوش داخلی ترسیم کرده و نیروی لازم برای جدا کردن آن را محاسبه کرده‌اند . این یافته‌ها ویژگی‌های مناطق آسیب‌پذیر یک سازه به نام لینک انعام و راه‌های باز برای تحقیق در زمینه‌های مربوط به از دست رفتن شنوایی و بیماری‌های ژنتیکی خاص را نشان می‌دهند .
محققان ساختار اتمی و سه‌بعدی یک رشته پروتئین نازک را برای سلول‌ها در گوش داخلی ترسیم کرده و نیروی لازم برای جدا کردن آن را محاسبه کرده‌اند .
در مطالعه‌ای که در روز ۷ نوامبر در مجله Nature منتشر شد ، گروهی به رهبری دیوید کوری ، پروفسور HMS ، و راشل Gaudet ، استاد زیست‌شناسی مولکولی و سلولی در دانشکده هنر و علوم در دانشگاه هاروارد ، مشخص کرد که ویژگی‌های مناطق آسیب‌پذیر یک سازه به نام پیوند سوزن نامیده می‌شود. یافته‌های آن‌ها راه‌هایی برای تحقیق در زمینه‌های مربوط به از دست دادن شنوایی و بیماری‌های ژنتیکی خاص است .
کوری گفت : " پیوندهای Tip کاملا ً برای سلول‌های مویی حیاتی هستند و سلول‌های مویی کاملا ً برای شنیدن و تعادل حیاتی هستند .
احساس شنوایی و تعادل بر سلول‌های مو ، خانواده سلول‌های واقع در گوش داخلی تکیه دارند . واکنش به عملکرد آن‌ها پیوند نوک ، رشته‌های پروتئینی است که به طور فیزیکی the یا " موهای " یافت‌شده در این سلول‌ها را به هم متصل می‌کنند . وقتی the در واکنش به محرک‌های حسی حرکت می‌کند - - حرکت سر و یا ارتعاش صدا ، برای مثال ، تنش در پیوند نوک اعمال می‌شود ، که فرآیندی را آغاز می‌کند که نهایتا ً ایمپالس‌های عصبی را به مغز ارسال می‌کند .
لینک‌های Tip از دو نوع مختلف از پروتئین‌ها به نام cadherins تشکیل شده‌اند که در وسط به هم متصل می‌شوند تا یک رشته بلند بسازند . جهش در این پروتئین‌ها اغلب منجر به ناشنوایی مادرزادی و اختلالات تعادل می‌شود . دانشمندان به تازگی گام‌هایی را برای درک ماهیت این cadherins ، به خصوص در ارتباط با یکدیگر - - فرض کرده‌اند که اولین منطقه ایست که تحت فشار قرار دارند .
برای آزمایش این موضوع ، مارکوس سوتومایور ، اولین نویسنده مقاله و یک پژوهشگر postdoctoral در آزمایشگاه دیوید کوری ، ساختار این پیوند را بررسی کرد .
او ابتدا سنتز شد و مقدار زیادی از انتهای پروتیین را تصفیه کرد ، جایی که آن‌ها به آن متصل می‌شوند . بعد از اینکه پروتیین‌های purified به هم متصل شدند ، تیم از اشعه‌های ایکس قوی تولید شده توسط یک شتاب‌ده طولانی الکترون کشنده در آزمایشگاه ملی آرگون استفاده کرد .
هنگامی که نور پرتو ایکس از یک بلور سفارش بالا عبور می‌کند، یک الگوی پراش منظم ایجاد می‌کند که می‌تواند برای آشکار کردن ساختار پروتیین‌ها در شکل بلور استفاده شود .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.