سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

اختراع

جامع ترین سایت روانشناسی

اختراع

۸۹۲ بازديد
جلوگیری از افت شنوایی ناشی از صدا در سربازان
منبع :
سیستم بهداشتی هنری فورد
خلاصه :
آنتی‌اکسیدان‌ها , مکمل‌های غذایی و تصویربرداری مغز پیشرفته از جمله استراتژی‌های جدیدی هستند که ممکن است به شناسایی , درمان و حتی جلوگیری از کاهش شنوایی و وزوز گوش در میان نیروهای آمریکایی کمک کنند .
آنتی‌اکسیدان‌ها , مکمل‌های غذایی و تصویربرداری مغز پیشرفته از جمله استراتژی‌های جدیدی هستند که ممکن است به شناسایی , درمان و حتی جلوگیری از افت شنوایی ناشی از نویز و وزوز گوش در میان نیروهای آمریکایی کمک کنند .
نقطه اوج تحقیقات در مورد افت شنوایی ناشی از نویز - - یک مساله پزشکی در حال رشد که بیش از ۹۰ % از نیروهای آمریکایی را که از مناقشات اطراف کره زمین بازگشته اند , تحت‌تاثیر قرار می‌دهد - - در نشست سالانه جراحی گردن و گردن و گردن و گردن آمریکا در واشنگتن برگزار خواهد شد .
تیم تحقیق اولین کسی است که به این نتیجه می‌رسد که چگونه ضربه صوتی ناشی از ماشین‌آلات و دستگاه‌های انفجاری به سلول‌های گوش داخلی آسیب رسانده و رشد سلولی را کاهش می‌دهد, مانند فقدان شنوایی مرتبط با سن .
یک وسیله انفجاری دست‌ساز , هواپیما و سایر سلاح‌های مورد استفاده ارتش صراحتا ً سربازان ما را کر می‌کند . "
افت شنوایی ناشی از نویز تنها بر توانایی فرد در شنیدن آن تاثیر نمی‌گذارد ; می‌تواند باعث مشکلات تعادل , خوابیدن و ارتباط و حتی افزایش خطر ابتلا به بیماری قلبی با افزایش فشار خون , لیپیدها و قند خون شود . "
به عنوان بخشی از معرفی او , این گزارش توضیح می‌دهد که چگونه از دست دادن شنوایی ناشی از نویز و همچنین آسیب مغزی ناشی از وزوز گوش , براساس تحقیقات توسط ژانگ ژانگ از دانشگاه دولتی وین صورت می‌گیرد .
ژانگ یک مدل از وزوز و افت شنوایی ناشی از انفجار را با استفاده از یک لوله شوک ایجاد کرده‌است که موج ضربه‌ای دسی‌بل را شبیه به بسیاری از دستگاه‌های انفجاری مستقر در برابر نیروهای نظامی ایجاد می‌کند .
علاوه بر این , در مورد استفاده از ترکیبات آلی , از جمله استیل آل - آل - کارنیتین , آلفا آمیلاز و رزوراترول استفاده خواهد شد - ماده‌ای که در شراب قرمز و انگور قرمز یافت می‌شود - برای کاهش مشکلات شنوایی .
براساس نتایج اولیه می ‌توان گفت که یک ماده غذایی با یک مولفه مبتنی بر رزوراترول احتمالا ً پتانسیل را برای جلوگیری از کاهش شنوایی در شرایط خاص برای سربازان حفظ کند. این تحقیق بر پایه مدل‌های حیوانی است , اما به زودی با انسان آزمایش می‌شود تا ببیند یک قرص به زودی می‌تواند برای جلوگیری از آسیب صوتی در سربازان ایجاد شود .
هدف از این مطالعه بررسی وزوز گوش و گوش در بیماران مبتلا به وزوز گوش می‌باشد .
مطالعه‌ای که توسط سوزان بویر , محقق ارشد و محقق ارشد در بیمارستان هنری فورد انجام شد , نشان داد که تکنیک تصویر برداری ( meg ) می‌تواند محل ادراک وزوز در مغز را تعیین کند , که به نوبه خود به پزشکان اجازه می‌دهد تا ناحیه را با درمان‌های الکتریکی و شیمیایی هدف قرار دهند تا علایم را کاهش دهند.
هر چند درمان وزوز وجود ندارد , مداخلات متعددی در دسترس است , از جمله اصلاح جیره , استفاده از گیاهان دارویی و مکمل‌ها , درمان‌های صوتی , داروها و تحریک الکتریکی حلزون گوش و مغز با استفاده از الکترودهای قابل کاشت و یک مولد پالس قابل کاشت .
این مطالعه با هدف تعیین میزان وزوز گوش در بیماران مبتلا به وزوز گوش انجام شد .
در کل , کار تیم بر روی افت شنوایی ناشی از نویز و وزوز گوش , منجر به بیش از بیش از ۱۰ نشریه و ثبت اختراع شده‌است .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.