شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

چالش

جامع ترین سایت روانشناسی

چالش

۹۰۸ بازديد
یک مولکول کوچک به نام هماهنگ‌سازی شیمیایی ( ۴ - phenylbutyrate ) به موش‌های جهش‌یافته LGI۱ کمک کرد تا the پروتیین جهش‌یافته LGI۱ را تصحیح کرده و ترشح عادی را به سیناپس تبدیل کند . مشخص شد که موش‌ها خاصیت seizure را کاهش داده بودند .
صرع ، یک اختلال مغزی شایع است که ۱ % از جمعیت را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . در برخی موارد ، داروهای antiepileptic فعلی نقش محدودی در درمان دارند . مطابق با پروفسور Masaki Fukata ، " دستورالعمل‌های مربوط به نانوذرات شیمیایی متمرکز روی اصلاح the در پروتیین‌ها در بیماری‌های ارثی شامل فیبروز کیستی و lysosome lysosome انجام شده‌است . این اولین مورد برای chaperones شیمیایی است که می‌تواند به عنوان یک گزینه درمانی برای صرع به کار رود . همان استراتژی درمانی نیز ممکن است برای صرع ناشی از جهش‌های ژنتیکی غیر از ژن LGI۱ باشد . ما یک استراتژی درمانی جدید برای صرع پیشنهاد می‌کنیم ."
ناتوانی‌های رفتاری و رفتاری در صرع
مبدا :
انجمن صرع آمریکایی ( AES )
خلاصه :
تحقیقات جدید به بررسی مشکلات عاطفی ، رفتاری و فکری مرتبط با صرع در دوران کودکی و تاثیر آن‌ها بر توسعه می‌پردازد .
کودکان مبتلا به صرع می‌تواند با مشکلات ذهنی و رفتاری بالاتری در مقایسه با همتایان خود مواجه شوند . پژوهش‌های جدیدی که در هشتمین اجلاس سالانه Society's صرع کانونی آمریکا ( AES ) ارایه شد ، به بررسی مشکلات عاطفی ، رفتاری و فکری پیچیده مربوط به صرع در دوران کودکی و تاثیر آن‌ها بر توسعه می‌پردازد .
اولین مورد از سه مطالعه ( سکوی شماره A ). ۰۴ ) نقطه اوج ۲۰ - ۲۰ سال تحقیقاتی را ارایه می‌دهد که به دنبال درک این موضوع است که ناتوانی ذهنی ( ID ) شانس پایین بهبودی و خطر بالای of در صرع را پیش‌بینی می‌کند . محققان این مطالعه بر بررسی شدت شناسایی برای پیش‌بینی نتیجه صرع تمرکز کردند .
گروهی از کودکان از نوا اسکوشیا که بین سال‌های ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۵ دچار صرع شد و به دنبال تشخیص بیماری به طور متوسط ۲۱ سال بعد شناسایی شد . مطالعه اولیه منجر به ۶۹۲ کودک با صرع در حادثه شد که ۱۴۷ ( ۲۱ درصد ) دارای معلولیت ذهنی بودند . درجه معلولیت ذهنی به وسیله آزمایش psychometric استاندارد در حدود ۵ سال سن پایه‌ریزی شد و با دستاوردهای علمی بعدی تایید شد .
محققان دانشگاه Dalhousie دریافته اند که درجه ناتوانی ذهنی در کودکان مبتلا به صرع ، نتیجه حمله را پیش‌بینی کرده‌است . ناتوانی ذهنی ملایم در درمان بهبودی و عدم وجود intractability نسبت به ID یا ID تند / شدید در ارتباط بود . صرع کانونی و ناتوانی ذهنی خفیف ، میزان بهبود و intractability را به عنوان صرع کانونی با هوش عادی داشتند . در حالی که ID ملایم به طور جدی نتیجه اجتماعی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد، یک عامل تشخیصی مهم برای نتیجه حمله نیست ، به خصوص اگر صرع کانونی باشد .
سطح ID متفاوت از نوع صرع حاضر ، با صرع کانونی در ۷۰ % با ID ملایم ، ۳۸ % با ID ملایم / ۲۹ % با ID شدید / عمیق ، متفاوت بود . epilepsies symptomatic Generalized most ( ۵۳ % ) و ID شدید / عمیق ( ۶۵ % ) بیشتر از ID ملایم ( ۱۳ % ) بود . مشارکت کنندگان با ID خفیف به احتمال زیاد در پایان دوره بیست سال پی‌گیری ( ۵۰ % ) یا ID شدید / شدید ( ۲۸ % ) بودند . صرع لوب گیجگاهی با متوسط ( ۳۵ % ) و شدید / عمیق ( ۵۹ % ) رایج‌تر از ID ملایم ( ۱۷ % ) بود .
دکتر پیتر camfield ، استاد بازنشسته ، دانشگاه پزشکان اطفال ، دانشگاه Dalhousie می‌گوید : " ناتوانی ذهنی خفیف تاثیر عمیقی بر انطباق child's با زندگی بزرگسالی دارد . تعدیل در برابر شناسه شدید دارای مفاهیم شومی برای کنترل تسخیر است ."
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.