دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

بالغ

جامع ترین سایت روانشناسی

بالغ

۸۸۱ بازديد
این مطالعه که در بخش ارتباطات & Audiology & انجام شد به دنبال ۴۹۲ بیمار بالغ بر tinnitus نفر در مدت دوازده ماه بود . اثربخشی یک پروتکل درمانی نوین در مقایسه با روش‌های استاندارد درمان ارایه‌شده در سراسر هلند مورد مقایسه قرار گرفت . تجزیه و تحلیل زمین ، یک طرح درمانی است که شامل درمان شناختی است و عناصر روان‌شناسی و روان‌شناسی را ترکیب می‌کند . هدف از درمان ، کاهش افکار و احساسات منفی اطراف tinnitus ، علایم از طریق تکنیک‌های نوردهی ، تمرینات حرکتی و تمدد اعصاب و عناصر مبتنی بر mindfulness است.
این کار با عناصری از روش درمان مجدد موسوم به tinnitus ( TRT ) تکمیل شده‌است که به بررسی مشکلات در سطح درک صدا می‌پردازد . این درمان توسط یک گروه چند رشته‌ای متشکل از audiologists ، روانشناس ، سخنرانی و روان درمانگر ، روانپزشکان و مددکاران اجتماعی ارائه شده‌است . این پروژه از سوی سازمان تحقیقات و توسعه بهداشت هلند ( ZonMW ) و به رهبری یوهان Vlaeyen ، استاد پزشکی رفتاری در دانشگاه ایالتی کارولینای جنوبی و دانشگاه ماستریخت ، سرمایه‌گذاری شد .
نتایج، شواهدی قانع‌کننده برای حمایت از اثربخشی این روش درمانی نوین و تخصصی بر روی شیوه‌های سنتی درمان ارائه می‌دهند . سلامت کلی بیمار tinnitus بهبود می‌یابد و شدت علایم آن‌ها و اختلال درک شده بعد از درمان کاهش می‌یابد . علاوه بر این ، درمان جدید در کاهش حالت منفی ، باورهای ناکارآمد و ترس مربوط به tinnitus بسیار موثرتر است ) . درمان تخصصی tinnitus هم برای اشکال ملایم‌تر و هم severe از این اختلال ، موثر است . بنابراین محققان از اجرای گسترده این پروتکل جدید پشتیبانی می‌کنند .
هفتاد و دو درصد از نوجوانان توانایی شنوایی خود را پس از شرکت در کنسرت کاهش دادند .
مبدا :
موسسه تحقیقات مجلس
خلاصه :
هفتاد و دو درصد از نوجوانان شرکت‌کننده در یک مطالعه ، توانایی شنوایی در پی مواجهه با عملکرد راک پاپ را به وسیله یک خواننده زن محبوب ، کاهش دادند .
هفتاد و دو درصد از نوجوانان شرکت‌کننده در یک مطالعه ، توانایی شنوایی در پی مواجهه با عملکرد راک پاپ را به وسیله یک خواننده زن محبوب ، کاهش دادند .
دکتر جنیفر Derebery ، پزشک کلینیک خانه ، همراه با موسسه تحقیقات خانه سن نوجوانان را قبل و بعد از یک کنسرت امتحان کرد و یافته‌های این مطالعه را در جلسه انجمن Otologic آمریکا در ۲۱ آوریل ۲۰۱۲ ارایه داد . این مطالعه برای انتشار در مساله آتی of & Neurotology پذیرفته شده‌است .
از دست دادن شنوایی که ممکن است بعد از یک کنسرت موسیقی پاپ تجربه شود معمولا ً ثابت نیست . این یک تغییر آستانه موقت نامیده می‌شود و معمولا ً در عرض ۱۶ تا ۴۸ ساعت ناپدید می‌شود و پس از آن یک فرد به سطوح قبلی بازمی گردد .
M . دکتر جنیفر Derebery ، سرپرست و پزشک در کلینیک خانه ، با چندین نوردهی که بیش از ۸۵ دسی‌بل به صدا در می‌آید، ممکن است که سلول‌های مویی ریز کار خود را متوقف کرده و ریزش شنوایی دائمی باشد ."
در این تحقیق ، بیست و نه نوجوان برای کنسرت راک بلیط‌های رایگان دریافت کردند . برای اطمینان از سطح مشابهی از نوردهی سر و صدا برای نوجوانان ، دو بلوک صندلی در محدوده نزدیک یکدیگر وجود داشت . صندلی‌ها در مقابل صحنه در انتهای محل تقریبا ً ۱۵ تا ۱۸ ردیف بالا از زمین قرار داشتند .
رضایت والدین برای همه شرکت‌کنندگان مطالعه سن قانونی به دست آمد . اهمیت استفاده از حفاظت شنوایی برای نوجوانان توضیح داده شد . محققان سپس پیشنهاد حفاظت از افراد را ارائه دادند و آن‌ها را تشویق کردند تا از شاخه‌های فوم استفاده کنند . با این حال ، تنها سه نوجوان این کار را کردند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.