دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

فشار

جامع ترین سایت روانشناسی

فشار

۸۹۹ بازديد
افراد مبتلا به صرع غالبا ً به دلیل محدودیت‌های رانندگی ایالتی و فدرال با استقلال محدودی دست و پنجه نرم می‌کنند . سه مطالعه در نشست سالانه صرع ( AES ) آمریکا ( AES ) ، عوامل بالقوه ای را تجزیه و تحلیل می‌کنند که باعث اختلال در افراد مبتلا به صرع و در افرادی می‌شود که رویداده‌ای صرع " شبیه صرع " را تجربه می‌کنند .
اول از سه مطالعه عواملی را ارزیابی می‌کند که می‌توانند به طور بالقوه رانندگی را مختل کنند و باعث بروز تصادفات وسایل نقلیه موتوری در افراد مبتلا به صرع در نظر پزشکی شوند . محققان دانشکده پزشکی ییل ، با استفاده از یک پایگاه‌داده جراحی صرع (Multicenter ) ، ۵۳۳ نفر را با صرع شناسایی کردند که ویژگی‌های آماری و بالینی مشابهی داشتند . جمعیت بیمار در درجه اول صرع وابسته را داشتند . شرکت کنندگان به دو گروه تقسیم شدند : کسانی که هنگام رانندگی به تصادف رانندگی کرده بودند ( به عنوان مثال ، گروه تصادف ) و کسانی که هنگام رانندگی دست به حمله زده بودند اما یک شرکت نداشتند ( به عنوان مثال ، گروه " بدون حادثه " ) .
دکتر vineet Punia ، محقق سابق عصب‌شناسی دانشگاه ییل و هم‌کار او که در حال حاضر هم‌کار صرع در کلینیک کلیولند می‌گوید : " بسیاری از متخصصان اعصاب و بیماران مبتلا به صرع بر این باورند که auras قابل‌اعتماد از داشتن یک شرکت در دوران توقیف ، محافظت می‌کنند .
از the شرکت کنندگان ، ۲۱۵ ( تقریبا ۳۹ % ) گزارش دادند که حداقل یک حمله در حین رانندگی ، شامل ۱۴۱ " تصادف " و ۷۴ "تصادف بدون حادثه " گزارش شده‌است . محققان دریافتند که بیمارانی که قبل از مصادره اموال و یا هشدار قبلی داشته‌اند ، دارای نرخ تصادف مشابه بیمارانی هستند که قابلیت اطمینان ندارند . علاوه بر این، داشتن auras طولانی‌مدت برای مدت بیش از یک دقیقه در طول مدت خطر تصادف را کاهش نداد . بیماران با سابقه حداقل یک حمله جزئی در هر ماه در سه ماه گذشته یا با دوره پس از ictal طولانی‌تر از ۱ دقیقه احتمال ابتلا به seizure را داشتند . محققین به این نتیجه رسیدند که auras از بیماران صرع در برابر MVA محافظت نمی‌کنند و مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده این ریسک ممکن است از دست دادن آگاهی در طول و بعد از حمله‌های بعدی باشد .
مطالعه دوم تهدید مصادره طولانی‌مدت subclinical ، معروف به تخلیه epileptiform epileptiform ( seds ) ، بر روی شناخت و ایمنی در حین رانندگی را ارزیابی می‌کند . inpatients به مرکز صرع فراگیر در دانشگاه ییل اعتراف کرد و در حین عبور بر روی یک شبیه‌ساز کامپیوتری ویدئویی مبتنی بر کامپیوتر ، تحت نظارت مداوم EEG و EEG قرار گرفت . تحلیل EEG نشان داد که شرکت کنندگان ۳۰ اثر ضبط بالینی و بیش از ۱۰۰ seds را با مدت‌زمان یک دقیقه یا بیشتر در طول محاکمه تجربه کرده‌اند .
دکتر یانگ Si ، دانشجوی دکترا در دانشکده عصب‌شناسی دانشگاه ییل ، گفت : " ما احساس کردیم بهترین راه برای ارزیابی ایمنی رانندگی در طی حملات ، به طور موثری رانندگی را به عنوان روشی واقعی ارزیابی می‌کند .
محققان عملکرد رانندگی پایه هر شرکت‌کننده را در مقایسه با تغییر در سرعت ماشین ، حرکت چرخ ، موقعیت شتاب‌ده و نرخ‌های تصادف در طول seds به میزان زیادی شبیه عملکرد رانندگی پایه مقایسه کردند . با این حال ، محققان به شواهد روشنی از نقص رانندگی در طول حملات بالینی اشاره کردند ، همانطور که در هوشیاری آشکار و یا فعالیت حرکتی غیر عادی مشاهده شد . نویسندگان خاطرنشان می‌کنند که تاثیرات of کم‌تر آشکار بوده و نیاز به تحقیقات بیشتر دارند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.